Ah.. een soort concentratiekamp dus?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:36 schreef Summers het volgende:
Hoezo ? Palestijnen wonen in een soort open luchtgevangenis en kunnen nergens heenvluchten en geen hulpgoederen krijgen uit het buitenland .
Of een soort Beekse Bergen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. een soort concentratiekamp dus?
Dit is het echte filmpje met beeldmateriaal van aangevallen Tel Aviv.quote:
Gezien dit niet de oplossing voor de staat Israël en haar bewoners is, biedt dat wellicht meer perspectief.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:40 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Jij hebt echt de illusie dat Israel vrede krijgt als ze zich terugtrekken naar de grenzen van 1967?
Niet voor Israel, risico op burgerdoden binnen Israel wordt er alleen maar groter door.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:45 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Gezien dit niet de oplossing voor de staat Israël en haar bewoners is, biedt dat wellicht meer perspectief.
Dat is niet aangetoond.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:47 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niet voor Israel, risico op burgerdoden binnen Israel wordt er alleen maar groter door.
"Oooh! Kees zei iets dat eventueel (als ik het heel erg zou willen en heeeeele lange tenen heb) als beledigend en discriminerend kan worden opgevat. ANTI-SEMIET, ANTI-SEMIET"quote:Op dinsdag 20 november 2012 03:23 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Ik wijs er gewoon op dat ik die anti-semitische reacties van jou niet vindt kunnen.
Dat jij de vergelijking met Wilders tsunamie af doet omdat dat minden aantallen zouden zijn terwijl het minsten een vertienvoudiging van aantallen is niet op vind gaan bewijst je totale onwetendheid.
Als je naar de geschiedenis van Israel kijkt is dat wel degelijk aangetoond. Neem even het voorbeeld van Gaza. Israel heeft daar onder luid protest de kolonisten weggehaald is vertrokken uit Gaza. De dag na het vertrek werde de raketten al op Israel geschoten.quote:
Gaza werd afgesloten alsof het een varkensstal was ja. Dat laat je even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:51 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je naar de geschiedenis van Israel kijkt is dat wel degelijk aangetoond. Neem even het voorbeeld van Gaza. Israel heeft daar onder luid protest de kolonisten weggehaald is vertrokken uit Gaza. De dag na het vertrek werde de raketten al op Israel geschoten.
We hebben het over de dag erna!quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:53 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Gaza werd afgesloten alsof het een varkensstal was ja. Dat laat je even buiten beschouwing.
quote:Israel denied on Monday Hamas leader Khaled Meshaal's assertion that Israeli Prime Minister Benjamin Netanuyahu has requested a truce in the Gaza conflict.
"Hamas's comments about a ceasefire, alleging that Israel is begging for one, are about as accurate as its claims to have shot down an F-15 (warplane) or attacked the Knesset," a senior government official said.
Dat komt omdat Hamas uit een stel kansloze idioten bestaat, die elke kans aangrijpen om Israël te bestoken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
We hebben het over de dag erna!
Ik moet bij dit plaatje altijd denken aan het verschil tussen mensen die liever plaatjes zien als lezen. Ik heb het meer op mensen die bereid zijn wat meer informatie tot zich te nemen.quote:
Het maakt natuurlijk wel deel uit van de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:06 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik moet bij dit plaatje altijd denken aan het verschil tussen mensen die liever plaatjes zien als lezen. Ik heb het meer op mensen die bereid zijn wat meer informatie tot zich te nemen.
Beetje laat he?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ohw, ik zou iedereen hier aanraden de tegenlicht rapportage van gisteren even te kijken.
Nee. Zit met postduiven te werken hier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt nog geen internet?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306297
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt nog geen internet?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306297
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen kijken als je er tegen kan. Jonge moeder en haar kinderen dood gebombardeerd.youtube --> iamclanhq :')
Dat mensen hun mening baseren op simpele plaatjes? Je kan de vpro nu niet echt pro-israel benoemen, toch is dit http://tegenlicht.vpro.nl(...)stijns-conflict.html een betere en genuanceerdere uitleg van diezelfde geschiedenis die dat plaatje weergeeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het maakt natuurlijk wel deel uit van de kern van het probleem.
Wil je dat plaatje tegenspreken dan? Jeetjequote:Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat mensen hun mening baseren op simpele plaatjes? Je kan de vpro nu niet echt pro-israel benoemen, toch is dit http://tegenlicht.vpro.nl(...)stijns-conflict.html een betere en genuanceerdere uitleg van diezelfde geschiedenis die dat plaatje weergeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |