SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Hahahaquote:Op maandag 19 november 2012 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je benne zelluf een poepuee
En omdat mobiel iks kan ik je niet meer quotendus de case is nu closed.
ja maaaar ja weetjw zeg gewoon jaquote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahaEn die vriendinnen die mij een kater geven, zijn allemaal niet van mijn nieuwe school
.
Nu issie closed, want ik heb gewonnen. En anders haal ik mijn advocaat-to-be erbij.
Jemigquote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zijn al vier mensen uit onze klas gestopt D: en een komt alleen tijdens tentamens opdagen
Dat wou ik even melden.
En ik hoor dat de tafel gedekt wordt.Hmm
je bent een natte sokquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver, je zou een cvketel hebben die elk jaar lekt en elk jaar gerepareerd wordt en toch blijft lekken. #natte sok
dat krijg je als je goedkope Roemenen vraagt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver, je zou een cvketel hebben die elk jaar lekt en elk jaar gerepareerd wordt en toch blijft lekken. #natte sok
alsof die hier zijnquote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef leeell het volgende:
[..]
dat krijg je als je goedkope Roemenen vraagt.
nog een veel terechtere klachtquote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof die hier zijnwas gewoon een Volendammer
das toch hetzelfde?quote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof die hier zijnwas gewoon een Volendammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |