Dat bedoel ik ook. De 18+ mensen die niets met PUB vandoen hebben moeten dus eigenlijk een SC op een andere plek hebben, zodat echte PUBers weer in de PUB-SC terecht kunnen zonder daar uitgelachen te worden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja ik bedoel er meer mee dat 90% in de SC 18+ is en dat er eigenlijk vrijwel geen pubers in de sc zitten.
Toch is er een verschil in humor en beleving. De een kan daar wel goed mee omgaan de ander niet. PUB-SC moet toegankelijk zijn voor pubers en zit nu vooral vol met (jong) volwassenen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Pubers en volwassenen horen juist zoveel mogelijk met elkaar in discussie te gaan. En pubers zijn juist niet kinderachtig.
Ow oke dan snappen we elkaar!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. De 18+ mensen die niets met PUB vandoen hebben moeten dus eigenlijk een SC op een andere plek hebben, zodat echte PUBers weer in de PUB-SC terecht kunnen zonder daar uitgelachen te worden.
[..]
Toch is er een verschil in humor en beleving. De een kan daar wel goed mee omgaan de ander niet. PUB-SC moet toegankelijk zijn voor pubers en zit nu vooral vol met (jong) volwassenen.
PUB is voor pubers en tieners, vergeet dat niet. Iemand van 18 of 19 is ook nog een tiener en valt nog steeds in deze groep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja ik bedoel er meer mee dat 90% in de SC 18+ is en dat er eigenlijk vrijwel geen pubers in de sc zitten.
datquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- SC enkel voor pubers, de rest tyft maar naar B&H
- Hard(zacht)handig optreden indien nodig. Dus zorgen dat er geen geouwehoer is in serieuze topics.
Meer is er niet nodig.
Klopt maar er lopen een hoop 20+quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
PUB is voor pubers en tieners, vergeet dat niet. Iemand van 18 of 19 is ook nog een tiener en valt nog steeds in deze groep.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef leeell het volgende:
tijd om te schuiven dus, het probleem is evident
Dit beidequote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat er strakker gemodereerd moet gaan worden lijkt me evident.
gmtaquote:
Ik ben het met je punten eens. Toch denk ik dat er meer nodig is om PUB vlot te krijgen. Enthousiasme van de mods vooral. Acties bedenken, weten tegen wat voor problemen hedendaagse pubers aanlopen, feeling met de doelgroep, etc etc.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- SC enkel voor pubers, de rest tyft maar naar B&H
- Hard(zacht)handig optreden indien nodig. Dus zorgen dat er geen geouwehoer is in serieuze topics.
Meer is er niet nodig.
Ik ben er zelf ook schuldig aan ja. Maar zoals ik al zei, ik weet niet waar ik anders heen moet. Als er een andere plek zou zijn waar de ouderen naartoe kunnen verhuizen, dan heb je de PUB SC al behoorlijk opgeschoond.quote:
Dit heeft dus in al die jaren FOK! nog nooit gewerkt. Maar good luck with that!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben het met je punten eens. Toch denk ik dat er meer nodig is om PUB vlot te krijgen. Enthousiasme van de mods vooral. Acties bedenken, weten tegen wat voor problemen hedendaagse pubers aanlopen, feeling met de doelgroep, etc etc.
waarschijnlijk werd er toen niet genoeg aandacht aan besteedquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit heeft dus in al die jaren FOK! nog nooit gewerkt. Maar good luck with that!
Daar ben ik me van bewust ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit heeft dus in al die jaren FOK! nog nooit gewerkt. Maar good luck with that!
Nah, yvonne weet ook wel dat er in al die jaren regelmatig fora moesten worden 'gered' en dat dit maar zelden gelukt is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarschijnlijk werd er toen niet genoeg aandacht aan besteed
Eens. Echter is dat bijzaak en dat komt wel. Je moet eerst zorgen dat het vertrouwen van de pubers weer terugkeert, zodat ze zonder gezeik en geflame hun problemen/ervaringen etc. kunnen posten. Dus zorgen dat de niet-pubers (SC) wegblijven en dat gezeik en geflame niet getolereerd wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben het met je punten eens. Toch denk ik dat er meer nodig is om PUB vlot te krijgen. Enthousiasme van de mods vooral. Acties bedenken, weten tegen wat voor problemen hedendaagse pubers aanlopen, feeling met de doelgroep, etc etc.
Is ook wel te begrijpen als je de topics daar door leest, iedereen word gelijk uitgemauwd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef leeell het volgende:
het vertrouwen moet eerst terug ja, ze zijn nu doodsbang om een topci aan te maken
Maar ergens is dat overal wel een beetje, als een puber met een klacht dat in KLB gaat posten komen er ook kutreacties maar daar wordt weer meer op gelet als het een goed/redelijk topic is waardoor het weer minder erg is dan in pubquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is ook wel te begrijpen als je de topics daar door leest, iedereen word gelijk uitgemauwd.
Klopt, kortom er moet in ieder geval een actieve mod in de PUB komen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar ergens is dat overal wel een beetje, als een puber met een klacht dat in KLB gaat posten komen er ook kutreacties maar daar wordt weer meer op gelet als het een goed/redelijk topic is waardoor het weer minder erg is dan in pub
dat sowiesoquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, kortom er moet in ieder geval een actieve mod in de PUB komen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef leeell het volgende:
er is geen genie voor nodig om te zien dat de verloedering in de topics van pub wordt veroorzaak door mensen van 18+ met veelal een KLB/ONZ achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |