PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Geen straf is te hoog.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn standpunt gaat om moord/verkrachting en die meuk
En als dit niet een telefoon is, maar een appel? Zolang je er niet mee belt is dit hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef Thorb het volgende:
Als jij met je telefoon in de hand rijdt ben je gewoon gevaarlijk bezig zoals Tim al zegt.
Nee, dan ben je een hipster en mag je doorrijden. Daarom vragen ze ook altijd naar het merkquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En als dit niet een telefoon is, maar een appel? Zolang je er niet mee belt is dit hetzelfde toch?
Niet mee bellen? Sms'en of wordfeud (quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En als dit niet een telefoon is, maar een appel? Zolang je er niet mee belt is dit hetzelfde toch?
Exactquote:
Moord en verkrachting moeten ze levenslang geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn standpunt gaat om moord/verkrachting en die meuk
Ja idd, en daarom zijn mensen van nature slecht volgens dit standpunt volgens mijquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moord en verkrachting moeten ze levenslang geven.Verkrachten is toch wel het meest laffe wat je als mens kunt doen. De slachtoffer neemt dat z'n hele leven mee.
In een (gigantisch interessant, not) hoorcollege is mij laatst verteld dat er een auto was gecrashed ooit. Daarin zaten voorin een man (bestuurder) en daarnaast zijn vrouw. Achterin zat een vriendin van de vrouw. Deze vriendin droeg geen gordel. De kracht van de impact was zo groot dat de vriendin zo hard tegen de stoel voor haar vloog dat ze de vrouw dood drukte. Zelf heeft ze het overleefd...quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bellen achter het stuur kan anderen in gevaar brengen, rijden zonder gordel niet. Daarom niet echt te vergelijken imo.
Ondanks de domme dingen die sommige mensen doen, vind ik nog steeds dat je niet de leven van mensen moet ontnemen die dat bij andere wel hebben gedaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moord en verkrachting moeten ze levenslang geven.Verkrachten is toch wel het meest laffe wat je als mens kunt doen. De slachtoffer neemt dat z'n hele leven mee.
Ze verdienen het wel, maar is zonde vind ik, lekker laten lijdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
Ik vind de doodstraf/steniging anders vrij ver gaan
Van nature slecht zijn is nog iets anders dan overanderbaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja idd, en daarom zijn mensen van nature slecht volgens dit standpunt volgens mij
Dat heb je in Nederland niet dus is niet rulevantquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
Ik vind de doodstraf/steniging anders vrij ver gaan
Geen straf te zwaar zegt hij tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb je in Nederland niet dus is niet rulevant
Doodstraf is niet in NL dus niet rulevant.quote:
Voor NL begrippen lijkt mijquote:
Kan je wel invoeren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doodstraf is niet in NL dus niet rulevant.
Gaat niet gebeuren in de EUquote:
turkije wilde het toch invoeren?quote:
Dan komen ze niet in de EUquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
turkije wilde het toch invoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |