Tsja, want eeuwige verdoemenis is zo fantastisch .....quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef Luigi het volgende:
Als al die mensen die van zichzelf vinden dat ze in de hemel zouden moeten komen, er ook daadwerkelijk komen, dan is de hemel wel een saaie kneuzenkermis idd. Dan sla ik liever over.
Zit je daar met je uitgestreken zondagochtend smoelwerk samen met al die niet drinkers en zuurpruimen. VOOR DE EEUWIGHEID HE! Die mensen probeer ik juist m'n hele leven al te ontwijkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:32 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Tsja, want eeuwige verdoemenis is zo fantastisch .....
Zelfs in Bijbelse tijden werd gedronken .... denken dat alleen een zondige leefstijl top isquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zit je daar met je uitgestreken zondagochtend smoelwerk samen met al die niet drinkers en zuurpruimen. VOOR DE EEUWIGHEID HE! Die mensen probeer ik juist m'n hele leven al te ontwijken.
Tsja, gelukkig bestaan die hele hemel en hel niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:34 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Zelfs in Bijbelse tijden werd gedronken .... denken dat alleen een zondige leefstijl top isEn dat zuurpruimen gedoe kom ik vrij regelmatig bij niet gelovigen ook tegen ... zelfs meer.
Blijf dat vooral geloven ...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tsja, gelukkig bestaan die hele hemel en hel niet.
Ik geloof niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:36 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Blijf dat vooral geloven ...
Dat doe je wel .... atheïsten die denken dat ze niet geloven ...quote:
Als je totaal geen verstand van zaken hebt snap ik jouw falende post wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dat doe je wel .... atheïsten die denken dat ze niet geloven ...![]()
Tsja, als je met alle gemak om zaken als de 'missing link' heen lult en overheen stapt ... tsja, dan snap ik jouw opmerking
Bij gebrek aan argumentatie, faalt jouw post inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:39 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je totaal geen verstand van zaken hebt snap ik jouw falende post wel.
Oh nee, niet de aloude 'atheisme is ook een geloof hoorrrrrrr!' truuk!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dat doe je wel .... atheïsten die denken dat ze niet geloven ...![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef night het volgende:
Geef de hel een kans, en ook al is de hel geen pretje 's winters is het wel lekker warm.
[ afbeelding ]
Het is geen truc. Ik zie je er werkelijk ook niets aan onderbouwing bij doen om aan te tonen dat atheïsme geen geloof zou zijn. Echter atheïsten geloven ook dat bepaalde zaken zo gelopen zijn en accepteren dat niet alles bewezen is. Een deel van de atheïsten vergen altijd volledige uitleg van gelovigen en proberen door jouw soort reacties maar zelf niet inhoudelijk te woorden over hun atheïstisch geloof.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh nee, niet de aloude 'atheisme is ook een geloof hoorrrrrrr!' truuk!.
Dude... het is KLB he. Ik zit hier niet om een complete 3 pagina tellende onderbouwing te posten over het al of niet correct zijn van het atheisme. Dat heb ik ook niet van jou gevraagd in dit topic over je geloof.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Het is geen truc. Ik zie je er werkelijk ook niets aan onderbouwing bij doen om aan te tonen dat atheïsme geen geloof zou zijn. Echter atheïsten geloven ook dat bepaalde zaken zo gelopen zijn en accepteren dat niet alles bewezen is. Een deel van de atheïsten vergen altijd volledige uitleg van gelovigen en proberen door jouw soort reacties maar zelf niet inhoudelijk te woorden over hun atheïstisch geloof.
Ohja jij hebt bewijs, want jij bent natuurlijk in de hemel én in de hel geweest!quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:36 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Blijf dat vooral geloven ...
Argumentatie is niet nodig tegen iemand die totaal geen verstand van zaken heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:40 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumentatie, faalt jouw post inderdaad.
gaat niet op en slaat nergens op.quote:Tsja, als je met alle gemak om zaken als de 'missing link' heen lult en overheen stapt ... tsja, dan snap ik jouw opmerking
Dan moeten anderen ook niet gaan zeuren over dat atheïsme geen geloof zou zijn. Als je een stelling plaatst, dan kun je ook verwachten dat mensen willen dat je die onderbouwt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dude... het is KLB he. Ik zit hier niet om een complete 3 pagina tellende onderbouwing te posten over het al of niet correct zijn van het atheisme. Dat heb ik ook niet van jou gevraagd in dit topic over je geloof.
Chill de fuck out.
Ik ken er maar 1 hier die aan het zeuren is. And it ain't me. Babe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dan moeten anderen ook niet gaan zeuren
Je kunt zoveel willen.quote:Als je een stelling plaatst, dan kun je ook verwachten dat mensen willen dat je die onderbouwt.
Ach schattig .... bekende tactiek. Als je er met argumentatie niet uitkomt, dan ga je maar als een kind gedragen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:45 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ohja jij hebt bewijs, want jij bent natuurlijk in de hemel én in de hel geweest!
Vertel, hoe was het?
Mensen met een religie
Je gelooft zeker ook nog in Sinterklaas & de tandenfee?x 10000000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |