Patat/friet disussies zeg gewoon patat,klaar.quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Bendoe het volgende:
Apple-android discussieskoop gewoon een telefoon, klaar.
het is geen discussiequote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef Bendoe het volgende:
Apple-android discussieskoop gewoon een telefoon, klaar.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Patat/friet disussies zeg gewoon patat,klaar.
eensquote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ze het zo een kutdiscussie vindt moet je er ook niet steeds over beginnen hé.quote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Patat/friet disussies zeg gewoon friet,klaar.
bijdehandjes gegeten?quote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ze het zo een kutdiscussie vindt moet je er ook niet steeds over beginnen hé.
Me ma en haar vriend hielden die discussie net nog aan tafelquote:Op maandag 19 november 2012 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is dat geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In België zeggen ze ook patattekes.
J-wel.quote:Op maandag 19 november 2012 19:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is dat geen antwoord op mijn vraag
Hou gewoon je bek dank je welquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ze het zo een kutdiscussie vindt moet je er ook niet steeds over beginnen hé.
Je vergeet een komma.quote:
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of je bijdehandjes had gegeten
zitten er lotgenoten van hem in een sc?quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef Taexon het volgende:
Appel waarom ga je niet daar een sc waar je vrienden zitten?
Denk het niet eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zitten er lotgenoten van hem in een sc?
Nee, ga Nederlands leren.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef Taexon het volgende:
Appel waarom ga je niet daar een sc waar je vrienden zitten?
gezelligquote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijkach dan begint hij toch een sc is zijn eentje
Nice!!quote:
Ga leren plaatjes posten.quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ga Nederlands leren.
[..]
[ afbeelding ]
Ga weg niemand mag/wil/moet je hier.quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ga Nederlands leren.
[..]
[ afbeelding ]
Ikzelf wel. :$:$:$quote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga weg niemand mag/wil/moet je hier.
gewoon negeren dan gaat het wel overquote:Op maandag 19 november 2012 19:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga weg niemand mag/wil/moet je hier.
ze hebben wel een punt, waarom blijf je ?quote:
Maar dat is moeilijkquote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon negeren dan gaat het wel over
Dat is toch de bedoeling? :$:$:$quote:
Is al zooo vaak geprobeerd.quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon negeren dan gaat het wel over
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef leeell het volgende:
[..]
ze hebben wel een punt, waarom blijf je ?
niemand stelt je aanwezigheid op prijs, je past hier gewoon niet, klaar.
als buitenstaande heb ik er last van omdat het de sfeer en de slowchat niet ten goede komt.
dus hierbij vraag ik het je, kan je niet beter een andere sc zoeken waar je wellicht wat meer aanspraak heb ?
okee, als het me de spuigaten gaat uithangen dan schiet ik even een rode aan, dit is gewoon niet normaal meer.quote:
Heeyquote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
Die discussies hier altijd.
Anyway, hoi.
De wat?quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef leeell het volgende:
[..]
okee, als het me de spuigaten gaat uithangen dan schiet ik even een rode aan, dit is gewoon niet normaal meer.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
Anyway, hoi.
Hey Hypoquote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
Anyway, hoi.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoi Appel. Willen ze je weer weg hebben hier?
Aww. Wel zin in?quote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Ja prima,maar ook een beetje zenuwachtig voor vrijdag met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |