Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 4. Dan heb ik zwart haar.
Ssssssssst. Ik leef beter mee met pubertjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet 18 zijn om een mod te wordenhelaas.
het spel is niet interessant voor mijquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HET GAAT OM HET SPEL.. niet hoe ze eruit zien, vrouwen
Wat voor studie doe je? Wat zijn je hobby's? Wat doe je in je vrije tijd? Wat voor een persoon ben je? Waar hecht je waarde (rustige/drukke omgeving, wel/niet samen eten)? Wat vind jij belangrijk als je hier komt wonen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maak eens een mooie vraag voor mij?
mijn pa had vroeger net als ik enorm blonde haren en in de loop der jaren is dat zwart geworden, gebeurd bij mij nu ook langzaam.quote:
Dat is toch een kasthomo dus boeien wat de dames er van vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof het een goede keus was voor Gini om zijn haar eraf te scheren.
Dat is mij al overkomen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa had vroeger net als ik enorm blonde haren en in de loop der jaren is dat zwart geworden, gebeurd bij mij nu ook langzaam.
Zwart haar + blauwe ogen dit dat.
ja je maakt wat wilde dingen meequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
Iemand stuurt me een dm, ik reageer, en hij komt dan: ''waarom stuur jij mij ineens een dm? ':')
Mja we hebben al zoveel (bijna) kale negersquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is toch een kasthomo dus boeien wat de dames er van vinden.
Dit. vind het saaiquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het spel is niet interessant voor mij
Jij bent een heldinquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
Wat voor studie doe je? Wat zijn je hobby's? Wat doe je in je vrije tijd? Wat voor een persoon ben je? Waar hecht je waarde (rustige/drukke omgeving, wel/niet samen eten)? Wat vind jij belangrijk als je hier komt wonen?
Je zegt het zelf al.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
inb4 FL die dan mod moet worden.
Dank jequote:
ONZ SC lekker simpelquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Is wel moeilijk om een goede naam te verzinnen.
lekker op de bank B&J ijs eten en bij iedereen waar op ingezoomd wordt roepen wat een lul maar ondertussen denken wat een lekker dingquote:
Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dank je
[..]
ONZ SC lekker simpel
En anders kunnen we altijd nog een naamveranderingaanvraag doenquote:
Hehe yeahquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook dat maar ik moest gewoon lachen
daar doelde ik ook opquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat klinkt ook homo haha poepstamper.
Ja zoiets, maar dan een weekje weg met vrienden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weekendje weg plannen met je chick?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan een weekje weg met vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde al zoiets jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je ex stopt met FOK! dus je bent veilig hier hoor
Snowieeeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |