quote:
Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:Paintballen, dat is echt geen kinderspel.

Hoor je vaker deze dingen.
Nooit gedaan overigens, ben ik waarschijnlijk toch vreselijk slecht in.
Maar dan moet ie maar pijn lijden, als ie zo nodig koppig wil zijn!
Zelf ook een paar keer gedaan.
Nooit echt last van gehad van blauwe plekken. Maar jah, dan hadden we ook een helm op, bodyvest en daarover een overal.
Maar toch als je van 2 meter bij iemand vol op zn kont schoot deed het wel even "zeer"
1 keer maar gehad dat we iemand even terug naar begin punt moesten brengen. Maar die was dan ook gemeen geraakt van dicht bij. Ik kwam achter een hoekje vandaan en zag iemand op nog geen 1.5 meter afstand, uit reflex schiet ik en duik weg. Hij had net de pech dat ik hem net naast zn masker geraakt had vol op de zijkant van zn hoofd.
Alleen een blauwe plek aan overgehouden.
@CEE; in de voltage is het allemaal wel goed geregeld vind ik. Vroeger was het paintschieten en laserschieten in dezelfde ruimte. Nu is het paintschieten ergens anders.
Wist je trouwens dat je vlak bij jou ook kunt laserschieten, maar dan in de openlucht ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig