Ze waren wel knapquote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
grote gozers zijn nooit leuk
Bekend probleemquote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
De muziek in de sportschool stond zo hard dat ik mijn eigen muziek niet kon horenvolgens mij zijn mijn oordopjes aan het vergaan
Voordeel als ik in de ochtend ga ben ik 90% van de tijd alleenquote:Op maandag 19 november 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik wilde zo graag een liedje horen en dit werd mij onmogelijk gemaakt
welke sportschool ga je?quote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voordeel als ik in de ochtend ga ben ik 90% van de tijd alleendus dan mag ik altijd me telefoon aansluiten op de radio
1tje hier in Hillegomquote:Op maandag 19 november 2012 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke sportschool ga je?
quote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhhh hoe bedoel je? gewoon 1 met zaaltje en een fitness zaal enzo
?
quote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lieverd
En niet liegen Ro-ald, je sport nooit zei je laatst.
stom is dat, ze vragen toch niet hoe voel jij je nu+uitlegquote:Op maandag 19 november 2012 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #784
Nou zeg, mag niet eens meer mijn emoties posten zonder uitleg
Oh yeah busted yeah.quote:
Echt hea, als ik uitleg wou geven, dan had ik het ook gedaanquote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stom is dat, ze vragen toch niet hoe voel jij je nu+uitleg
Kusquote:Op maandag 19 november 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh yeah busted yeah.
[..]
Echt hea, als ik uitleg wou geven, dan had ik het ook gedaan
als ik post dat ik me kut voel heb ik daar ook geen behoefte aan om tekst en uitleg te gevenquote:Op maandag 19 november 2012 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh yeah busted yeah.
[..]
Echt hea, als ik uitleg wou geven, dan had ik het ook gedaan
Een kus voor op je knie en een knuffelquote:Op maandag 19 november 2012 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil een knuffel
Blauwe plek op mijn knie door volleybal, RIP A-J.
Ja snap ik.quote:Op maandag 19 november 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik post dat ik me kut voel heb ik daar ook geen behoefte aan om tekst en uitleg te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |