Welk project?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Is iemand al gebeld voor dat project dan??
Nee oké maar ze zijn dus niet duidelijk over het tijdsbestek.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
1 bekeuring per jaar is natuurlijk niet heel bijzonder veel. Daar gaan ze echt niet moeilijk over doen. Ik heb sinds ik mijn rijbewijs 3,5 jaar geleden haalde nog nooit een bekeuring gehad (even afkloppen).
Dat is bijzonder kut jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:48 schreef Hojdhopper het volgende:
Ennnn jahoorrrrr..... bekeuring binnen!
62 waar je 50 mocht, ergens rond Den Helder, een maandje geleden: 80 euro aftikken.
Wel kut natuurlijk, maar ja, eigen schuld! Wat me wel opviel is dat er in de mail stond dat bij de derde bekeuring je dienstverband ter discussie komt. Echter, het is mijn 3e bekeuring (weliswaar in ruim 3 jaar EW tijd) maar heb er dus verder niks over gehoord.
[..]
Welk project?
Duidelijk communiceren is dan ook niet hun sterkste punt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:56 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nee oké maar ze zijn dus niet duidelijk over het tijdsbestek.
Project wat op FB stond, 11 december hebben ze 75 privechauffeurs nodig voor een project in amsterdam. Ik heb mij daarvoor aangemeld maar nog niks over gehoord. Ok, het is pas op 11 december maar ik was al benieuwd of anderen iets te horen hebben gekregen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:48 schreef Hojdhopper het volgende:
Ennnn jahoorrrrr..... bekeuring binnen!
62 waar je 50 mocht, ergens rond Den Helder, een maandje geleden: 80 euro aftikken.
Wel kut natuurlijk, maar ja, eigen schuld! Wat me wel opviel is dat er in de mail stond dat bij de derde bekeuring je dienstverband ter discussie komt. Echter, het is mijn 3e bekeuring (weliswaar in ruim 3 jaar EW tijd) maar heb er dus verder niks over gehoord.
[..]
Welk project?
Och ik heb er drie. Maar eentje leverde mij een mooie dwangsom op van 1260 euro dankzij het bezwaar en plus dat ik die boete uiteindelijk terug kreeg, hebben ze ook ruimschoots mijn overige contributie vergoedquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
1 bekeuring per jaar is natuurlijk niet heel bijzonder veel. Daar gaan ze echt niet moeilijk over doen. Ik heb sinds ik mijn rijbewijs 3,5 jaar geleden haalde nog nooit een bekeuring gehad (even afkloppen).
Mailtje van vandaag:quote:Je moet vanaf nu altijd de originele bon opsturen wanneer je kosten declareert, ook wanneer je al een digitale kopie hebt verstuurd
(..)
Heb je geen bon van de kosten die je hebt gemaakt – omdat je deze bent kwijtgeraakt, hebt weggegooid, of nooit hebt ontvangen – dan zullen de kosten niet worden uitbetaald. (..) Wees dus zorgvuldig met je bonnetjes en gooi ze onder geen beding weg.
Kan iemand mij het verschil uitleggen?quote:Vanaf nu zullen zelf voorgeschoten kosten – zoals brandstof- en carwashkosten - alleen uitbetaald worden wanneer we de ORIGINELE BON per post hebben ontvangen! Stuur dus altijd je originele bonnetje(s) per post naar ons op.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:57 schreef joppie_saus het volgende:
maar niet als je van een Frieze conducteur per sé de sneltrein moet nemen, uitkomt in Buitenpost en dan dat tyfuseind weer terug kan![]()
Je bent te laat. Ze moeten die rit uit laten voeren voor de klant dus de kans is zeer groot dat ze hem aan een andere chauffeur hebben gegeven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef Parpika het volgende:
Om half 6 nog gebeld voor maandag maar ik kon niet opnemen. Heeft het nog zin om maandagochtend te bellen of ben ik dan te laat?
Geen idee, die teringFries had ze weer eens niet op een rijtje, zoals gebruikelijk in dat achterstandsgebied ten westen van onsquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Je had trouwens toch ook lijn 11 ofzo kunnen nemen?
Even lief doen over ons hèquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geen idee, die teringFries had ze weer eens niet op een rijtje, zoals gebruikelijk in dat achterstandsgebied ten westen van ons
Met de bus was overigens geen optie, ding rijdt amper, behalve als je die bus net níet nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |