Misschien niet in de gaten gehad dat het die nieuwe dude was? Die hebben misschien nog niet helemaal door hoe ze met zombies moeten omgaan, zeker niet als die 1 meter van je af staat....quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:44 schreef Stefan het volgende:
Gisteren ook. Eerst klagen over weinig kogels daarna schieten ze vijf kogels in een zombie terwijl ze ook messen en pijl en oog hebben
Ik voorspel dat Maggie verkracht gaat worden en dat Glenn voor de ogen van Maggie afgemaakt wordt in de Arena door Merl ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nooo dan zijn er geen asians meer. Tim hadden ze ook gelijk doodgemaakt
Nee men.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Maggie verkracht gaat worden en dat Glenn voor de ogen van Maggie afgemaakt wordt in de Arena door Merl ofzo
Dat zou ik jammer vindenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Maggie verkracht gaat worden en dat Glenn voor de ogen van Maggie afgemaakt wordt in de Arena door Merl ofzo
Ik vind Glen vrij useless, kan niet eens zn meisje beschermen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vindenDenk dat Daryll eerder doodgaat aangezien hij toch niet in de comics zit. Maar dat hoop ik niet
Daar ben ik het niet mee eens. Hij zorgt voor de meeste supplies.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind Glen vrij useless, kan niet eens zn meisje beschermen.
Ik voel een hele flauwe grap aankomenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Hij zorgt voor de meeste supplies.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik voel een hele flauwe grap aankomen
iddquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
En altjd de oudste file downloaden anders heb je een file met een ww
dat was toch helemaal in het begin?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd
ontopic maar weer:
[ afbeelding ]
Wanneer krijgen we de midseason finale?quote:
Ja, de vrouw van die man en zn zoontjequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was toch helemaal in het begin?
2 wekenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de midseason finale?
Oh dan kan Glenn nog lekker dood voor de kerstquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh dan kan Glenn nog lekker dood voor de kerst
Dan ga je hier ook niet kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef grashapper het volgende:
stel je hebt de laatste paar afleveringen nog niet gezien..(?)
ik kijk niets met subs heb er een hekel aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef grashapper het volgende:
lol subs zijn alleen maar irritant, engels is toch niet zo moeilijk?
en moet dat plaatje in de inleiding geen SPOILER zijn? Ik bedoel, stel je hebt de laatste paar afleveringen nog niet gezien..(?)
Die Rick doet zo zijn best Amerikaans te praten, subs zijn wel handigquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef grashapper het volgende:
lol subs zijn alleen maar irritant, engels is toch niet zo moeilijk?
Dan heb je niks te zoeken in het USA topicquote:en moet dat plaatje in de inleiding geen SPOILER zijn? Ik bedoel, stel je hebt de laatste paar afleveringen nog niet gezien..(?)
Tja ik kijk het zodra het online staat, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet.. ;pquote:
oh sorry hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die Rick doet zo zijn best Amerikaans te praten, subs zijn wel handig
[..]
Dan heb je niks te zoeken in het USA topic
Dan wacht je maar met hier kijken tot je het hebt gezienquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:58 schreef grashapper het volgende:
[..]
Tja ik kijk het zodra het online staat, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet.. ;p
Ik stuur de Gouverner wel even langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |