abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_350067
Kut met Peren

Het zijn rakkers hoor, die lui van Veronica. Dachten, kom er moet actie komen en dus stoppen we het Big Brotherhuis vol met geestelijk onvolmaakten. Dat kijkt vast lekker weg, de goegemeente zal smullen van zoveel psychisch leed op een kluitje. Dát zal de kijkcijfers omhoog stuwen. Wij gaan wereldnieuws maken en centen verdienen, centen verdienen, centen verdienen... Allejezus, wat ik tot dusver gezien heb is een straf. Pure marteling. Ik weet niet hoe ze allemaal heten en ik wil het niet weten ook. Maar ik zou gaarne een mitrailleur leeg schieten op dat stelletje gemankeerden. Zie het maar als menslievendheid van mijn kant. Uit het lijden verlossen heet dat.

Over het achterlijke neefje En Wij Noemen Hem Mohammed Ali valt weinig meer te zeggen dan dat ie volkomen de weg kwijt is. Zielige jongen die vast al heel wat inrichtingen van binnen heeft gezien. BB is voor hem een soort thuiskomen. Zeg maar wat je dwarszit jongen, daar groei je van. Verder loopt er een soort Kut met Peren rond (weet eindelijk waar die uitdrukking vandaan komt) die als strategie heeft bedacht dat het handig is bij deze en gene in bed te kruipen. Effe die lul omhoog halen en die lul maar doen of ie liefst zo vrouwvriendelijk mogelijk de handjes thuis houdt. Puberale Spielerei van de eerste orde. Wel klef zoenen, want de camera draait. Effe een mooie ‘filmkus' showen en dan klagen over de altijd draaiende camera's.

Ze lijken trouwens állemaal van alles en nog wat te mankeren. Welke gek doet sowieso aan zo'n programma mee. Steekje los is een vereiste. Loopt ene gozer in dat huis die aan alle vrouwen vraagt op wat voor type man ze vallen. De Maagd antwoordde geheel in de Nieuwe Libelle Traditie dat een macho haar wel kan bekoren. Liefst een stevige metselaar die voor dag en dauw de woonstee verlaat om bier drinkend stenen te sjouwen en die op onnavolgbare wijze aan mekaar vast te maken. Ja ja, en de Maagd ondertussen maar paardrijden. Wel leuk dat geen van de dames zegt: "Ik val op zemelaars als jij met je misplaatste tattoo op je schouder." Die kop van die gozer alleen al. Eén en al onbetrouwbaarheid en perverse seksuele driften rotten uit dat ‘hoofd'. Is alvast aan het oefenen voor TBS.

De rest heb ik nog niet echt gezien. Die vrachtwagenchauffeur denkt de hele dag ondiep na. De kippen zijn bij hem vergeleken ware filosofen. Verwacht ik nog veel van, van die kippen. Zou me niet verbazen dat die straks als eerste genaaid gaan worden. Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben om wereldberoemd in Nederland te worden. Willen ook allemaal een zangcarrière. Zag ze zingen omdat de Maagd jarig was. Hadden thuis wekenlang voor de spiegel geoefend en deden allemaal erg hun best zuiver te zingen tezamen met leukig swingende lichaamsbewegingen als rollen met de ogen. Leuk meedoen, heet dat. Niet van dat stijve gedoe. Fijn meedoen met de groep.

Erg is dit. Schrijven over mensen die niet in de gaten hebben hoe belachelijk ze zich maken. Willoos in de spotlights. We moeten compassie hebben met deze Levende Doden. Maar vooralsnog kak ik erop. En op Veronica. Dat die omroep eens flink in de reet geboord moge worden.

Saluut

GVdD

pi_350071
quote:
Op 20 september 2000 00:47 schreef Eelco het volgende:
Kut met Peren

Erg is dit. Schrijvers die niet in de gaten hebben hoe belachelijk ze zich maken.
Saluut

GVdD

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  woensdag 20 september 2000 @ 00:55:41 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_350073
Ik vind het wél een leuk stukje. Kandidaten voor zo'n programma hoeven van mij niet met respect behandeld te worden...

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 20-09-2000 00:56]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 20 september 2000 @ 00:58:18 #4
5305 Slaapzak
Hoe maak ik een ondertitel?
pi_350075
quote:
Op 20 september 2000 00:54 schreef Xamira het volgende:
Helemaal mee eens, niets teveel gezegt...

ook saluut!

Pendere in arbore, non opportet ut sit glans!
pi_350076
??

Ga je nog verder kijken ??

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_350078
quote:
Op 20 september 2000 01:00 schreef Harry het volgende:
??

Ga je nog verder kijken ??

quote:
Geplaatst door Eelco - woensdag 20 september 2000 00:47:

**Allejezus, wat ik tot dusver gezien heb is een straf. Pure marteling. Ik weet niet hoe ze allemaal heten en ik wil het niet weten ook

**Eén en al onbetrouwbaarheid en perverse seksuele driften rotten uit dat ‘hoofd'.

Typische SM liefhebber die Eelcoo
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_350107
Tsja, sommige mensen zijn gestoord, maar net zo gestoord als Eelco ???

Sorry, maar hij lijkt mij meer gefrustreerd dan heel het BB huis bij mekaar

pi_350111
Eelco ik heb ff je topic aangepast.. het is wel de bedoeling dat we het een beetje netjes houden hier.

Alvast bedankt !

I'm getting too old for this....
pi_350113
Eelco, zullen we trouwen?
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  donderdag 21 september 2000 @ 00:33:11 #10
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_351885
quote:
Op 20 september 2000 02:17 schreef Havoc het volgende:
Eelco ik heb ff je topic aangepast.. het is wel de bedoeling dat we het een beetje netjes houden hier.

Alvast bedankt !

Ludieke actie, Havoc, maar dan moet je wel consequent zijn en een aantal andere topic-titels ook aanpassen, zoals:
"Er gaat gen**kt worden, mensen"
"**** is p*t" en
"**** heeft lelijke t**ten"
pi_351964
de topics waar je over spreekt zijn of gesloten of aangepast met uitzondering van er wordt geneukt...

maar om jou helemaal blij te maken Dodo is deze ook nu aangepast..

Sowwy nog steeds mensen werk hiero

donderdag 21 september 2000 @ 01:10:52 #12
3819 Harvester
It is I... Danny!
pi_351977
1. Wat heeft het voor nut een topictitel aan te passen als dezelfde woorden in het bericht zelf ook voor komen ?
2. Waar staat in de policy dat deze woorden niet mogen ?
3. Waarom worden deze woorden alleen in het BB forum aangepast en mag het in alle andere forums wel ?
4. Gaan we het FOK!forum nu straks ook nog het EO kinderendag forum noemen ?
Ik zaai en ik oogst...
pi_351984
Ik vind de policy hier zeer correct !!
Netjes en consequent waar nodig...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_351993
quote:
Op 21 september 2000 01:20 schreef redrum het volgende:
Hallo ik ben eelco en ik spam elk forum wat ik tegenkom vol met hetzelfde verhaaltje in de hoop dat ik aandacht krijg

ziiiiiiieeeeeeelig

redrum, de persoon die alleen maar kan zeiken en verder niks toevoegt.
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  donderdag 21 september 2000 @ 01:23:30 #16
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_351995
En tegelijkertijd maak ik reclame voor mijn eigen forum...

Zie ook http://www.fokforum.nl/showtopic/18542 voor een mooi staaltje zelfverheerlijking...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_351996
quote:
Op 21 september 2000 01:23 schreef De Parasiet het volgende:
redrum, de persoon die alleen maar kan zeiken en verder niks toevoegt.
Parasiet de persoon die d`r gezeik en geuitlok voor zich moet houden
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 01:31:08 #18
862 Arcee
Look closer
pi_352010
quote:
Op 21 september 2000 01:10 schreef Harvester het volgende:
1. Wat heeft het voor nut een topictitel aan te passen als dezelfde woorden in het bericht zelf ook voor komen ?
2. Waar staat in de policy dat deze woorden niet mogen ?
3. Waarom worden deze woorden alleen in het BB forum aangepast en mag het in alle andere forums wel ?
4. Gaan we het FOK!forum nu straks ook nog het EO kinderendag forum noemen ?
Helemaal mee eens! Wat een bekrompen gedoe ineens, zeg. We leven hier niet in Amerika!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Admin donderdag 21 september 2000 @ 01:31:30 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_352012
Redrum en parasiet: NOKKEN of je kunt opzouten, allebei. Begin 't gezeik tussen en van jullie nu een beetje zat te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 21-09-2000 01:35]

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_352027
lekker makkelijk, allebei

wie begon er met afzeiken??

juist parasiet

kijkt u maar eens een paar postjes hoger meneer danny

"wie kaatst ken een bal terug verwachten"

Admin donderdag 21 september 2000 @ 01:44:39 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_352042
Ik vroeg niet om een "hij of zij is begonnen meester, ik heb niks gedaan"
Boeit me niet wie er begint. Allebei kappen ermee.. Eerstvolgende keer dat ik een van jullie weer ergens zie zeiken ga je de ban in. Jullie zijn beiden vaak genoeg gewaarschuwd en je blijft doorgaan. Verdere reacties kun je me mailen op danny@fokzine.net
Wens er verder niet hier volledig offtopic op in te gaan.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_352045
Dit is totaal off topic en gaat niet eens meer over de originele discussie. Voor de mensen die het niet eens zijn met de manier waarop ik de zaken hier modereer, verwijs ik graag naar:

http://www.fokforum.nl/showtopic/19069

Voor degenen die niet ontopic blijven en proberen hier een flame te onteketenen.. De posts zijn zo verwijderd en kan leiden tot een eventuele waarschuwing of zelfs ban.

pi_352055
quote:
Op 21 september 2000 01:44 schreef Danny het volgende:
Ik vroeg niet om een "hij of zij is begonnen meester, ik heb niks gedaan"
Boeit me niet wie er begint. Allebei kappen ermee.. Eerstvolgende keer dat ik een van jullie weer ergens zie zeiken ga je de ban in. Jullie zijn beiden vaak genoeg gewaarschuwd en je blijft doorgaan. Verdere reacties kun je me mailen op danny@fokzine.net
Wens er verder niet hier volledig offtopic op in te gaan.
you`ve got mail
pi_352057
dat ziet danny ook wel als hij zijn email leest Redrum.. beetje dubbele info.. nu ontopic en anders gaat er meteen een slotje op
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2000 @ 01:58:05 #25
862 Arcee
Look closer
pi_352065
quote:
Op 21 september 2000 01:55 schreef Havoc het volgende:
dat ziet danny ook wel als hij zijn email leest Redrum.. beetje dubbele info..
Dat ligt eraan. Als Danny geen E-mail-notificatie heeft, dan kan het best nuttig zijn..
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_352071
Jammer Acree dat was de laatste off topic in deze post.. deze gaat op slot...

Mijn excuses voor de poster.. je bent vrij een nieuwe te openen met dezelfde post..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')