SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF SHREDDER *Gaat wild op zoek* dat is zo'n heldquote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef hehehe het volgende:
Maar als ze ipv ganken een paar minuten gaat farmen heeft ze bkb en dat countert weer de nukes en blademail.
E: weer geen medusa :p Schredder dit keer lol. Ik heb m nog nooit gespeeld in dota1 dus ik ben benieuwd :-)
Staat Jinada niet los van Critical Strike? Janada is toch gewoon een % damage increase voor een hit?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:16 schreef GoobyPls het volgende:
- Fixed Shadow Blade interaction with Cleave and Critical Strike
Jammer, de shadowblade damage werkte samen met jinada, shadow blade op bounty hunter was daarom mijn standaard stomp build maar dat gaat nu niet meer werken helaas.
Passively adds a critical strike and maim to Bounty Hunter's next attack, has a cooldown.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Staat Jinada niet los van Critical Strike? Janada is toch gewoon een % damage increase voor een hit?
Maaar werkt ie wel nog op kunkka? Dat is n physical full damage splashquote:Op donderdag 13 december 2012 10:16 schreef GoobyPls het volgende:
- Fixed Shadow Blade interaction with Cleave and Critical Strike
Jammer, de shadowblade damage werkte samen met jinada, shadow blade op bounty hunter was daarom mijn standaard stomp build maar dat gaat nu niet meer werken helaas.
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maaar werkt ie wel nog op kunkka? Dat is n physical full damage splash
Kan iemand de hele changelog posten aub?
Ah ik zie dat t alleen op crit niet bonus damage doet, het splashed wel voor 150 bonusquote:Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Nee.
Added Timbersaw!
GAMEPLAY
- Ancient Apparition: Fixed status effect ignoring magic immune units (HP Freeze and Shatter).
- Silencer: Fixed Last Word not being triggered by Invoke.
- Slark: Fixed Pounce leashing illusions.
- Undying: Fixed Decay providing too much healing to Undying.
- Fixed Shadow Blade interaction with Cleave and Critical Strike.
- Fixed Cycloning yourself causing you to take damage from Orchid.
meestal 1 dag laterquote:Op donderdag 13 december 2012 14:32 schreef Salamando het volgende:
Wanneer komt de Shredder patch eigenlijk uit voor ons? Vanavond?
de nieuwe hero timbersawquote:
Ff opgezocht maar wat er dan zo mini gamig aan m is. Hij gooit stuiter bijlen met n skill, die ie meteen weer weggooit als ie ze vangt. Dus je wil zoveel mogelijk bijlen vangen voor max dmg. Zijn ulti is gewoon ulti van timberquote:
was wel nodig dat er wat aan die 2 gedaan werden, van magna ben ik niet zo overtuigd dat het moestquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:39 schreef hehehe het volgende:
GERECHTIGHEID!!!
http://www.playdota.com/changelogs/6.77
- Trueshot Aura now only affects non-hero units within 900 range of Drow
Magnus
- Skewer no longer affects magic immune units
- Skewer cast range rescaled from 1200 to 600/800/1000/1200
- Reverse Polarity duration decreased from 2.5/3.25/4 to 2.25/3/3.75
Centaur
- Movement speed decreased from 305 to 300
- Double Edge no longer interrupts channeling
- Stampede now applies a 100% slow instead of a stun (as always, units cannot be slowed below 100 movement speed)
En nog vele andere balances, ik ben heel tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |