Haha.quote:
Makkelijk hé, een excuus gebruiken voor je luiheid.quote:
Zwaar? Haha, de rest van je OP is prima in orde dus dat is onzin.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef snoezert het volgende:
Ja daar is het te laat voor ik heb er al een enkele turbolader op laten zetten.
En ik heb zware dislectie....
Dyslexie is iets dat je bij een pakje boter krijg. Mensen die het echt hebben merk je het wel aan, maar sommige krijgen de diagnose voor de leuk geloof ik. Natuurlijk stellen ze de diagnose dan zelf achter de computer.quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Magistic het volgende:
[..]
Makkelijk hé, een excuus gebruiken voor je luiheid.
Vroeger kon iedereen juist spellen en elk kutkind van tegenwoordig heeft 'toevallig' dyslexie.
Luister nou even, ik ben 32quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Magistic het volgende:
[..]
Makkelijk hé, een excuus gebruiken voor je luiheid.
Vroeger kon iedereen juist spellen en elk kutkind van tegenwoordig heeft 'toevallig' dyslexie.
ow je bent gewoon niet goed ingeburgerdquote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef snoezert het volgende:
[..]
Luister nou even, ik ben 32
Ik woon 3 jaar in Nederland.
Stil dan
Dus je bent 32, hebt net je rijbewijs en wilt nu een of andere afgetrapte auto omtoveren tot een 'snelheidsmonster'. Veel zieliger dan dit wordt het niet, geloof ik.quote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef snoezert het volgende:
[..]
Stil dan
Wat is een luchtfilter eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Magistic het volgende:
[..]
Dus je bent 32, hebt net je rijbewijs en wilt nu een of andere afgetrapte auto omtoveren tot een 'snelheidsmonster'. Veel zieliger dan dit wordt het niet, geloof ik.
Wat is het nou? Dyslexie of woon je hier nog niet zo lang??quote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef snoezert het volgende:
[..]
Stil dan
Dat doet er allemaal niet toe.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Magistic het volgende:
[..]
Dus je bent 32, hebt net je rijbewijs en wilt nu een of andere afgetrapte auto omtoveren tot een 'snelheidsmonster'. Veel zieliger dan dit wordt het niet, geloof ik.
jij. want je wilt een open luchtfilter op je 1.4 clio schroevenquote:
Kan makkelijk, een vriend van mij had een suzuki swift 1.3quote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij. want je wilt een open luchtfilter op je 1.4 clio schroeven
Ben je nou zo dom of troll je gewoon?quote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef snoezert het volgende:
[..]
Kan makkelijk, een vriend van mij had een suzuki swift 1.3
Daar heeft hij ook een filter op laten zetten.
En nee ik vraag het niet aan hem hij snapt het zelf ook niet.
Ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of troll je gewoon?
Ja, want een luchtfilter vraagt ook wat meer onderhoud dan een standaardfilter, als je dan geen verstand van hebt moet je er niet aan beginnen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef snoezert het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van
Vind je dat een groot probleem dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |