abonnement Unibet Coolblue
pi_119384861
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen


[ Bericht 25% gewijzigd door simmu op 19-11-2012 15:15:51 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2012 @ 15:35:13 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119386350
Jeetje PE, dat zal nog wel fraaier blauw worden :o Wat een pechvogel!

Is dit dezelfde zoon die laatst zijn armen gebroken had?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 19 november 2012 @ 15:41:27 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119386651
heu, beide armen? :o
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2012 @ 15:42:36 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119386703
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef trui het volgende:
heu, beide armen? :o
Ja, van de schommel gevallen en ongelukkig geland.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119387199
Volgende week 10 minutengesprekje over Kleuter :). Laatst al even gesprek gehad op school, maar dat ging meer over waar we met haar mee bezig zijn, dus nu echt over haar zelf. Ben benieuwd. En ik hoop dat we dit gesprek dan met de andere juf hebben... ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_119387360
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:53 schreef Nijna het volgende:
Volgende week 10 minutengesprekje over Kleuter :). Laatst al even gesprek gehad op school, maar dat ging meer over waar we met haar mee bezig zijn, dus nu echt over haar zelf. Ben benieuwd. En ik hoop dat we dit gesprek dan met de andere juf hebben... ;)
wij ook! en aangezien school bij ons ergens toch wel een groot zwart gat is ben ik een beetje zenuwachtig :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_119387462
Wow dat is een klap geweest PE. :o Lijkt me flink schrikken als je 'm zo op moet halen.

Mijn kleuter ging vanmorgen zo blij naar school O+ Ze begon vandaag in een nieuw werkboekje en deze gaat over O+ Sinterklaas O+
pi_119388616
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, vrijwel niet. linzen, kikkererwten etc.

Dit is de ISBN trouwens: 9781445449074
Dat zoekt makkelijker.
Die kan mijn moeder zo lekker klaarmaken!
Ik ben zelf echt gek op kikkerwten en linzen!

Kikkererwten met vermecelli en speciale omelet :9
En linzen met rijst en chorizo :9
pi_119388637
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef simmu het volgende:

[..]

wij ook! en aangezien school bij ons ergens toch wel een groot zwart gat is ben ik een beetje zenuwachtig :')
Wat is dan precies een zwart gat?

Wij hebben ook as maandag een gesprek, vind het ook reuze spannend!
pi_119388719
Vandaag zijn de leerlingen besprekingen... Ik werd sowieso nog gebeld daarover. En het gesprekje zelf weet ik al wel zo'n beetje wat er gezegd gaat worden...

Het is meer, wat gaan we ermee doen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119388893
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat is dan precies een zwart gat?

Wij hebben ook as maandag een gesprek, vind het ook reuze spannend!
dat ik werkelijk geen flauw idee heb wat ze nou eigenlijk allemaal precies doen op school ;) ik probeer er naar te vragen bij de dame, maar het werkt niet zo. wat was het leukst en wat het minst leuk werkt ook al niet, ze geeft gerust op beide vragen hetzelfde antwoord "kleien". nou ja, het enige wat ik er dan uithaal is dat ze gekleid heeft.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 19 november 2012 @ 16:39:02 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119389349
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:26 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag zijn de leerlingen besprekingen... Ik werd sowieso nog gebeld daarover. En het gesprekje zelf weet ik al wel zo'n beetje wat er gezegd gaat worden...

Het is meer, wat gaan we ermee doen?
Ik ben heel benieuwd wat school voor suggesties heeft eigenlijk. Ik bedoel, jullie zijn toch vast ook niet de eerste met zo'n pittige tante lijkt mij.
***
pi_119390309
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:30 schreef simmu het volgende:

[..]

dat ik werkelijk geen flauw idee heb wat ze nou eigenlijk allemaal precies doen op school ;) ik probeer er naar te vragen bij de dame, maar het werkt niet zo. wat was het leukst en wat het minst leuk werkt ook al niet, ze geeft gerust op beide vragen hetzelfde antwoord "kleien". nou ja, het enige wat ik er dan uithaal is dat ze gekleid heeft.
Tip die wij van de juf kregen: doe net of je haar belt.

"hallo met mama. Wat heb je allemaal gedaan?" Soms werkt het hier. Soms helaas ook niet :P
pi_119390410
Ticootje, "maar wat gaan we ermee doen..." heeft school daar nog ideeën over?

Simmu, hier krijg ik daar ook niet echt antwoord op. Soms helpt het als ik vraag wat ze in de "werkles" heeft gedaan, of ze nog met haar taakjes bezig is geweest. Of wat de taakjes zijn deze week (maar ook dat weet ze niet altijd te vertellen). Ik kijk vaak zelf op het bord en dan weet ik ongeveer wat ze moet doen en kan ik daar wat gerichter naar vragen. Maar ik denk dat het ook best een moeilijke vraag is. Wat is het leukste of het minst leuke wat je hebt gedaan. Of wat heb je vanmorgen gedaan op school.
Grote vragen nog, denk ik...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_119392398
Op de vraag wat heb je vandaag gedaan op school....krijg ik bijna altijd het zelfde antwoord....Weet ik niet meer.
Soms gaat hij een "beetje" in details...buiten spelen , gymen , eten en drinken. Maar wat hij nu echt heeft gedaan krijg ik meestal pas een paar dagen later te horen.

Ook wij hebben volgende week een gesprekje op school. Ben wel benieuwd hoe het gaat.
Het is zo'n groot verschil met het kdv , daar kreeg je per dag van de leidster te horen hoe het was gegaan.
  maandag 19 november 2012 @ 18:44:53 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119394576
Hier was het antwoord voor de zomervakantie steevast: gegymd. Na de vakantie was het: niet gegymd. :D O+
***
  † In Memoriam † maandag 19 november 2012 @ 19:36:02 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119397491
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die kan mijn moeder zo lekker klaarmaken!
Ik ben zelf echt gek op kikkerwten en linzen!

Kikkererwten met vermecelli en speciale omelet :9
En linzen met rijst en chorizo :9
alleen is chorizo niet zo heel vegetarisch (maar wel lekker :9 )
  maandag 19 november 2012 @ 19:48:15 #18
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119398262
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje PE, dat zal nog wel fraaier blauw worden :o Wat een pechvogel!

Is dit dezelfde zoon die laatst zijn armen gebroken had?
Ja....Pechvogel is 't :{
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Stiemie het volgende:
Wow dat is een klap geweest PE. :o Lijkt me flink schrikken als je 'm zo op moet halen.

Mijn kleuter ging vanmorgen zo blij naar school O+ Ze begon vandaag in een nieuw werkboekje en deze gaat over O+ Sinterklaas O+
Mwoah, ik schrik niet zo gauw ;) (Leuk is natuurlijk anders :{ )
En de juf had me gebeld dat ie was gevallen, en dat ze hadden gekoeld, én dat zn bril dus ontwricht is. Ofdat ik m wou ophalen, ze zei er nog bij dat het niet super ernstig was (gelukkig!) Ik stond natuurlijk net in de winkel in NL....ruim een half uur later was ik pas thuis

(dus ik moet morgenvroeg naar de brillenwinkel in het dorp....anders kan hij net zo goed niet naar school gaan, dan ziet ie niet zo veel :') )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2012 @ 20:04:39 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119399328
Z'n bril ook nog stuk? Maar hopen dat die snel gerepareerd kan worden dan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 19 november 2012 @ 20:21:38 #20
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119400285
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Z'n bril ook nog stuk? Maar hopen dat die snel gerepareerd kan worden dan.
Ja ik ga morgenvroeg ff met m naar de brillenwinkel...dan maar iets later naar school hoor..ik vind t wel best allemaal. Anders kan hij niet goed zien.
pi_119402387
Aardige klap geweest PE...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_119404221
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:30 schreef simmu het volgende:

[..]

dat ik werkelijk geen flauw idee heb wat ze nou eigenlijk allemaal precies doen op school ;) ik probeer er naar te vragen bij de dame, maar het werkt niet zo. wat was het leukst en wat het minst leuk werkt ook al niet, ze geeft gerust op beide vragen hetzelfde antwoord "kleien". nou ja, het enige wat ik er dan uithaal is dat ze gekleid heeft.
Zonder is het ook heeeeerlijk
  dinsdag 20 november 2012 @ 10:08:45 #23
144006 chacama
Ondernemend!
pi_119417657
Hier gisteren 10 minuten gesprekjes gehad. De dametjes doen het goed. Fleur zit lekker in d'r vel en heeft het goed naar d'r zin op school. Heeft een stap gezet met rekenen en mag nu de 3 sterrensommen maken in het boekje. Voor haar een enorme pluim (waar ze zichtbaar trots op is). Verder gaat ze nog steeds goed met alles en leert elke dag weer meer over zichzelf. Vooral de kanjertrainingen waar ze nu op school mee bezig zijn, zijn voor haar een ware verademing. Eindelijk helemaal zichzelf kunnen zijn, zonder zich druk te maken over wat anderen van je denken. Helemaal fantastisch. Ze komt ook glunderend thuis als ze weer een dag kanjertraining gedaan hebben.

Juf van Maud was ontzettend te spreken over het doorzettingsvermogen van d'r. Ze weet het allemaal zo ontzettend goed, maar door een slechte kleine moteriek komt het er op papier niet goed uit. En zoals de juf het dan ook zegt: <3 "kom ik bij d'r tafeltje langs en vraag of het moeilijk is....zegt Maud: "neuh" terwijl ze pas 4 sommen heeft beantwoord. Maar ga ik dan naast d'r zitten dan zegt ze de antwoorden na elkaar op. De omslag in d'r hoofd van antwoord naar het bijbehorende plaatje van het cijfertje en dat dan op papier krijgen is nog erg moeilijk. En niet alleen zichtbaar bij rekenen, maar ook in het schrijfboekje en bij de werkboekjes van lezen net zo. Alles waar ze niet bij hoeft te schrijven gaat als een speer. Ze is dan ook inmiddels met lezen een raketje. In overleg nu dus besloten om een afspraak te maken met een kinderfysiotherapeut om Maud op weg te helpen in de wondere wereld van de fijne moteriek en haar de kans te geven om ook lekker mee te kunnen op schrijfgebied. We zijn er bijvoorbeeld al achter dat ze een linkshandige pengreep heeft met rechts. Dus bovenlangs schrijven en ook niet vanuit de vingers schrijven, maar met d'r hele arm.

En vanochtend heeft Maud het verhaal van Sinterklaas te horen gekregen. Nadat ze huilend had gevraagd of ik het nu alsjeblieft wilde vertellen, want Fleur wilde het niet doen en ze moest het weten. Dus ze weet nu dat ie ooit bestaan heeft en dat we het vieren en dat het inderdaad een verkleede man is. Maar ze gelooft gelukkig nog voor een groot deel wel. Want dan moet die man toch wel veel geld hebben om al die cadeautjes te hebben en nog veel mooier....ze weet dat de dochter van de oppas als Piet verkleed is...dus ze concludeerde dat H. het toch wel ontzettend druk moest hebben in deze tijd met het rondbrengen van al die pakjes. O+ heerlijk om te zien dat de twijfel toch nog steeds twijfel is. Ze weet voor d'r zelf net genoeg en kan nu weer genieten van het feest. Waarbij ze zich toch wel afvroeg waarom zij dan wel nog cadeautjes zou krijgen met Sinterklaas omdat ze op d'r verjaardag toch cadeautjes had gehad. En daar was het tenslotte toch voor.....de kindjes die geen cadeaus krijgen met hun verjaardag krijgen die van SInterklaas met zijn verjaardag. En uiteraard hebben we gezegd dat ze het niet aan andere kinderen mag vertellen, want dit is iets dat papa's en mama's vertellen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 november 2012 @ 10:25:27 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119417998
Chaca, dat klinkt goed allemaal. Fijn dat het met Fleur nu zo lekker gaat ^O^ En die fysio zal Maud beslist goed doen :Y Nog gefeliciteerd met haar verjaardag trouwens *O*

Ik ga Christan straks blij maken: ik mag volgende week vrijdag naar huis :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_119418567
Chaca, dat klinkt goed voor Fleur zeg!
En als Maud die motoriek doorkrijgt, vliegt die vast ook vrolijk d'r schooltijd door!

Fijn Rewimo! Heeft Christan er nog "last" van gehad?

Hier vanavond 10-minuten gesprek.. Ik verwacht een "ideaal jochie, lekker rustig, doet zijn ding".. En dan ga ik lekker vertellen over mijn kind met "mijn handen op mijn oren, schreeuwend dat ik je toch lekker niet hoor" buien :P
Maar dat is typisch Chris, buitenshuis heeft hij veel zelfbeheersing, en dat komt er dan thuis uit..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')