Bij mij hebben ze dat ook ooit geflikt. Had ik gemaild over hoe en wat, omdat ik een tijdje niet beschikbaar was. Vijf minuten later kon ik niet meer inloggenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Heb nog steeds geen bevestiging van mijn ontslagmail gekregen. Toch maar eens een telefoontje plegen. EW en communicatie.
EDIT: nu wel. Al krijg ik van het mailtje de indruk dat ze me per direct uitschrijven, terwijl ik volgende week nog wil werken.
heb me voor een dikke 200 euro een maatpak laten aanmeten in bangkok. zijn gewicht in goud waard!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:02 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn pak is van Mexx, heb ik ook op maat laten maken. Voor 400 euro loop je in een prima pak
Dat kan ook. Ik kreeg een mooi mailtje terug van onze C-E met dat ze het jammer vond en ik tot die tijd nog zoveel mogelijk mooie ritjes kreeg met dikke auto's... En daar houden ze zich ook wel aan, heb sinds ik dat mailtje gestuurd heb twee keer Audi gehad, één auto van een dag oud en bij alle ritten geen OVquote:Op donderdag 22 november 2012 14:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik kan ook nog gewoon inloggen. Zal wel een standaardmailtje zijn.
Die verhalen hoor ik vaker ja, mijn buurman gaat ieder jaar twee keer die kant op (geen pedoquote:Op donderdag 22 november 2012 14:22 schreef mothergoose het volgende:
[..]
heb me voor een dikke 200 euro een maatpak laten aanmeten in bangkok. zijn gewicht in goud waard!
ook mooi, toen ik daar zat en dat pak aangemeten werd, kwam ik dus na lang onderhandelen op 200 euro uit. daarna nam naast mij een oudere nederlander plaats, die exact hetzelfde pak kreeg aangemeten voor 1250 euro en tegen zijn vrouw zei 'dat is toch geen geld voor zo'n pak!'
heheh
Aha, ik heb een mailtje gestuurd naar personeelszaken, en niet naar CE.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik kreeg een mooi mailtje terug van onze C-E met dat ze het jammer vond en ik tot die tijd nog zoveel mogelijk mooie ritjes kreeg met dikke auto's... En daar houden ze zich ook wel aan, heb sinds ik dat mailtje gestuurd heb twee keer Audi gehad, één auto van een dag oud en bij alle ritten geen OV
Die gaat zeker iedere twee jaar op visvakantie?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:24 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die verhalen hoor ik vaker ja, mijn buurman gaat ieder jaar twee keer die kant op (geen pedo) en die heeft ook zes pakken ofzo voor een schijntje haha.
Ik heb gewoon gereageerd op die mail over je beschikbaarheid. Dikke prima.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Aha, ik heb een mailtje gestuurd naar personeelszaken, en niet naar CE.
Viespeukquote:Die gaat zeker iedere twee jaar op visvakantie?
Die beurt doen ze sowieso. Bovendien had je EW al lang en breed moeten bellen want je zit er langer dan een uurquote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef S-RS het volgende:
Godverdomme. Gaan die eikels bij de winterbanden wissel die halve auto uit elkaar schroeven. Schijven wisselen ofzo weer ik veel wat allemaal. Ik was daar om 1 uur en zit er nog steeds. De eigenaar wou z'n auto om half 4 terug hebben dus dat wordt nog lache. Zometeen maar eens een status update vragen en EW bellen. Ik kom daar voor een banden wissel en niet voor en grote beurt. Eikels
Lezen is ook een vak apart. Speciaal voor autisten zoals jou schrijven ze met vet gedrukte letters, hoofdletters en 2837 uitroeptekens. En dan nog ziet die niet dat je pas moet bellen als je VERTREKT!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die beurt doen ze sowieso. Bovendien had je EW al lang en breed moeten bellen want je zit er langer dan een uur
Ah, daar ging het fout. Bij mij stonden er maar 2836 uitroeptekensquote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef S-RS het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak apart. Speciaal voor autisten zoals jou schrijven ze met vet gedrukte letters, hoofdletters en 2837 uitroeptekens. En dan nog ziet die niet dat je pas moet bellen als je VERTREKT!!!!!
Je hebt niks te klagen met een 3serie coupé of ligt dat aan mij?:Pquote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zo, ik kan sinds een aantal weken ook weer eens aan het werk.
Morgen eerst Kollum - Leeuwarden in een 320D coupé en daarna Drachten - Amsterdam in een Peugeot 208 1.4 E-HDI. Beide automaat en 8.0 respectievelijk 16,2 seconden 0-100 tijd. Ik neem maar een flinke thermoskan koffie mee in de 208.
Wat een lachertje..
Wel een mooi dagje, alleen jammer dat ik de 208 pas om 14u kan ophalen. Maar wel lekker uitslapen!
208 heeft het kleinste stuur die ik ook gezien heb ik een recente auto. Moet je maar is op letten morgenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zo, ik kan sinds een aantal weken ook weer eens aan het werk.
Morgen eerst Kollum - Leeuwarden in een 320D coupé en daarna Drachten - Amsterdam in een Peugeot 208 1.4 E-HDI. Beide automaat en 8.0 respectievelijk 16,2 seconden 0-100 tijd. Ik neem maar een flinke thermoskan koffie mee in de 208.
Wat een lachertje..
Wel een mooi dagje, alleen jammer dat ik de 208 pas om 14u kan ophalen. Maar wel lekker uitslapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |