Ghost Brigade is ook niet echt feestmuziekquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:20 schreef GimmeGore het volgende:
Ik kende Ghost Brigade voor die tijd niet, was niet echt mijn ding, voor een avondje uit was het wel leuk zeg maar, maar anders niet.
En ik kon sowieso alleen maar op een kruk zitten, dus echt een feestje er van maken werd sowieso lastig
Alles kan feestmuziek zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ghost Brigade is ook niet echt feestmuziek
Lol, dat lees ik onbewust ook altijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
Nee, doe nog steeds maar geen emogejank.
Had ik al gezegd dat Rabid Deaths Curse best een leuk album is?
Ik lees trouwens altijd Rabbit's Death Curse...
Ja en nee! Die van mij was minder lang, en ik plaats van een boog zat er meer een hoek in zeg maar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef GimmeGore het volgende:
https://www.alloverpierci(...)pe/circular-barbells
dit idee bedoel je?
vind macabre altijd mooi.. zo slecht dat het weer mooi was...quote:Op maandag 26 november 2012 10:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vond Obituary een beetje saai
Welke band is dat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een nieuw shirt gekocht
[ afbeelding ]
een rooie
Meteen maar een doos vol aangeschaft?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een nieuw shirt gekocht
[ afbeelding ]
een rooie
Dat is toch duidelijk? Gewoon een gevalletje logo lezenquote:
Ook al schrijf ik zo onduidelijk als het logo ben ik geen leraar en kan het dus niet lezen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? Gewoon een gevalletje logo lezen
@jigzoz: Nee, alleen nog een zwarte in XL voor mijn vriend
Neequote:
En het juiste antwoord is?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:48 schreef GimmeGore het volgende:
Nope, ook niet, hoewel je de eerste 3 letters goed hebt :p
Inderdaad, die ik ook nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, dat zou ik inderdaad nooit geraden hebben.
Er kan van alles staanquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:56 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is dan ook het mooie, dat mensen moeilijk gaan doen om het te lezen en dan denken dat er een of andere trve blakk metal bands staat
Ja die is tofquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:04 schreef Jigzoz het volgende:
Er was een tijdje geleden zo'n compilatiefoto van allerlei brute logo's van flauwe popbandjes...
Ik ken eigenlijk alleen maar Magrudergrind.quote:CARCASS
REPULSION
IMMOLATION
VALLENFYRE
CRYPTOPSY
HAEMMORRHAGE
DECREPIT BIRTH
CATTLE DECAPITATION
DEFEATED SANITY
MAGRUDERGRIND
INTERNAL SUFFERING
ANTROPOMORPHIA
RECTAL SMEGMA
ENEMY REIGN
WORMED
Mooi begin!quote:Op maandag 3 december 2012 10:45 schreef Darkestrah het volgende:
Namen voor Neurotic Deathfest bevestigd.
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar Magrudergrind.
Die 1e 2 pasen ook wel in je straatje. Lekker lijstje wel voor wat ik er van kenquote:Op maandag 3 december 2012 10:45 schreef Darkestrah het volgende:
Namen voor Neurotic Deathfest bevestigd.
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar Magrudergrind.
dan heb je pech dat Manson eerst speelt.quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Mark het volgende:
Vanavond Rob Zombie!![]()
En Manson ook, maar dat boeit niet meer
Ah, dat werd al niet duidelijk. Maar hopelijk speelt Zombie dan lekker lang, terug kan ik meerijdenquote:Op maandag 3 december 2012 11:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan heb je pech dat Manson eerst speelt.
hmmm hadden ze mij ook wel kunnen inhuren; ik heb afgelopen zaterdag weer succesvol lopen dj'en bij een concert.quote:Op maandag 3 december 2012 12:13 schreef Mark het volgende:
Volgens de site begint het al om 19:00
Edit: kut, zie nu dat er een DJ als voorprogramma staat?
quote:Op maandag 3 december 2012 12:26 schreef Mark het volgende:
Haha! Slayer in de Top2000 op plaats 199!
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/2012
Heel mooi! Tof dat ze 'm niet gediskwalificeerd hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 12:26 schreef Mark het volgende:
Haha! Slayer in de Top2000 op plaats 199!
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/2012
quote:Op maandag 3 december 2012 18:52 schreef Jigzoz het volgende:
Wil ik een plaat draaien, zegt m'n dochter dat het in ieder geval niet zo'n 'gilplaat' moet zijn, want dat vindt ze 'niet zo leuk'.
Waar is het fout gegaan... Vroeger zei ze zelfs op school nog dat ze van black metal hield.
Nee man. Ze vindt Call me Maybe, Gangnam Style en dat soort gedoe leuk, dus om het afzetgebeuren een stap voor te zijn zet ik het af en toe voor haar op, maar dat pakt dus allemaal weer helemaal verkeerd uit.quote:Op maandag 3 december 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Ze is het rebelleren tegen haar ouders
Ze luistert naar Justin Bieber dat is pas rebels
Die clip van Call me Maybe is cool, de buurman valt op mannenquote:Op maandag 3 december 2012 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee man. Ze vindt Call me Maybe, Gangnam Style en dat soort gedoe leuk, dus om het afzetgebeuren een stap voor te zijn zet ik het af en toe voor haar op, maar dat pakt dus allemaal weer helemaal verkeerd uit.
Ja, ik ken de clip inmiddels vrij aardig.quote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die clip van Call me Maybe is cool, de buurman valt op mannenoh kut de clou van clip verklapt
het nummer is verder kut.
over 10 jaar is het vast heel anders
Niet dat ik veel clips kijk maar die zag ik toevallig een keer op tv.quote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ken de clip inmiddels vrij aardig.
Niks man! Jij hebt gewoon dezelfde muzieksmaak als een meisje van zes!quote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet dat ik veel clips kijk maar die zag ik toevallig een keer op tv.
Ik luister nu naar Tiamat dus niet zeurenquote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niks man! Jij hebt gewoon dezelfde muzieksmaak als een meisje van zes!
Mijn dochter luistert nu naar Nihil Nocturne, dus dat zegt niks.quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Tiamat dus niet zeuren
Uit vrije wil?quote:Op maandag 3 december 2012 19:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mijn dochter luistert nu naar Nihil Nocturne, dus dat zegt niks.
Arme kind.quote:Op maandag 3 december 2012 19:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, eh.... Misschien een heel klein beetje...
Nou... Je kunt een hoop over m'n kinderen zeggen, maar zielig zijn ze niet.quote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme kind.ach het weet niet beter
Nee dat kloptquote:Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... Je kunt een hoop over m'n kinderen zeggen, maar zielig zijn ze niet.
Dat hoop ik zelf ook.quote:Op maandag 3 december 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat kloptjij bent volgens mij best een goeie vader.
Je hebt er weinig aan gemist.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wist niet eens dat Shining een nieuw album uit had
Wie weet vind ik het wel weer leukquote:
Ik heb Ayat maar aangezet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet vind ik het wel weer leuk
Cool ga je ook naar Roadburn toequote:Op woensdag 5 december 2012 18:51 schreef WhatTheHeckRichardSpeck het volgende:
Hmm, Fortarock wordt 'm hier niet.
Ik word niet bepaald woest enthousiast van de line-up en dan 80 euroballen ervoor dokken.... dank je de koekoek! Nope, op Roadburn (geen zomerfestival, maar goed) na zullen het wel weer de wat goedkopere/kleinschaligere festivalletjes worden.
Ik wil volgend jaar een nieuw huis en een Porsche.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool ga je ook naar Roadburn toe![]()
Zoiets denk ik ook. Ik wil volgend jaar op vakantie en naar Roadburn toe
Ga verhuizen en koop een porschequote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar een nieuw huis en een Porsche.
Da's wel de planning ja. Nu alleen nog even voldoende geld binnenharken.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga verhuizen en koop een porsche
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 5 december 2012 18:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's wel de planning ja. Nu alleen nog even voldoende geld binnenharken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |