"You can call me godfather."quote:
Omdat bijna niemand het meer speelt denk ik. De OP is ook al flink over datum.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:53 schreef Stickertje het volgende:
waarom is de rs Fok clan altijd leeg?
Hmm, de werelden waren de laatste keer dat ik er was erg leeg ... maar dat was dan enkel friendly.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef Scuidward het volgende:
Heb ook maar gestemd. Gewoon, voor het idee. Wel geinig dat de economie dan opnieuw begint.
Denk alleen niet dat ik een nieuwe account aanmaak, jullie wel?
Heel cool dit. Teruggaan van lvl 135 (zonder het te weten was ik) lvl 200 naar lvl 3 is wel even slikken. Vooral het ellendige lopen is vervelend. Ik heb nog geen teleports, geen questen voor sneller transport en er is ook nog niet zo veel enchanted jewelry in omloop.quote:
Runescape ten tijde van 10 augustus 2007. Oldskool graphics, oldskool wapens, oldskool skills. Zeg maar toen Runescape nog goed was.quote:
Ach, voor mij is alles beter dan de bende die Jagex ervan heeft gemaakt de afgelopen jaren. Dat ik dit:quote:Op maandag 25 februari 2013 17:33 schreef Scuidward het volgende:
Even gecheckt ja, wel geinig ... als je overnieuw wilt beginnenzo kijk ik er toch tegenaan ... Maar goed dat mensen de keus hebben en hoor al van veel mensen die na 5 jaar eens komen kijken dus opzich een slimme zet wel.
Volgens mij zit je dan al bijna aan de 500k coins? Of niet lang meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
70 fletch in 07scape. ook bijna 60 wc. yew longs
Matigquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:44 schreef Koenani het volgende:
iemand geīnteresseerd in een mooi accountje van mij in ruil voor 1200 microsoft points.
rond de 1800 total level met voornamelijk f2p skills getraind (99 att/str/def/hp/range/woodcutting/cooking/runecrafting en fishing/firemaking/magic 95+)
ook een bankwaarde van rond de 35/40m
haha geen interesse dus, maar als je volgens mij de rsgp verkoopt aan zo'n kutsite kom je op al ¤10 en 1200 microsoft points is zoiets als 17 euro, dus voor 7 euro is dat best een goedkoop accountje tochquote:Matig
Ja, ik ken die prijzen niet, maar dat valt als je het zo bekijkt nog wel mee. Vraag is, wil jij voor 7,- je 'projectje' verkopen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
haha geen interesse dus, maar als je volgens mij de rsgp verkoopt aan zo'n kutsite kom je op al ¤10 en 1200 microsoft points is zoiets als 17 euro, dus voor 7 euro is dat best een goedkoop accountje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |