abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 20 september 2000 @ 00:05:36 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_350043
Hier kun je je commentaar weer kwijt op de verslagen van vandaag...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 20 september 2000 @ 10:01:28 #2
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_350293
Ik wil even mijn complimenten geven aan Blauwe. Zeer gedetaileerde verslagen die lekker weg lezen!
(Heb je trouwens een snipperdag of zit je met die 2 monitoren voor je neus?)

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 20-09-2000 10:05]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_350298
Dank je Niques Leuk om te horen dat andere het waarderen, maar ik kan het niet alleen we moeten het met zijn allen doen
Snipperdag heb ik niet, maar kan soms stiekem ff wat streams volgen, de verslaving is te groot om er dan niets over te schrijven. Laat de werkdag maar weer snel om zijn, zodat ik weer veilig en ongestoord de streams thuis kan doen, werk is soms van die verplichte kost
  woensdag 20 september 2000 @ 10:15:56 #4
5526 Armani
De Zonnenbloem
pi_350303
Ook ik wilde mijn dankwoord uitspreken richting Blauwe. Ik zit op mijn werk helaas achter een firewall waar de streamers niet doorheen prikken. Thuis heb ik geen telefoon verbinding = geen ineternet (heb namelijk ook geen kabel) dus ben ik aangewezen op streamer verslagen en de uitzendingen op TV. Ik las gisteren in de verslagen dat Ali Kabaali constant aan het zingen was maar kon daar op TV weinig van merken. VOO is dus de boel al weer aan het manipuleren. Het gros van de kijkers maakt een beoordeling aan de hand van de TV dus dat is wel slim bekeken. Ali mag van mij blijven, een heerlijke irritante, stof tot schrijven/lezen, arrogante zelfingenomen plooikwal!!

Nogmaals dank aan iedereen die bijdrages levert aan de stream verslagen !!!!!!!!!!!!!!!!

We're in America honey, names don't mean shit overhere
pi_350503
zuppaaa!! echt heel leuk. Door de streamverslage ben ik nu nog mer verslaafd dan vorig jaar!!

Echt toppie!!
ga zo door mensen!!

pi_350516
complimenten aan knorretje......maar in je snelheid haal je Bianca en Hieke door elkaar.....
pi_350578
Gaat geweldig zo. Ik heb nog nooit een zo duidelijk en gedetailleerd verslag van de gebeurtenissen gezien. Zeker gezien het feit dat er toch veel misselijk gezongen wordt. Keep it up ! gaat perfect zo
I'm getting too old for this....
pi_350589
Iedereen hartelijk dank voor het doen van de streamverslagen. Ook de mensen op het BB-2000 forum trouwens.

Dit is op het ogenblik mijn enige BB contact. Ik zit op m'n werk achter een firewall en 's avonds zit ik in een hotel waar de VOO decoder naar god is. Bovendien ben ik m'n laptop vergeten , dus ik kan 's avonds niet eens de streams bekijken.

Wat ik wel kan volgen is de Duitse BB. Qua bewoners aardig gelijk aan de NL-Vlaamse bus bewoners. Net echt wat dus. Wel een voordeel is dat ze het daar wat later uitzenden en dus veel meer 'functioneel' bloot de kamer ingooien.

Nog even iets inhoudelijks:
Het valt me op dat de bewoners nu al (!) in beginnen te kakken. Als ik zo de verslagen lees, lijkt het alsof men nu helemaal niets meer doet de hele dag...

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_350652
quote:
Op 20 september 2000 12:06 schreef cos-micV het volgende:
complimenten aan knorretje......maar in je snelheid haal je Bianca en Hieke door elkaar.....
Die twee lijken ook zo verdomd veel op elkaar, zeker als je wazige beelden hebt of ze van achteren ziet.
pi_350863
Voor alle posters bij de streamverslagen: dank, 1000 maal dank.

Dankzij jullie ben ik weer volledig addicted. In plaats van mijn tijd aan de studie te besteden zit ik constand te loeren bij dit forum. Studie gaat lekker zo

Maar jah, nix willen missen he!

woensdag 20 september 2000 @ 15:36:02 #11
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_350905
Uit het streamverslag van Cartman1:

"Ferdi zijn familie heeft f.60.000,- gestoken in een website voor hem..."

Is dat ding al online? En zo ja, weet iemand dan het adres? Of gebeurt dat pas als ie wint, net als bij Big Bart?

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_350944
Ik begreep dat zijn oom dit zal gaan regelen maar er werd verder niet over gesproken. Ze zullen waarschijnlijk eerst zijn evt.populariteit afwachten voordat ze er zo'n bedrag in steken.
pi_351152
Ff-kes wat dingen regelen en eten, strakkies weer terug. Wil een woord van dank uit spreken aan alle streamers die verder gaan met het verslaan van die krengen, tot strakkies!
  woensdag 20 september 2000 @ 21:01:50 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_351385
quote:
Op 20 september 2000 15:36 schreef PingPong het volgende:

"Ferdi zijn familie heeft f.60.000,- gestoken in een website voor hem..."

Wat een belachelijk hoog bedrag!!!!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')