quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:19 schreef yvonne het volgende:
Dit is best ernstig
https://www.google.nl/sea(...)yqUJHUL42W0QWL1IGQCA
Wow. Google much.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:19 schreef yvonne het volgende:
Dit is best ernstig
En dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:09 schreef yvonne het volgende:
lombehork is mijn PA, daarom is hij er altijd!
En dit is onwaar,quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat hij regelmatig jonge katjes wurgt in een donkere steeg in een regenjas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We roddelen hier alleen over lombehork.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:30 schreef Black-beauty-babe het volgende:
We gaan uit respect niet over LompeHork roddelen
Ik wist niet dat de moraalridder op een zwart paard reed. Of rijdt de zwarte moraalridder op een paard? Een zwart paard? Dit feit verwart mij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:30 schreef Black-beauty-babe het volgende:
We gaan uit respect niet over LompeHork roddelen
Doet ie ook niet,die rijdt op een zwart baard.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de moraalridder op een zwart paard reed. Of rijdt de zwarte moraalridder op een paard? Een zwart paard? Dit feit verwart mij.
Ybonne, altijd scherb.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doet ie ook niet,die rijdt op een zwart baard.
Dat is niet netjes!quote:Op dinsdag 20 november 2012 07:59 schreef Bendoe het volgende:
[..]
We roddelen hier alleen over lombehork.
google mijn naam ook eensquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:19 schreef yvonne het volgende:
Dit is best ernstig
quote:
Fisch. Grootste kutkloon ooitquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, er gaat geen lampje branden.
Ik ben soberzo slecht in namen.
heb jij trouwens een ps3? want zag ooit iemand met een psn met gert-jan1987 op fifa 13quote:
Ja dat was ik, ik heb je zeker een pak slaag gegeven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:20 schreef quer het volgende:
[..]
heb jij trouwens een ps3? want zag ooit iemand met een psn met gert-jan1987 op fifa 13
nee echt waar? ik had hem/jou ingemaakt met 5-3quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat was ik, ik heb je zeker een pak slaag gegeven.
Gr Gert-jan.
Dan was ik het niet sorry.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:22 schreef quer het volgende:
[..]
[..]
nee echt waar? ik had hem/jou ingemaakt met 5-3
mindfuck, heb je een psn account die gert-jan1987 heet?quote:
Nee, waarom zou ik dat hebben?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:23 schreef quer het volgende:
[..]
mindfuck, heb je een psn account die gert-jan1987 heet?
want je hebt wel een keertje gepost in het ultimate team sc'tje in GAMquote:
We got a stalker over here!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef quer het volgende:
[..]
want je hebt wel een keertje gepost in het ultimate team sc'tje in GAM
Nee ik denk dat het lobmevork was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef quer het volgende:
[..]
want je hebt wel een keertje gepost in het ultimate team sc'tje in GAM
Wie is die man in jouw plaatje? Ik kan hem niet plaatsen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het lobmevork was.
wtf, staat vol met tekeningen die ik ooit eens gemaakt hebquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:19 schreef yvonne het volgende:
Dit is best ernstig
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
LompeHork is Fries? Kan iemand dit bevestigen?
Zeg ik: ernstigquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
wtf, staat vol met tekeningen die ik ooit eens gemaakt heb
jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
Dat zou best eens iemand kunnen bevestigen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:10 schreef Bitterlemon het volgende:
Kut, verkeerde accountquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
wtf, staat vol met tekeningen die ik ooit eens gemaakt heb
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou best eens iemand kunnen bevestigen.
Of diegene dan een 10 haalt voor z'n topografieproefwerk is een tweede.
[..]
Kut, verkeerde account
50 points from Gryffindor!quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou best eens iemand kunnen bevestigen.
Of diegene dan een 10 haalt voor z'n topografieproefwerk is een tweede.
[..]
Kut, verkeerde account
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |