Dus?quote:
De admin past het altijd aan als de titel hun niet zint ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:06 schreef Disana het volgende:
Waarom wordt de OP steeds verder ingekort?
NWS / Palestina en Israel #102
Hij is ook nog wel langer geweest.
Ik heb de link naar de wiki voor de OP gezet, maar ik zie dat er al iets is veranderdquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:10 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
De admin past het altijd aan als de titel hun niet zint ofzo.
Typisch Nederland maak het zo simpel mogelijk of ze hakken je kop eraf.
Dat is een OP van het conflict uit 2009, is nu grotendeels niet relevant meer. Heb al die plaatjes uit de OP gehaald, dan blijft die tenminste een beetje neutraal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:06 schreef Disana het volgende:
Waarom wordt de OP steeds verder ingekort?
http://wiki.fok.nl/index.php/IsraelGaza
Hij is ook nog wel langer geweest.
Er is nog een latere die ik niet zo snel kon vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is een OP van het conflict uit 2009, is nu grotendeels niet relevant meer.
Klopt elke info die niet pro gaza is wordt systematisch verwijdert.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de link naar de wiki voor de OP gezet, maar ik zie dat er al iets is veranderd
Haha, kom op, zo is het niet. Er stonden vroeger meer links in naar neutrale informatie. Heb geen tijd om te zoeken, maar hij is al beter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:12 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Klopt elke info die niet pro gaza is wordt systematisch verwijdert.
Vanaf deel #75 of zo was de OP al zo, alleen de plaatjes en linkjes die niet meer werkten zijn er tzt uit verdwenen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, kom op, zo is het niet. Er stonden vroeger meer links in naar neutrale informatie. Heb geen tijd om te zoeken, maar hij is al beter.
Erg volwassen ja, WOII, Joegoslaviė, Vietnam en zo nog wat grootscheepse slachtpartijen hier en daar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ohja... beetje uitschelden en hekelen dezer dagen is gelijk aan kopje eraf.
Het toont enkel aan dat het Christendom door de jaren heen volwassen in geworden, ondanks wat gerommel hier en daar, waar de islam stil blijft staan. Dat laatste zie je in alle facetten terug.
Hebben niets met het Christendom te maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Erg volwassen ja, WOII, Joegoslaviė, Vietnam en zo nog wat grootscheepse slachtpartijen hier en daar.
Nou...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hebben niets met het Christendom te maken.
Toen hoorde ik ook geen mensen hun "god" aanroepen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Toen hoorde ik ook geen mensen hun "god" aanroepen inderdaad.
http://www.historyplace.com/speeches/fdr-prayer.htmquote:Almighty God: Our sons, pride of our nation, this day have set upon a mighty endeavor, a struggle to preserve our Republic, our religion, and our civilization, and to set free a suffering humanity.
Lead them straight and true; give strength to their arms, stoutness to their hearts, steadfastness in their faith.
They will need Thy blessings. Their road will be long and hard. For the enemy is strong. He may hurl back our forces. Success may not come with rushing speed, but we shall return again and again; and we know that by Thy grace, and by the righteousness of our cause, our sons will triumph.
Maar wanneer het Ottomaanse rijk een oorlog voert is het direct Islamitisch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Onzin, Jodendom schrijven we hier ook netjes met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou...
Christendom schrijf je tegenwoordig trouwens met een kleine letter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |