Mijn aandeel hierin was vrij kleinquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben een uurtje weg en zes pagina's verder![]()
i am disappointquote:Op maandag 19 november 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
LAPO!
[..]
Mijn aandeel hierin was vrij klein
*steekt hand op*quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leek mij echt gaafOf de echte grunge periode
I am apologizequote:
Wat is de relatie tussen die dude (die ik niet ken BTWquote:
such a waste of timequote:
Oh, ik ben m'n downloads aan het kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... vergeten dat het flopmodels is... nu heb ik reeds aan cif gezegd dat ie wel voetbal kan kijken.... damn
Geen. Ik wilde het graag mededelenquote:Op maandag 19 november 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen die dude (die ik niet ken BTW) en vissticks?
oh, ik dacht dat het gerelateerd wasquote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen. Ik wilde het graag mededelen.
Hij heeft een stukje cabaret gedaan over Ridderkerk (waar ik vandaan kom) en dat is geniaal.
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache/2.2.14 (Ubuntu) Server at www.melkweg.nl Port 80
Ik viel middenin de pus en de afstervende ledematen, dan wil ik het toch weten he?quote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
such a waste of time![]()
(ik doe het ook soms als ik zin heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |