Haha, chill! Krijg je lekker veel zwart voor betaald zeker?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef mothergoose het volgende:
klant vroeg me of ik niet ff een paar kamers in zijn huis wil witten morgen. prima :p
zal wel meevallen. maar wel meer dan het uurloon van EW jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha, chill! Krijg je lekker veel zwart voor betaald zeker?
Noo, de nieuwe? Ik vind dat ding zooo ontzettend mooi!quote:Op zondag 25 november 2012 15:00 schreef Kevindinhinho het volgende:
Eerst nog een rit Meppel - Sassenheim in een demo Hyundai SantaFe. Not bad..
Nieuwe, augustus dit jaar, 4WD, 197 pk!!quote:Op zondag 25 november 2012 16:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Noo, de nieuwe? Ik vind dat ding zooo ontzettend mooi!![]()
Zo zie je er het minst van iddquote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Toegegeven, zo issie best aan te gluren inderdaad
Nummer is meestal voldoende toch?quote:Op maandag 26 november 2012 18:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Morgen Scheemda - Amsterdam en Amsterdam-Amsterdam. Die laatste moet ik ophalen bij een groot kantoorpand waar meerdere bedrijven in zitten, maar in de ritinfo wordt niet vermeld wie de berijder is en bij welk bedrijf ik moet zijn. Altijd handig.
Ik heb zelfs geen telefoonnummer, alleen een adres. Maar ik zal de dames van EW wel even aan het werk zetten morgenochtend.quote:Op maandag 26 november 2012 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nummer is meestal voldoende toch?
Hoewel ik ook wel een keer een receptioniste heb gehad die het halve kantoor af ging bellen waarna ze er achter kwam dat de sleutels gewoon bij haar op het bureau gelegd waren.
Met nummer bedoelde ik ook adresquote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen telefoonnummer, alleen een adres. Maar ik zal de dames van EW wel even aan het werk zetten morgenochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |