Jezus dat kan toch nooit veilig zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:33 schreef S-RS het volgende:
[..]
Had je toevallig deze?![]()
http://www.autoblog.nl/is(...)ssisch-schadeherstel
Vrij normaal dat het een half uur duurtquote:Op woensdag 21 november 2012 11:41 schreef Jorian29 het volgende:
Half uur geleden gebeld voor een spoedje Nieuwegein - Almelo, maar nog steeds geen ritinformatie. Ik zal zo maar eens bellen, maar ik ben bang dat het 'een foutje' was.
Edit: Ah, vlak voor ik wil bellen springt er een blauw linkje in beeld. 508 SW. Not bad.
Een half uur is wel lang hoor, heb nog nooit zo lang hoeven wachten, altijd max een kwartiertje.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jezus dat kan toch nooit veilig zijn
[..]
Vrij normaal dat het een half uur duurt
Haha pfff denk dat je dit niet zo snel vergeet..quote:Op woensdag 21 november 2012 17:48 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik heb echt een top werkdag gehad![]()
Eerst in Meerkerk auto gedropt en toen kwam ik gelijk al deze Maybach 52S tegen(reed het terrein van de leasemaatschappij op voor het getrainde oog:
[ afbeelding ]
Toen ging ik door naar m'n laatste ritje en werd ik uitgenodigd om ff te komen "lunchen" "Want het is " Nationale Week van de Croquet"" Ik dacht dat ik zwaar in de maling genomen werd, maar het is serieus waar. Uiteindelijk ff zitten eten daar en het was écht gezellig.
Wilde eigenlijk nog blijven, maar toen toch maar in de auto gestapt kwam ik deze tegen op de snelweg:
[ afbeelding ]
Lamborghini LP570-4 Superleggera.
Tijdje met eigenaar staan praten, aardige vent wel.
Toppunt was eigenlijk toch het broodjes kroket eten bij dat bedrijf. Als ik klaar ben met m'n studie daar ff solliciteren, want volgens mij kennen ze daar geen stress
nee, vertel eens wat meer? ik word hier in het zuiden nooit gebeld voor projecten in de rest van het land.. maar werk ver weg is beter dan geen werk. dus dan claim ik wel dat ik inzetbaar ben vanuit die plaats en reis gewoon onbetaald. anders pm ffquote:Op woensdag 21 november 2012 17:20 schreef Dimitri_ het volgende:
Iemand ook mail over dat enorme project? 75 privéchauffeurs..
ow sorry vergeten er bij te zetten. Nee, volgens mij nietquote:Op woensdag 21 november 2012 18:10 schreef dery1990 het volgende:
Lekker! Die Maybach, was dat een chauffeursrit?
ahja ook gevonden. ook maar gemailt. heb nog nooit een project gedaan afgezien van de TEFAF (maar die was dan meteen wel heel erg vet)quote:Op woensdag 21 november 2012 18:31 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ahja, zie het nu ook. Heb er al op gereageerd, vind projecten altijd leuk
Echt een bazenbakquote:Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef joppie_saus het volgende:
Maybach! Mooie bakken, mooie kleur ook! Ik kwam tijdje terug een Belgische tegen bij de Golfbaan:
[ afbeelding ]
Het lijkt mij ook leuk. Eigenlijk heb ik geen tijd en ben ik hiker, maar waarschijnlijk ga ik me morgen ook gewoon aanmeldenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb mij ook aangemeld, hopelijk willen ze mij hebben vanuit arnhem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |