ONZ / [ONZ-Awards 2012] Stem-topic!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:51 schreef zovty het volgende:
Hoi oerbeer, kun je misschien iets meer vertellen?
Hej goeie!quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-Awards 2012] Stem-topic!
Zou het op hem slaan? http://nl.wikipedia.org/wiki/Luc_Castaignosquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat zou je toch echt aan Patje moeten vragen
(Ik heb echt geen idee)
Die is al heul lang geen ONZ mod meer. Ik ben van de zomer nog bij haar aan de BBQ geweest. Was gezellig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:54 schreef zovty het volgende:
En dan heb ik nog een vraag... waar de fuck is Myraela eigenlijk gebleven?
Als het met voetbal te maken heeft, ongetwijfeldquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou het op hem slaan? http://nl.wikipedia.org/wiki/Luc_Castaignos
Ja, dat wist ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die is al heul lang geen ONZ mod meer.
Ok. Nog geneukt?quote:Ik ben van de zomer nog bij haar aan de BBQ geweest. Was gezellig.
Oogkleppen, oordoppen, handschoenen en een rubber hoed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neuh teveel mensen en teveel omgevingsgeluid. Ach. Soms.
ik raad je het prikkeldraad van Bruynzeel aan. Die zijn deze winter erg goedkoop en brengen je zeker vele maanden aan pijn. Je weet dat je het wilt voelen dus ook ga je voor een Bruynzeel kast. Die dingen zijn gewoon het ultieme genot. Je moet het gewoon eens proberen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:52 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer, als ik mijzelf wil kastijden, welk middel raad je dan aan?
Ik heb momenteel roestige fietskettingen, maar ik ben hier op uitgekeken.
Als jij overal dat blauwe vrouwtje invult doe ik overal die gele smiley.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:07 schreef aight1 het volgende:
is wel moeilijk want ik ken vooral UI's en geen namen
zware tijden
Die van mij staat hier linksboven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:07 schreef aight1 het volgende:
is wel moeilijk want ik ken vooral UI's en geen namen
zware tijden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Als jij overal dat blauwe vrouwtje invult doe ik overal die gele smiley.
Dan winnen ik en tong80 alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |