Nou nou. Moet dat nou. ?quote:
Sylvana Simons.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou nou. Moet dat nou. ?![]()
Wie moeten we dan afzeiken. ?
quote:
Nu ga je te ver.quote:
Daar zeg je wat, ik stuitte gister op dit twitteraccount. https://twitter.com/Vrouwen_Humor Bevestiging van je stelling. Waar ik trouwens al jaren van overtuigd was.quote:Vrouwen en humor. Het wordt nooit iets.![]()
Tegen dovenmansoren.quote:
Is in een wip gevonden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Is er een link naar het fragment?
Geen zin om de hele uitzending terug te kijken.
Je zou haast denken dat het een troll-account is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, ik stuitte gister op dit twitteraccount. https://twitter.com/Vrouwen_Humor Bevestiging van je stelling. Waar ik trouwens al jaren van overtuigd was.
Fijn, zo'n dag lekker klagen over de vrouwtjes.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vond het ook niet zo'n sterk stukje maar dat vind ik die persiflages sowieso niet echt.
Ik zie geen reden om haar daar zo op aan te vallen.
Ze maakte eerder een vrouw belachelijk uit dat programma om haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vond het ook niet zo'n sterk stukje maar dat vind ik die persiflages sowieso niet echt.
ach d'r zal wel ergens zo'n gleufdier uit haar neukdoos aan het bloeden zijn. Totaal doorgedraaide debielen zijn het dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:
De manier waarop ze ging zitten was echt precies als Yvonnequote:
Als ik Adolf nadoe en een snorretje neem, kloppen details ook.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De manier waarop ze ging zitten was echt precies als YvonneEn sommigen dingen klopten wel aardig.
Lees ik al 12 jaar iedere dag.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef Nikonlover het volgende:
Eindelijk eens een kwaliteitstopic van Tong80!!!
VETTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tong80 heeft mij gequote!!!!!!!!!quote:
Vincent Bijlo op Fok!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:58 schreef afcajos het volgende:
Tong80 en humor is zo te zien ook nog nooit wat geworden
Het was echt helemaal kut.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Faux. het volgende:
Dat ongemakkelijke ook. Ze maakten een grap, wachtten een halve seconde hoopvol op gelach vanuit de zaal maar alleen Matthijs deed een ingestudeerde hinnik. Drie keer niks.
Ik ga dan nog eens terugkijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |