Via third party market of losse .apk wil het zoals voorgedragen ook wel, maar eigenlijk zou het na alle stappen meteen moeten werken. Hier tenminste wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:35 schreef mathske1 het volgende:
Vraagje (ja dit is mn eerste android toestel ;-). Heb alle stappen doorlopen, in mijn ogen geslaagd. Nu wou ik vanuit playstore youtube app installen, geeft ie aan dat die app niet beschikbaar is in mijn regio? Is dit normaal of is er dan toch wat foutgelopen?
Nicequote:Op woensdag 21 november 2012 08:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Via third party market of losse .apk wil het zoals voorgedragen ook wel, maar eigenlijk zou het na alle stappen meteen moeten werken. Hier tenminste wel.
Heb m'n G3 binnen (MisterTao, ca. 185 usd (effectief)). Is gelukkig toch de zwarte versie. Mooi toestelletje hoor. Batterij is totaal depleted dus kan er ff niks mee (geeft 'ie aan) nog tot 'ie een paar procent heeft. Twee screenprotectors en een zwarte cover zaten erbij (buiten de standaardmeuk).
Is goei.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nice
vanavond wel even een paar fotos van scherm G3 tov Neo oke?
Is dat niet eerder Android-logica?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Casper_nl het volgende:
Leuk hoor zo'n chinees toestel (neo n002). Als ik foto's terug kijk in mijn gallerij dan zie ik de laatste foto eerst.. Blijkbaar lezen die chinezen echt van rechts naar links..
volgens mij hoort dat zoquote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef Casper_nl het volgende:
Leuk hoor zo'n chinees toestel (neo n002). Als ik foto's terug kijk in mijn gallerij dan zie ik de laatste foto eerst.. Blijkbaar lezen die chinezen echt van rechts naar links..
Dan krijg ik een iets anders scherm, ik heb wel 1 keer het recovery scherm gehad recovery cwm5504. Het "huisje" geeft een standaard recovery?quote:
IPS, dus in vergelijking met de N002 spectaculair goed.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Xenorium het volgende:
Hoe zijn eigenlijk die kijkhoeken op de G3?
Is dat ook via recovery mode? Of via een script. Ik krijg helaas een error mouting sd kaart als ik wil bladeren naar root.zipquote:Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
IPS, dus in vergelijking met de N002 spectaculair goed.
Heb 'em een paar seconden geleden geroot met de N002-methode (PDANet & root by bin4ry_v16).
Je kan toch lezen?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:52 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Is dat ook via recovery mode? Of via een script. Ik krijg helaas een error mouting sd kaart als ik wil bladeren naar root.zip
quote:› PDANet installeren op computer & phone
› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
› Unpack.
› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
› Open 'opdrachtprompt'
› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
› Je device is gevonden, voer 'runme' uit
› Kies '1'
› Kies op je phone om de data te 'restoren'
› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
Op de Neomobile site had ik niks van IPS meegekregen, ging er eigenlijk ook niet vanuit.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:51 schreef Xenorium het volgende:
Ik dacht dat de Neo ook IPS was. Dus gewoon een TN LCD zeker. Hebben ze gewoon lopen liegen bij de specs.
Voor de rest weinig mis met het display zolang je er niet te schuin voor zit. Toch vind ik het wel een minpunt.
België of Nederland?quote:Op woensdag 21 november 2012 07:35 schreef mathske1 het volgende:
Vraagje (ja dit is mn eerste android toestel ;-). Heb alle stappen doorlopen, in mijn ogen geslaagd. Nu wou ik vanuit playstore youtube app installen, geeft ie aan dat die app niet beschikbaar is in mijn regio? Is dit normaal of is er dan toch wat foutgelopen?
hey man, heb ook een dochter, ikzelf bijna 40 en toch nogquote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef Xenorium het volgende:
Huisvader met een leete chinese phone, het moet niet gekker worden.
Of iPhone natuurlijk, zoo veel iPhone :pquote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat zie je niet vaak, die ouwtjes in ICT enzo blijven vaak steken bij hun Nokia's of ze komen aanzetten met een wildfire van de zaak.
Ja of iPhone inderdaad, maar iPhone is ook uitstekend geschikt voor zequote:Op woensdag 21 november 2012 12:31 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Of iPhone natuurlijk, zoo veel iPhone :p
Ok dat ziet er wel cool uit eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 12:41 schreef Xenorium het volgende:
True alleen de batterij gaat mij toch wel iets te snel leeg vind ik. Misschien is zo een portable power stick wat.
http://lightake.com/detai(...)Torch___Orange-59368
Is da wat?
Orange is een beetje lelijk alleen
of deze
http://lightake.com/detai(...)era_iPhone_PSP-33753
Ja dat zag ik ook :p En moesten ze 4500 mah in zo iets kleins krijgen, zouden ze dat bij gsm's toch ook doen lijkt mij... :p Maar vind het wel een coole vorm, kan je zelfs bij je sleutels hangen ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 12:48 schreef mtchel112 het volgende:
dat oranje ding, 2500mah in de titel 4500mah in de beschrijving, wss 1000mah ofzoiets
Voor de neo ook op lightakequote:Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef Diqiu-Long het volgende:
Probleem van die dingen is vaak dat capaciteit niet klopt en het grotere is dan een reserve batterij in je portemonnee stoppen en gewoon de batterij wisselen wanneer die leeg is.
Bij de bekende merken krijg je ze voor ¤ 2 a ¤ 3 van ebay.
Je zou even dit topic of de vorige kunnen doorlezen dan kom je het wel tegen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef lamjanus het volgende:
Gelukt! bedank. Is er ook een mogelijkheid om alle "gapps" te krijgen? Talk en dat soort zaken.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:23 schreef Xenorium het volgende:
512MB geheugen en toen hield ik op met lezen.
zoals xeno al zegt, 512 mb is tegenwoordig not donequote:Op woensdag 21 november 2012 14:21 schreef pocoloco73 het volgende:
Iemand ervaring met deze phone?
• Android 4.1
• 4.7 Inch IPS QHD Screen
• Nederlandse taal
• 2500mah batterij
• MTK6577 Dual core GPS 3G WIFI 8.0MP Camera
• $174 / ong ¤140 incl verzenden.
http://www.geekbuying.com(...)P-Camera-311908.html
Ik vind dat precies nog wel net te doen zou zijn moest het idd geen 512mb ram hebben. Want android 4.1 en een 2500mah batterij is niet slecht. Heeft ook wel 4.7" QHD scherm, denk dat zo groot QHD toch te weinig is hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 14:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
zoals xeno al zegt, 512 mb is tegenwoordig not done..
daarnaast is hij ook nog aardig aan de prijs vind ik!
Ik heb nu ook een galaxy S1 en ik zit ook een beetje naar de neo te kijken (en de G3 als die weer een beetje op voorraad is). Is het scherm een grote stap achteruit vanuit de galaxy s?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:37 schreef Cansu het volgende:
en dan 3 kinderen dat je nog tijd hebt om dat allemaal uit ze zoeken
Respect.
Maar vind de NEO echt een vooruitgang in vergelijking met mijn SGS1. Veel sneller in ieder geval. Build quality en scherm vallen me reuze mee en sinds vandaag is ie officieel in gebruik. Alles overgezet en gecustomized.
Kijkhoeken wel, scherm zelf nietquote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een galaxy S1 en ik zit ook een beetje naar de neo te kijken (en de G3 als die weer een beetje op voorraad is). Is het scherm een grote stap achteruit vanuit de galaxy s?
Denk dat ik er nu toch 1 zoekquote:Op woensdag 21 november 2012 14:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
zoals xeno al zegt, 512 mb is tegenwoordig not done..
daarnaast is hij ook nog aardig aan de prijs vind ik!
Is wel een kloon van de HTC evo 4g lte :pquote:Op woensdag 21 november 2012 14:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijkhoeken wel, scherm zelf niet. Ik heb slechtere schermen gezien in toestellen van 100 euro
[..]
Denk dat ik er nu toch 1 zoek.
Zoek een toestel met MTK6575/77 met 1GB of 512MB ram voor minder dan 100 euro.
(en standaard Nederlands is wel handig).
Dus zoiets:
http://www.geekbuying.com(...)3G-Black-312691.html
Maar dit scherm is vast te groot
een 6577 onder de 100 euro ga je nooit/amper vinden met eigen designsquote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Is wel een kloon van de HTC evo 4g lte :p
ah, ké :pquote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
een 6577 onder de 100 euro ga je nooit vinden met eigen designs
had ook al gekeken bij pandawill voor robert, cheapste 6577 daar is 145 en is een clone van een Xperia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |