Ik ook wel jaquote:Op maandag 19 november 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb echt zin in een kei goed feestje
Ik sta daar misschien 2 februari met HardBass.quote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Ik had liever aankomende zaterdag in Gelredome gestaan
Ook nice. Ik moet weer eens vrienden zoeken die daar van houden.quote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik sta daar misschien 2 februari met HardBass.
Jaloers, sowieso gewoon jaloers.quote:Op maandag 19 november 2012 20:25 schreef Taexon het volgende:
Ben helemaal in de war met volgende week... aankomende zaterdag natuurlijk naar Qlimaxdienstje van 10 uur lang
RAADquote:Op maandag 19 november 2012 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Ik had liever aankomende zaterdag in Gelredome gestaan
B&J en dan met caramel?quote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
RAAD [ afbeelding ] EENS [ afbeelding ] WAT [ afbeelding ] IK [ afbeelding ] HEB
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We verwachten een rondleiding op tcquote:Op maandag 19 november 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
En aanstaande zaterdagnacht ben ik waarschijnlijk in mijn kamer aan het bier drinken en zo
Dat kan wel denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
B&J en dan met caramel?![]()
![]()
[..]
We verwachten een rondleiding op tc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |