Het enige leuke aan de SR meet was dat ik Mur heb ontmoet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel ff langsgeweest in leiden.
Er is geen flikker te doen
Dat grote plein lijkt me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Ik weet dat dat huis in Enschede staat, verder geen idee waar.
Hoe waren zijn billetjes?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige leuke aan de SR meet was dat ik Mur heb ontmoet.
En betast.
Prettig in de hand. Ferm, doch zacht.quote:
Dat zal het Van Heekplein zijn geweest, gok ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ikkeh, ben maar 1x geweest in enschede en ik zag een groot plein![]()
Dusja
Veel winkels enzo, en zwervers uit duitsland.... Grote zwervers...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal het Van Heekplein zijn geweest, gok ik.
Dankje kaneelquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prettig in de hand. Ferm, doch zacht.
Ik heb maar een keer mooiere billen mogen aanschouwen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige leuke aan de SR meet was dat ik Mur heb ontmoet.
En betast.
Van Heekplein.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel winkels enzo, en zwervers uit duitsland.... Grote zwervers...
Maar ik had jou de week daarvoor al eens gezien. En ik heb niet aan jouw billetjes gezeten.quote:
Dan was het dat plein jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel winkels enzo, en zwervers uit duitsland.... Grote zwervers...
Maar samen onder een paraplu staan is toch ook een soort van liefde bedrijven?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik had jou de week daarvoor al eens gezien. En ik heb niet aan jouw billetjes gezeten.
Halliii!quote:
Jij hebt Mur zijn billetjes toch ook goed betast?quote:
Beetje wel he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar samen onder een paraplu staan is toch ook een soort van liefde bedrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |