Ik wilde vroegah op de basisschool ook altijd leraar wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil eigenlijk geschiedenislerares worden![]()
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
herkenbaar welquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wilde vroegah op de basisschool ook altijd leraar worden![]()
ik wilde vroeger altijd richting de politie, toen wou ik iets in de AV gaan doen en nu wil ik weer bij de politiequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
die pakjes zijn wel awesomequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wilde vroeger altijd richting de politie, toen wou ik iets in de AV gaan doen en nu wil ik weer bij de politie
Juli weer solliciteren
Criminologie is ook best interessantquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wilde vroeger altijd richting de politie, toen wou ik iets in de AV gaan doen en nu wil ik weer bij de politie
Juli weer solliciteren
Waaromquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
haiquote:
Wil er de thuisstudie van doen zodra ik klaar ben met me BOA thuisstudiequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Criminologie is ook best interessant
Tofquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
Mja mja klinkt zo sufquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waaromtoch juist tof dat je informatie kan doorgeven aan mensen en iemand iets kan leren.
[..]
hai
Ja maar geloof me draag voor de gein een politie pet langer dan 10 minuten... die dingen zitten echt verrotquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die pakjes zijn wel awesome
Iedereen wil geschiedenis docenten hoor Zat werk in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja mja klinkt zo suf. En er is amper werk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |