SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
oehhh aaaaa bolletjesquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoeveel nullen had 1 miljoen ook alweer?
7 toch.
Mag je doen, op de pics naquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Koop ik wel voor jou en dan pics van jou in die bh in dm
Ben ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat je appelcake was
Ja nu je het zegtquote:
Zelfmoord beste oplossing.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet douchen maar wil niet dus ik stel uit en dan zijn mijn haren nog nat en dan zit het pluizig en dan huil ik tranen overal ugh
Haarnetjequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet douchen maar wil niet dus ik stel uit en dan zijn mijn haren nog nat en dan zit het pluizig en dan huil ik tranen overal ugh
In een knot doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef Snowbells het volgende:
#balforbieber .. lekker kaalscheren, geen gedoe meer met haren drogen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef Snowbells het volgende:
stoppestennu.nlquote:
Even hard als mijn piemel mi mang.quote:
Deel 3.quote:
Ahahahaaa goeiequote:
rip.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Flippiee het volgende:
kakkkkkkkk geen ajax voor mij morgen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef TwyLight het volgende:
Voetbal
Ik val altijd buiten de boot als mijn vrienden weer enthousiast over voetbal aan het praten zijn. Ik geef er echt geen ene drol om
wanneer kom je uit de kast?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef TwyLight het volgende:
Voetbal
Ik val altijd buiten de boot als mijn vrienden weer enthousiast over voetbal aan het praten zijn. Ik geef er echt geen ene drol om
Maar je kijkt wel WK/EK enzo?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef TwyLight het volgende:
Voetbal
Kan ik je niet geven. Mijn hart is zwart en kil.quote:
Geef je hart.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan ik je niet geven. Mijn hart is zwart en kil.
Tijd om te groeien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan ik je niet geven. Mijn hart is zwart en kil.
Tuurlijkquote:
Geen bal aan leuke woordspeling.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tuurlijken ik heb ook wel "verstand" van voetbal, ik vind competities gewoon geen bal aan en de Nederlandse al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |