Ik slaap uit tot 13:00 in het weekend. Echt kapot altijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
Om twee uur pitten 7 uur weer op
En in het weekend om 10 uur op
Doe ik ook als ik lang vakantie hebquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef Compoantje het volgende:
Ik slaap rond 04:00 uur en sta rond 14:00 uur op.
Ja, ik weet dat dat moet veranderenmaar je weet: Bijstandtrekker.
Keurige tijden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef Sanna_ het volgende:
Tussen 22.30 en 23.00 ga ik slapen en sta op tussen 6.15 en 7.15.
alleen vroeger sterven en een verhoogde kans op allerlei ziektesquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef Palomar het volgende:
Ga meestal rond 1:00 uur naar bed en sta rond 7:15 uur op. Misschien wat korter dan de 'aanbevolen' 7 uur slaap, maar heb er geen last van.
Dat is doordeweeks wel erg vroeg. Ik dacht dat ik met 22.00 uur al aan de vroege kant was.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op schooldagen:
rond 20:00 slapen, 6:30 weer op.
In vakanties/weekeinden:
rond 01:00 slapen, 12:00 weer op
Ben jij ooit nog moe?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op schooldagen:
rond 20:00 slapen, 6:30 weer op.
In vakanties/weekeinden:
rond 01:00 slapen, 12:00 weer op
ik zou dat dus echt niet kunnen, als ik minder dan 6 uur slaap heb gehad ben ik de hele dag een zombie die als het even kan weer in slaap valt.quote:Op maandag 26 november 2012 03:55 schreef N22 het volgende:
Ik ga rond 4:00-5:00 naar bed en rond half acht opSoms een kleine deviatie, maar gemiddeld 3-4 uur slaap per nacht. Soms zelfs maar 1.5 uur, soms 5+.
Gelukkig heb ik mijn huidige rooster alleen maandag, dinsdag en woensdag les, dus 3 daagjes lekker roofbouw plegen op m'n lichaam en dan donderdag en vrijdag uitslapen. Gelukkig lijden mijn schoolprestaties er niet onder![]()
Uiteraard halve liters Monster-energy en veel koffie drinken overdag, zombie-modus alleszz.
Nu maar eens beginnen met het lezen van een artikel van 140 pagina's, dat had ik even over het hoofd gezien bij het doornemen van mijn agenda
Het went, serieus. Mijn hoeveelheid slaap op lesdagen is in een lineaire lijn afgenomen het afgelopen jaar. Geen negatieve effecten van ondervondenquote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik zou dat dus echt niet kunnen, als ik minder dan 6 uur slaap heb gehad ben ik de hele dag een zombie die als het even kan weer in slaap valt.
Met dat vroeg-naar-bed beleid van mijn ouders ben ik gewend aan een behoorlijk aantal uren slaap per nacht. Die paar uurtjes van jou is voor mij onvoorstelbaar. Toch kun je misschien nog fitter zijn als je langer slaapt, je denkt nu misschien dat je top bent maar is dat niet zo.quote:Op maandag 26 november 2012 16:25 schreef N22 het volgende:
[..]
Het went, serieus. Mijn hoeveelheid slaap op lesdagen is in een lineaire lijn afgenomen het afgelopen jaar. Geen negatieve effecten van ondervonden![]()
Het is vannacht uiteindelijk toch kwart over 6 geworden , half negen eruit.
's Avonds een man, 's ochtends een man
Ik zeg ook nergens dat ik lichamelijk fitter ben, ik noem het in een eerdere post ook roofbouw op mijn lichaam plegen. Met het niet ondervinden van negatieve effecten doel meer op mijn schoolprestaties, die hebben er zeker niet onder geleden, sterker nog, die zijn alleen maar beter gewordenquote:Op maandag 26 november 2012 16:57 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Met dat vroeg-naar-bed beleid van mijn ouders ben ik gewend aan een behoorlijk aantal uren slaap per nacht. Die paar uurtjes van jou is voor mij onvoorstelbaar. Toch kun je misschien nog fitter zijn als je langer slaapt, je denkt nu misschien dat je top bent maar is dat niet zo.
te lang slapen schijnt anders ook slecht te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
alleen vroeger sterven en een verhoogde kans op allerlei ziektes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |