Ja dat wel!quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh zo,maar dat is juist lekker om even te slapen
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook eens wat eerder naar bed gaan
JAAJAAAA.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
Ja Flips je gaat veel te laat naar bed!!!
Het is echt verassend lekker, frappuchino van de Starbucksquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, alleen de gedachte al dat het koud is
Ik blijf bij een heet bakjequote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is echt verassend lekker, frappuchino van de Starbucks
Maar hoe ben je dan overgestapt op zwarte koffie? Ik vind het echt verschrikkelijk vies namelijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Toen ik "klein" was dronk ik het ook altijd met 3 klonten suiker. Een tijd geleden had iemand koffie met suiker voor mij gemaakt en ik kon in eerste instantie niet eens plaatsen wat het was dat ik dronk, ik verwachtte thee te krijgen. Echt smerig was dat
Starbucksquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is echt verassend lekker, frappuchino van de Starbucks
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met een schijfje citroen aan je glas
Nu krijg ik zin in de zomer Gvdquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met een schijfje citroen aan je glas
Geen idee eigenlijk, drink al zo lang geen koffie met suiker meer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar hoe ben je dan overgestapt op zwarte koffie? Ik vind het echt verschrikkelijk vies namelijk
Met een rietje en ijsklontjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin in de zomer Gvd
De zomerquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
En chicks in korte rokjes, mannen in van die toffe stoffen broekjes zonder shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |