abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119519170
Is iemand al gebeld voor dat project dan??
pi_119524713
Ik niet..
Nee.
pi_119533029
Ennnn jahoorrrrr..... bekeuring binnen!

62 waar je 50 mocht, ergens rond Den Helder, een maandje geleden: 80 euro aftikken.

Wel kut natuurlijk, maar ja, eigen schuld! Wat me wel opviel is dat er in de mail stond dat bij de derde bekeuring je dienstverband ter discussie komt. Echter, het is mijn 3e bekeuring (weliswaar in ruim 3 jaar EW tijd) maar heb er dus verder niks over gehoord.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Is iemand al gebeld voor dat project dan??
Welk project?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_119533185
1 bekeuring per jaar is natuurlijk niet heel bijzonder veel. Daar gaan ze echt niet moeilijk over doen. Ik heb sinds ik mijn rijbewijs 3,5 jaar geleden haalde nog nooit een bekeuring gehad (even afkloppen).
pi_119533271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
1 bekeuring per jaar is natuurlijk niet heel bijzonder veel. Daar gaan ze echt niet moeilijk over doen. Ik heb sinds ik mijn rijbewijs 3,5 jaar geleden haalde nog nooit een bekeuring gehad (even afkloppen).
Nee oké maar ze zijn dus niet duidelijk over het tijdsbestek.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_119533341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:48 schreef Hojdhopper het volgende:

62 waar je 50 mocht, ergens rond Den Helder, een maandje geleden: 80 euro aftikken.

Wel kut natuurlijk, maar ja, eigen schuld! Wat me wel opviel is dat er in de mail stond dat bij de derde bekeuring je dienstverband ter discussie komt. Echter, het is mijn 3e bekeuring (weliswaar in ruim 3 jaar EW tijd) maar heb er dus verder niks over gehoord.

[..]

Welk project?
Dat is bijzonder kut ja :')
pi_119533408
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:56 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nee oké maar ze zijn dus niet duidelijk over het tijdsbestek.
Duidelijk communiceren is dan ook niet hun sterkste punt.
pi_119534354
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:48 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Welk project?
Project wat op FB stond, 11 december hebben ze 75 privechauffeurs nodig voor een project in amsterdam. Ik heb mij daarvoor aangemeld maar nog niks over gehoord. Ok, het is pas op 11 december maar ik was al benieuwd of anderen iets te horen hebben gekregen. :)
pi_119534632
Zo ik ben alweer klaar voor vandaag, van mij mag er nog wel een spoedje achteraan!

Verder was het wel een relaxte dag vandaag. Ik had een wissel dus geen OV en die bravo was full options en schoon! De mondeo was ook prima. Ben onderweg ff gestopt bij La Place boven de A4. Ik had eens een keer wel tijd voor pauze.
pi_119536340
Zo, heb een sollicitatie lopen bij Oceandrivers en hoor maandag of ik weer aan de slag mag als taxichauffeur bij een lokale taxicentrale. :) eindelijk na bijna 1 jaar weer werk.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:57:57 #86
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119536955
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Och ik heb er drie. Maar eentje leverde mij een mooie dwangsom op van 1260 euro dankzij het bezwaar en plus dat ik die boete uiteindelijk terug kreeg, hebben ze ook ruimschoots mijn overige contributie vergoed :).
#26 || Luciano da Silva
pi_119541080
Mailtje van 17 juli:

quote:
Je moet vanaf nu altijd de originele bon opsturen wanneer je kosten declareert, ook wanneer je al een digitale kopie hebt verstuurd
(..)
Heb je geen bon van de kosten die je hebt gemaakt – omdat je deze bent kwijtgeraakt, hebt weggegooid, of nooit hebt ontvangen – dan zullen de kosten niet worden uitbetaald. (..) Wees dus zorgvuldig met je bonnetjes en gooi ze onder geen beding weg.
Mailtje van vandaag:

quote:
Vanaf nu zullen zelf voorgeschoten kosten – zoals brandstof- en carwashkosten - alleen uitbetaald worden wanneer we de ORIGINELE BON per post hebben ontvangen! Stuur dus altijd je originele bonnetje(s) per post naar ons op.
Kan iemand mij het verschil uitleggen?
pi_119542218
Lijkt me gewoon een herinnering voor nieuwe chauffeurs ofzo.
pi_119544038
Man, wat is de trein richting het noorden druk..
Was vanochtend zeiknat geregend toen ik naar ophaaladres van de 3-coupé liep. Gelukkig had die stoelverwarming, dus hoefde niet de hele dag in m'n natte kloffie te lopen. Op nat wegdek en z'n zomerbandjes wilde hij nog wel aardig dwars gaan :')
Daarna in Drachten de 208 E-HDI opgehaald. Vond hem voor een nieuw model heel erg tegenvallen. Erg lawaaiig op de snelweg. Gebruikgemak van dat navigatie/radio ding laat ook wel wat te wensen over. En laat ik maar niet over de motor en bak beginnen. Volgens mij was ik al bij Heerenveen voor het ding 130 ging.
Heb die "automaat" trouwens de hele reis met de hand bediend, rijdt veel prettiger.
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:57:54 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_119545408
Man o man o man. Almere naar Leeuwarden OV is echt een hel. Duurde 3,5 uur en toen ik eenmaal op Leeuwarden was, moest ik door naar Camminghaburen. En wie dacht dat dat makkelijk is, dat is het normaliter ook, maar niet als je van een Frieze conducteur per sé de sneltrein moet nemen, uitkomt in Buitenpost en dan dat tyfuseind weer terug kan :') Kut Friezen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_119545957
Whaha, Joppie toch. Dan ben je zeker 40 minuten voor niks onderweg geweest!
Maaruh, Almere-Leeuwarden is toch nauwelijks langer als Almere-Groningen?
pi_119546803
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:57 schreef joppie_saus het volgende:
maar niet als je van een Frieze conducteur per sé de sneltrein moet nemen, uitkomt in Buitenpost en dan dat tyfuseind weer terug kan :')
Waar slaat dat nou weer op? :')

Je had trouwens toch ook lijn 11 ofzo kunnen nemen?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 18:44:05 ]
pi_119547058
Lijn 11 kan ook ja, maar volgens mij rijdt dat ding bijna nooit. Als ik ergens op de Hemrik moet zijn neem ik de trein naar Camminghaburen en vanaf daar de benenwagen
pi_119548231
Vandaag toch nog een spoedje! Wieuwerd - Almere in een Opel Zafira. En ja, die weg terug is altijd weer gezeik met treinen. Ben benieuwd naar die nieuwe regeling over twee weken.
pi_119555672
Om half 6 nog gebeld voor maandag maar ik kon niet opnemen. Heeft het nog zin om maandagochtend te bellen of ben ik dan te laat?
pi_119560227
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:55 schreef Parpika het volgende:
Om half 6 nog gebeld voor maandag maar ik kon niet opnemen. Heeft het nog zin om maandagochtend te bellen of ben ik dan te laat?
Je bent te laat. Ze moeten die rit uit laten voeren voor de klant dus de kans is zeer groot dat ze hem aan een andere chauffeur hebben gegeven.
pi_119562338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? :')

Je had trouwens toch ook lijn 11 ofzo kunnen nemen?
Geen idee, die teringFries had ze weer eens niet op een rijtje, zoals gebruikelijk in dat achterstandsgebied ten westen van ons :')

Met de bus was overigens geen optie, ding rijdt amper, behalve als je die bus net níet nodig hebt.
#26 || Luciano da Silva
pi_119562809
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Geen idee, die teringFries had ze weer eens niet op een rijtje, zoals gebruikelijk in dat achterstandsgebied ten westen van ons :')

Met de bus was overigens geen optie, ding rijdt amper, behalve als je die bus net níet nodig hebt.
Even lief doen over ons hè :)
pi_119562900
Alles buiten de Randstad is gewoon weiland met een paar boeren en een zooi koeien
pi_119574415
klant vroeg me of ik niet ff een paar kamers in zijn huis wil witten morgen. prima :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')