Mijn aandeel hierin was vrij kleinquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben een uurtje weg en zes pagina's verder![]()
i am disappointquote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
LAPO!
[..]
Mijn aandeel hierin was vrij klein
*steekt hand op*quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leek mij echt gaafOf de echte grunge periode
I am apologizequote:
Wat is de relatie tussen die dude (die ik niet ken BTWquote:
such a waste of timequote:
Oh, ik ben m'n downloads aan het kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... vergeten dat het flopmodels is... nu heb ik reeds aan cif gezegd dat ie wel voetbal kan kijken.... damn
Geen. Ik wilde het graag mededelenquote:Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen die dude (die ik niet ken BTW) en vissticks?
oh, ik dacht dat het gerelateerd wasquote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen. Ik wilde het graag mededelen.
Hij heeft een stukje cabaret gedaan over Ridderkerk (waar ik vandaan kom) en dat is geniaal.
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache/2.2.14 (Ubuntu) Server at www.melkweg.nl Port 80
Ik viel middenin de pus en de afstervende ledematen, dan wil ik het toch weten he?quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
such a waste of time![]()
(ik doe het ook soms als ik zin heb)
was wel een tegenvaller dan he, het einde van de conversatie.... en zonder plaatjes ookquote:Op maandag 19 november 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik viel middenin de pus en de afstervende ledematen, dan wil ik het toch weten he?
Je hebt RHIquote:Op maandag 19 november 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde gaan haken maar mn hand doet vet pijn
Ticketmaster in dit geval, maar die is ook brak blijkbaar.quote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ticketservice? Effenaar gaat ook altijd via de ticketservice
Oja die twee sites zijn voor mij hetzelfdequote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ticketmaster in dit geval, maar die is ook brak blijkbaar.
melkweg site, daar had IJs ze vandaan zei ze, ik zal zo wel even kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ticketservice? Effenaar gaat ook altijd via de ticketservice
quote:De nominale waarde van deze tickets is ¤ 17,00 . Prijzen zijn exclusief ¤ 15,- service- en verzendkosten per boeking.
Het was wat tammetjes jahquote:Op maandag 19 november 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was wel een tegenvaller dan he, het einde van de conversatie.... en zonder plaatjes ook
repetitive haak syndromequote:
Dafuq, dat heb ik er dus echt niet voor betaald.quote:Op maandag 19 november 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
melkweg site, daar had IJs ze vandaan zei ze, ik zal zo wel even kijken.
-Gekeken-
[..]
Hey! Wij zijn er ook nog ja! Schorriemorrie!quote:Op maandag 19 november 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het was wat tammetjes jah
Fu, heb ik eindelijk die beloofde buikfoto, is Mss gevlogen..
Ja, maar vanuit de sites van de poppodia word je altijd doorgestuurdquote:Op maandag 19 november 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
melkweg site, daar had IJs ze vandaan zei ze, ik zal zo wel even kijken.
-Gekeken-
[..]
en dat ga ik er ook niet voor betalen, daaaag. Vind ze erg leuk, maar dat vind ik te gek worden;quote:Op maandag 19 november 2012 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dafuq, dat heb ik er dus echt niet voor betaald.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja is dat serieus?en wat moet ik eraan doen? Helpt warmte?
Dat, ik werd gewoon doorgestuurd naar ticketmaster. Met ¤2,30 servicekosten.quote:Op maandag 19 november 2012 20:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar vanuit de sites van de poppodia word je altijd doorgestuurd
Melkweg heeft toch ook zoiets stoms als een abonnement? Of is dat alleen Paradiso?quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat, ik werd gewoon doorgestuurd naar ticketmaster. Met ¤2,30 servicekosten.
GEWOON NIET HAKENquote:
Jep. Uiteindelijk was het 23 ofzo, vind ik voor zoiets nog wel ok.quote:Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Melkweg heeft toch ook zoiets stoms als een abonnement? Of is dat alleen Paradiso?
Wat heb je?quote:Op maandag 19 november 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godver ik wil die sjaal afmaken, maar t deed echt pijn dus gestopt en aan borduren begonnen maar doet ook pijn
dattus dusquote:
Aan mn hand? In de muis van mn duim en in t midden van mn hand pijnquote:
Ik weet nooit zo goed of ik de rest er wel blij mee maakquote:Op maandag 19 november 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hey! Wij zijn er ook nog ja! Schorriemorrie!
BABEBEEBIEquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed of ik de rest er wel blij mee maakmaar ok!
[ afbeelding ]
yep, via ticketmaster zelf is het 17 euro pp en dan nog melkweg abo en 2,30 servicekosten.quote:Op maandag 19 november 2012 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat, ik werd gewoon doorgestuurd naar ticketmaster. Met ¤2,30 servicekosten.
Hier kom ik ook op uit bij ticketservicequote:Op maandag 19 november 2012 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Uiteindelijk was het 23 ofzo, vind ik voor zoiets nog wel ok.
Dat! laat zienquote:Op maandag 19 november 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hey! Wij zijn er ook nog ja! Schorriemorrie!
nope, even geen handwerk. Dus gewoon even Brum alle hoeken van de kamer laten zien, is goed voor de bloedsomloop en helingsprocesquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En borduren ook niet want pijn, en breien.
Godver
Ik ben morgenavond pas bij brumquote:Op maandag 19 november 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope, even geen handwerk. Dus gewoon even Brum alle hoeken van de kamer laten zien, is goed voor de bloedsomloop en helingsproces
goegolquote:Op maandag 19 november 2012 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier kom ik ook op uit bij ticketservice
Waar heb jij in godsnaam gekeken BBQ?
Hoezo niet? Ik vind het een keileuk telefoonhoesje hoor!quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NOESquote:Op maandag 19 november 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, via ticketmaster zelf is het 17 euro pp en dan nog melkweg abo en 2,30 servicekosten.
Maar kom er net achter dat mijn man zaterdag niet kan
Toffe (flinke!) buikquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de kroeg is vanavond ook open, daar zijn mannen te vindenquote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond pas bij brum
quote:Op maandag 19 november 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de kroeg is vanavond ook open, daar zijn mannen te vinden
BAM!quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja beetje jammer welquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GEEN KIPquote:Op maandag 19 november 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja beetje jammer wel
NEXT TIME GADGET, NEXT TIME!
Het is maandag en ik woon in Boxtel, nee die zijn niet openquote:Op maandag 19 november 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de kroeg is vanavond ook open, daar zijn mannen te vinden
Ga de studentenhuizen van St. Lucas langsquote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is maandag en ik woon in Boxtel, nee die zijn niet open
Linkshandig leren hakenquote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:
de écht foute kroegen zijn juist open op maandagquote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zitten alleen limburgersquote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ga de studentenhuizen van St. Lucas langs
of leren haken met je voeten Speesquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zitten alleen limburgers(sorry
) en mongolen, nee bdankt
De beste optie!quote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of leren haken met je voeten Spees
nope, is bullshit in dit geval, je hebt toch geen ontsteking?quote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar kip helpt warmte wel of niet? Dan pleur ik zo'm warmteding in de magnetron
mongolen zijn zeer instinctief ingesteld, dus neuken des te beterquote:Op maandag 19 november 2012 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zitten alleen limburgers(sorry
) en mongolen, nee bdankt
Ik gaf een beetje over in m'n mond.quote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mongolen zijn zeer instinctief ingesteld, dus neuken des te beter
Je moet wel een beetje tegen het kwijl overal kunnen, maar da's bijzaak
Heb je ook geen glijmiddel nodigquote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mongolen zijn zeer instinctief ingesteld, dus neuken des te beter
Je moet wel een beetje tegen het kwijl overal kunnen, maar da's bijzaak
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
Thnx chickshet begint wat onhandelbaarder te worden qua formaat, sokken aantrekken is naar, kraasen op m'n buik vanwege verkeerde inschattingen ook
Puckzzzie, bedoelde meer dat ik nooit zo goed weet of de dames hier wel op zo'n massive tuimelaar zitten te wachten in het topic
Hihi dat wist ik ook welquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
Thnx chickshet begint wat onhandelbaarder te worden qua formaat, sokken aantrekken is naar, kraasen op m'n buik vanwege verkeerde inschattingen ook
Puckzzzie, bedoelde meer dat ik nooit zo goed weet of de dames hier wel op zo'n massive tuimelaar zitten te wachten in het topic
quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Het is jouw buik, dus per definitie tof en showwaardig
Als PlasticZak hier zijn buik komt showen is het een ander verhaal
Het was zijn tepelquote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Dat weet ik niet, het begint zich wel uit te breidenquote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope, is bullshit in dit geval, je hebt toch geen ontsteking?
quote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Whehe, sorry, zat al te twijfelen of je het meendequote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hihi dat wist ik ook welvandaar mijn reactie. Je buik is
Dat je dat nog weet.quote:
net zo platquote:
Als het geen vrouwentepel is; wordt het niet geapprecieerdquote:
Onzin, is geen ontsteking. Gewoon even niet haken of ander handwerkquote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het begint zich wel uit te breiden
Ben je naar college geweest vandaag?quote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME ZO KOMT ALLES NOOIT AF.
Ik moet nog 2 shawls afmaken, 1tje helemaal maken. 1rje breien. Een varken en een olifant haken en sneeuwvlokken en een muts en en en
ik miste het pistool er nog bij wel....quote:
Yeshquote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben je naar college geweest vandaag?
quote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Mijn brein is een sucker voor details
Okay, en: 3 DAGEN?!!quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Onzin, is geen ontsteking. Gewoon even niet haken of ander handwerk
Binnen 3 dagen si dat wel over dan hoor
Was dat niet dimens??quote:
Goed zoquote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yesh
En ik heb nog niet eens gehaakt maar wilde net beginnen
I sense it's time for an interventionquote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yesh
En ik heb nog niet eens gehaakt maar wilde net beginnen
Oh godver nou ik ook niet meerquote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was dat niet dimens??
Nee ok ik weet het niet meer
Duquote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo. Wat voor pijn heb je? Bovenop je hand en straalt het uit naar je elleboog? Van die pijnscheutjes?
indien vette overbelasting wel ja. Maar misschien is het morgenochtend al weg. Dan moet je niet meteen weel als een mongool gaan haken/handwerken, want dan is het zo weer terug.quote:
Muis van duim en midden van hand, ook aanzet van pink en ringvinger. M'n elleboog doet ook wel pijn als ik bijvoorbeeld dit aan t typen ben op m'n telefoon. Maar als ik niks doe niet.quote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo. Wat voor pijn heb je? Bovenop je hand en straalt het uit naar je elleboog? Van die pijnscheutjes?
quote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
indien vette overbelasting wel ja. Maar misschien is het morgenochtend al weg. Dan moet je niet meteen weel als een mongool gaan haken/handwerken, want dan is het zo weer terug.
Confusionquote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh godver nou ik ook niet meer
aanhechtingsproblemen = overbelasting. No worries, even rust, gaat vanzelf overquote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Muis van duim en midden van hand, ook aanzet van pink en ringvinger. M'n elleboog doet ook wel pijn als ik bijvoorbeeld dit aan t typen ben op m'n telefoon. Maar als ik niks doe niet.
Mijn vent? Neuh, ik ben het zelfquote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgens mij is die vent van MM gewoon PlasticZak
NOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn vent? Neuh, ik en het zelf
Over zo'n matig onderwerp nog welquote:
jij spreekt ze toch weleens? Vraag ze nog eens om die foto'squote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Over zo'n matig onderwerp nog wel
quote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn vent? Neuh, ik ben het zelf
WEL WORRIES WANT IK WIL HAKENquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aanhechtingsproblemen = overbelasting. No worries, even rust, gaat vanzelf over
Niet zeuren.. Ik heb momenteel vocht in mijn knie zitten (vlg mij ook ontsteking) en kan daardoor al een week mijn hoge hakken niet meer aanquote:
Gedwongen geduld oefenen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEL WORRIES WANT IK WIL HAKEN
Niet meer eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij spreekt ze toch weleens? Vraag ze nog eens om die foto'sOf nieuwe foto's
Kneusquote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet zeuren.. Ik heb momenteel vocht in mijn knie zitten (vlg mij ook ontsteking) en kan daardoor al een week mijn hoge hakken niet meer aanAl een week plat lopen
![]()
willen is niet kunnen mattie, jeweetzelluf!quote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEL WORRIES WANT IK WIL HAKEN
Ruilen? Kan jij hoge hakken aan en ik hakenquote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet zeuren.. Ik heb momenteel vocht in mijn knie zitten (vlg mij ook ontsteking) en kan daardoor al een week mijn hoge hakken niet meer aanAl een week plat lopen
![]()
Ja pcies.. Ik wou net zeggen: Gewoon wachten tot ze nog een keer spytoolen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet meer eigenlijken not sure of ik ze wel naar de sc wil halen. Maar Dimens spytoolt, dus die is er binnen de kortste keren
![]()
Hihi Dimens
Goeie !quote:Op maandag 19 november 2012 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ruilen? Kan jij hoge hakken aan en ik haken
Ik ging t proberen maar t deed echt pijnquote:Op maandag 19 november 2012 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
willen is niet kunnen mattie, jeweetzelluf!
quote:Op maandag 19 november 2012 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies.. Ik wou net zeggen: Gewoon wachten tot ze nog een keer spytoolen.
Ohai dimens.. We are your secret fanclub![]()
![]()
![]()
Neuken?
quote:Op maandag 19 november 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet meer eigenlijken not sure of ik ze wel naar de sc wil halen. Maar Dimens spytoolt, dus die is er binnen de kortste keren
![]()
Hihi Dimens
de spytool van Dimens?quote:Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Theheh in elke post dimens zetten... gewoon... om z'n spytool to flooden !
Truequote:Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]jammer dat hij geen tetten heeft tho
Pz ging een aantal dames hier dmmen en fobo stalken geloof ikquote:Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En hoezo not sure over hierheen willen halen?
Als we ze zat zijn gooien we ze er gewoon weer uit, toedels!
Geen idee wie die dimens... éigenlijk is..... nope... geen ideequote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik ken die niet, die Dimens. Wie is die mens?
Mooiequote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Dat is een zeer goeden matigen autistquote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef Debsterr het volgende:
wiens naam? Dimens?quote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef megamandy het volgende:
Zou wel echt heel grappig zijn als Dimens geen spytool gebruiktZitten we hier voor niets te Dimensen.
En anders is dit gewoon weer een extra post met zijn naam
Dat doet Dimens wel hoor!quote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef megamandy het volgende:
Zou wel echt heel grappig zijn als Dimens geen spytool gebruiktZitten we hier voor niets te Dimensen.
Ik zeg Diemens tegen Dimens. Maar ik ken Dimens niet, dus wellicht is het Dimmens.quote:Op maandag 19 november 2012 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Spreek je Dimens uit als dIEmens of dimmens?
Ik zeg altijd dIEmens, in Dimens zit toch maar 1 M?quote:Op maandag 19 november 2012 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goeien vraag. Dimens; wat is hierop je antwoord?quote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef megamandy het volgende:
Ja ik ook hoorquote:Op maandag 19 november 2012 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dIEmens, in Dimens zit toch maar 1 M?
Dimens quoten, dan moeten we eerst een post van Dimens vinden.... waar zou hij uithangen, dimensquote:Op maandag 19 november 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als we Dimens nou quoten, misschien heeft hij die melding nog aan staan
Laten we hem helpen herinneren aan zijn username: Dimens!quote:Op maandag 19 november 2012 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als dementie, Dimens.
Dat hoop ik toch serieuuuuuuus van niet lolquote:Op maandag 19 november 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als we Dimens nou quoten, misschien heeft hij die melding nog aan staan
Ik moest keihard lollerenquote:Op maandag 19 november 2012 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Goed, ik ga. Naar een andere Dimensie.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef Dimens het volgende:
Valt dat niet onder een seksueel getinte UI? Ik zou een mod/admin vragen alvorens je hem instelt.
Ik hou d'r van.quote:
ben ik niet met je eens Dimensquote:Op maandag 19 november 2012 15:28 schreef Dimens het volgende:
Zolang je kleding niet matched met je iPhone, heb je nog steeds geen kans.
Goed hoor!quote:
Welk formaat raad je aan Dimens?quote:Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Door het te back-uppen op een HDD van hetzelfde formaat.
Ik heb en geen pistool en geen geld.quote:Op maandag 19 november 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dimens, heb je nog een tepelpic met geld en een pistool voor ons?
wat heb je wel, mijn lieve Dimens?quote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb en geen pistool en geen geld.
Jammerquote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dimens heeft net als de rest van de Fokkers geen levenquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef Dimens het volgende:
Even teruglezen. Mensen die zomaar over mij roddelen.
4 bij 3... d'uh.quote:
Het is de schuld van Incantrix en haar zwangere buik!quote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef Dimens het volgende:
Even teruglezen. Mensen die zomaar over mij roddelen.
zolang je maar SWAG hebtquote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:
Dat klinkt vies.quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dimens heeft wel coole filmpjes van zijn binnenste
Ieeeuuwwwquote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
je weet toch je weet toch, Dimens heeft dat heul welquote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zolang je maar SWAG hebt
Ik wist even niet wat ik er op moest antwoordenquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Arme dimensquote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je weet toch je weet toch, Dimens heeft dat heul wel
Jammer dit.quote:Op maandag 19 november 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
![]()
Hihi Dimens
Was meer voor pz dan voor jou schatje, je weet toch lobi xxquote:
Z'n RSSquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fiets heeft een spytool voor als er andere mannen in het topic komen
maak haar stuk jonguh, maak haar stuk!quote:
ssstquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Prima. Stuur je adres en de datum dat ik er moet zijn maar.quote:Op maandag 19 november 2012 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies.. Ik wou net zeggen: Gewoon wachten tot ze nog een keer spytoolen.
Ohai dimens.. We are your secret fanclub![]()
![]()
![]()
Neuken?
Ik zou het niet pikken Dimens, eerwraak jonguh, eerwraak!quote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was meer voor pz dan voor jou schatje, je weet toch lobi xx
m'n penor begint te trillen als er andere mannen bij mijn bitches komen.quote:
Daar doet hij niet aan, alleen aan kippen slachtenquote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken Dimens, eerwraak jonguh, eerwraak!
Terrein afbakenenquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
m'n penor begint te trillen als er andere mannen bij mijn bitches komen.
Ja, dat gebruik ik.quote:Op maandag 19 november 2012 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij doet Dimens dat wel. Toch Dimens?
ze loopt wel op platte schoenen, kan me voorstellen dat dat weerzinwekkend is mijn lieve Dimensquote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Prima. Stuur je adres en de datum dat ik er moet zijn maar.
Maar fiets is er nooit als brum er isquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zeg je het morantischquote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
m'n penor begint te trillen als er andere mannen bij mijn bitches komen.
kippen slachtenquote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar doet hij niet aan, alleen aan kippen slachten
ga je naar Dimens?quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:
quote:
Ik moest lachen en huilen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]godver
Wat vond je van de film trouwens?
ik weet wel waar mn bitches natte uiters van krijgen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zeg je het morantischO geile pimpboi gij
Oma! De je holopumps aan en gaan met die banaanquote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haak af als dertigplusser zijnde.
hehehehe, kun je het niet meer volgenquote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haak af als dertigplusser zijnde.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest lachen en huilen.![]()
James Bond, Rambo en Macgyver in één
welke film hebben we het over?quote:Op maandag 19 november 2012 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest lachen en huilen.![]()
James Bond, Rambo en Macgyver in één
checkquote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, kun je het niet meer volgen
lekkende tepelsquote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet wel waar mn bitches natte uiters van krijgen.
Deel 1 was slechter inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik vond hem niet zo slecht als wat ik van te voren had gehoord trouwens
die van "I will find you and I will kill you...."?quote:
Taken 2quote:
Mmmmmm zelfgebrouwen melkquote:
zit je mobiel?quote:
deel 2 jaquote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van "I will find you and I will kill you...."?
hehehehe, die moet ik zien, alleen al om de AIDS handenquote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deel 1 was slechter inderdaad.Vooral jammer dat het vechten zo slecht in beeld werd gebracht.
ze gaan vechten en de cameraman heeft ineens aids aan z'n handen of zo.
Ik vond wel een beetje dat ie deed vechten als een opaquote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deel 1 was slechter inderdaad.Vooral jammer dat het vechten zo slecht in beeld werd gebracht.
ze gaan vechten en de cameraman heeft ineens aids aan z'n handen of zo.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van "I will find you and I will kill you...."?
vet goei idee. Verkopen bi jde jumbo. tepelvochtquote:
Een mooi hart, wil je hem zien?quote:Op maandag 19 november 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat heb je wel, mijn lieve Dimens?
ik heb endrojtquote:Op maandag 19 november 2012 21:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet? Dus alleen een iPhone maakt al aantrekkelijker?
Echt zonde van je geld.quote:Op maandag 19 november 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, die moet ik zien, alleen al om de AIDS handen
Aww lijkt me idd niet geheel volgbaar zoquote:
Swag is voor homo's.quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zolang je maar SWAG hebt
not tossible for shops?quote:
Echt?quote:Op maandag 19 november 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond wel een beetje dat ie deed vechten als een opa
[..]
da's wel zaad ja... niet te doen...quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was meer voor pz dan voor jou schatje, je weet toch lobi xx
quote:
iddquote:Op maandag 19 november 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond wel een beetje dat ie deed vechten als een opa
[..]
nee, wel proevenquote:
Ik vind het op de computer al niet volgbaarquote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aww lijkt me idd niet geheel volgbaar zo![]()
Vooral met den velen zinnigen posts
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Je kan ook kiezen voor... FAT32![]()
Klinkt geiler; toch?
wie had het over geldquote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt zonde van je geld.
quote:
Ja wel overduidelijk ingestudeerd zegmaarquote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt?
En hij is nog wel van het epische duel tussen hem en Darth Maul
die heeft bb al...quote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's wel zaad ja... niet te doen...
heb je geen laptop op je schoot voor op de bank ofzo? Prima te doen hiero
ik ben geen hipster, so sue mequote:
Slachten niet. Alleen uit hun lijden verlossen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar doet hij niet aan, alleen aan kippen slachten
dat mokkel is wel leuk trouwens. In de film.quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wie had het over geld![]()
ik download koop 'm wel denk ik
quote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel overduidelijk ingestudeerd zegmaarhij deed me aan mijn ex schoonvader van 55 denken.
retarding in 5....4....3...2...1......quote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aww lijkt me idd niet geheel volgbaar zo![]()
Vooral met den velen zinnigen posts
![]()
Omg !!! Ik ben een hipster sinds een weekquote:
Dat!quote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd![]()
de logica ook steeds.... HIJ IS GEVAARLIJK DUS LATEN WE HEM ALLEEN. En uiteraard valt iedereen in slaap. GA KIJKEN WAT ER AAN DE HAND IS!!!! terwijl er geschoten wordt.![]()
Works for me.quote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slachten niet. Alleen uit hun lijden verlossen.
klinkt wel als een briljant plotquote:Op maandag 19 november 2012 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd![]()
de logica ook steeds.... HIJ IS GEVAARLIJK DUS LATEN WE HEM ALLEEN. En uiteraard valt iedereen in slaap. GA KIJKEN WAT ER AAN DE HAND IS!!!! terwijl er geschoten wordt.![]()
Eigenlijk gaat het over Liam Neeson die z'n wijf steeds bewusteloos achterlaatquote:Op maandag 19 november 2012 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat!en de hele tijd die opperste verbazing: 'Hm, ik vraag me af wat er aan de hand is?' terwijl je weet dat je zijn vrouw nog in de kelder hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |