abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119442076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Mja. En de beginner op de woningmarkt, die hier vraagt wat hij moet doen gaat het ook nog voor 1 januari redden denk je... Really?
Ja, als ie z'n zaakjes fatsoenlijk voor elkaar heeft. Slechte risico's, als in zeikerts die geen cent te makken hebben maar wel een hele hoop noten op hun zang hebben, heeft elke financier schurft aan. En terecht, me dunkt.
pi_119442158
Als je echt nu nog moet beginnen met regelen van een hypotheek ben je rijkelijk laat om dat te regelen. Met een koopcontract is het anders voor hij onherroepelijk is duurt wel al snel 2-3 week. Dat is dan de clausule die staat voor het financieel geregeld krijgen. Dus tussen nu en sinterklaasavond wel iets doen dan.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_119442164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef michaelHD9 het volgende:
Ja, als ie z'n zaakjes fatsoenlijk voor elkaar heeft. Slechte risico's, als in zeikerts die geen cent te makken hebben maar wel een hele hoop noten op hun zang hebben, heeft elke financier schurft aan. En terecht, me dunkt.
Vergeet de feestdagen niet, in combinatie met de extra run op hypotheken... We hebben het wel over 1 januari he, niet 30 maart ofzo.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_119442278
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Vergeet de feestdagen niet, in combinatie met de extra run op hypotheken... We hebben het wel over 1 januari he, niet 30 maart ofzo.
Ja, dat scheelt wel twee hele dagen als ze niet overwerken.

Sommige mensen hebben wel een andere arbeidsethos en gevoel voor verantwoordelijkheid dan sommige posters in dit topic hoor, dat mag je ook wel meewegen.
pi_119442325
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Overigens bedenk ik me net dat de bank voornamelijk moeilijk deed (volgens mij dan) omdat we een offerte hadden gekregen, en tegen de tijd dat we die accepteerden, de rente 0,2 % hoger was geworden. Dus traineerden ze de boel een beetje extra vermoed ik. Ontmoedigingsbeleid zeg maar.
Nou toen ik dit jaar kocht had ik voor het accepteren van de bank zijn offerte 14 dagen geloof ik. Daarna trouwens wilden ze nog wel dingen hebben (was zeer leuk want ik zat ver weg op zee niet in nederland) voor goedkeuring een stuk papier en daarna voor tijdelijke levering van de poen bij de notaris.
pi_119442383
Hoeveel is bij benadering een huis wat op 1-1-2008 voor 1 miljoen verkocht nu waard?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119442401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

Ja, dat scheelt wel twee hele dagen als ze niet overwerken.

Sommige mensen hebben wel een andere arbeidsethos en gevoel voor verantwoordelijkheid dan sommige posters in dit topic hoor, dat mag je ook wel meewegen.
Tja daar heb je een punt. Mijn hypotheek mannetje was nog vrolijk in zijn vakantie aan het werk om het voor mij te regelen. Bij hem thuis ook nog geweest (terwijl hij geen pak aanhad) want hij was vrij maar ik had geen tijd meer eigenlijk.
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:00:52 #58
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_119442464
quote:
En dat daarbij voor de zoveelste keer EU-regels worden genegeerd, ach... Ik snap werkelijk niet dat de politici zo graag bij de EU willen, maar zich nooit aan de regels willen houden!
censuur :O
pi_119442537
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef michaelHD9 het volgende:
Gelukkig maar. Iemand moet de kar trekken. Succes ermee. :+
pi_119442569
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:00 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En dat daarbij voor de zoveelste keer EU-regels worden genegeerd, ach... Ik snap werkelijk niet dat de politici zo graag bij de EU willen, maar zich nooit aan de regels willen houden!
Ze mogen niet van michaelmoore en HD9. Graag je klacht bij hem neerleggen.
pi_119442673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel is bij benadering een huis wat op 1-1-2008 voor 1 miljoen verkocht nu waard?
Was dat een plaggenhut, een appartement , een rijtjes huis, een 2 onder 1 kap, een villa, of een boerderij?

En wat was hij waard toen hij voor 1 miljoen verkocht werd? Was dat 5 ton, 1 miljoen, of 1,5 miljoen?
pi_119442721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Twee kauwgomballen en een plakplaatje, begrijp ik uit dit topic.

- ofwel, wat er voor betaald wordt.

het dubbele van 1998?
pi_119442727
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat hele energielabel gaat nergens over natuurlijk.
pi_119443220
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Behalve als het schrijven van een zinloze exercitie je kostwinnig is natuurlijk. Dit soort energielabelpushers zijn nog nuttelozer dan banksters. Uw jaren '20 woning is niet zo energiezuinig is hetzelfde als suggereren dat Lindsay Lohan een niet zo goeiekope hoer is. Iedereen weet, niemand interesseert het iets.
pi_119443422
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:40 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Het is de VEH in ieder geval een doorn in het oog :')
Kijk, in principe hebben ze natuurlijk gelijk dat het gewoon ordinair belasting verhogen is maar ik zou me als VEH ook eerder druk maken om zaken die de huizenbezitter méér dan 7 euro per jaar kosten :') . Maar goed, het is de VEH, daar moet je niet teveel realiteitszin van verwachten :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:21:58 #66
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_119443607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:02 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

Ze mogen niet van michaelmoore en HD9. Graag je klacht bij hem hullie neerleggen.
zo
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_119443907
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, in principe hebben ze natuurlijk gelijk dat het gewoon ordinair belasting verhogen is
Tja, ging het nou gemiddeld 2,7% omhoog? Alles wordt duurder.

Overigens heb ik ook 3 of 4 jaar op rij meegemaakt dat de OZB omlaag ging. Die 7,- extra per jaar zal me worst zijn. Een huursverhoging van 6% (over bv 550,-) kost al 396,- in het eerste jaar.
pi_119443989
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:21 schreef michaelmoore het volgende:
zo zie je maar, een schizofreen is nooit alleen...
:+
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:42:36 #69
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_119444813
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ben ik met je eens! Maar daar gaat de discussie niet eens over: feit is dat een energielabel al jaren verplicht is, en blijkbaar gaat de EU nu handhaving afdwingen.

Alleen al dat de berekeningsmethode van het energielabel niet vrij beschikbaar is, maar je moet betalen (!) voor een NEN-norm, had nooit mogen gebeuren. Wetgeving moet gewoon volledig publiekelijk inzichtelijk zijn.
Plus het feit dat verschillende labelbouwers verschillende labels produceren, dat maakt het erg nutteloos.
Wat mij betreft is er maar 1 manier om een betrouwbaar energielabel te produceren: doe een daadwerkelijke meting over meerdere dagen en corrigeer dat voor het aantal graaddagen. Dan kom je alleen op een zeer dure en klantonvriendelijke methode uit...
En wat te denken van verhuurders die een (goedkoper?) minder goed raam installeren als er eentje gebroken is? Zo heb ik hier 1 beslagen raam in huis :+
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:47:46 #70
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_119445070
Voor iedereen die riep dat dit nooit zou gebeuren: 'Geldgevers gaan hertaxeren':
quote:
Volgens het Nederlands Hypotheek Collectief gaan geldverstrekkers de komende tijd woningen laten hertaxeren om te bepalen of de waarde lager is dan de hypotheek die erop rust. "Dat leek in het verleden een formaliteit, maar de vraag is of dat in de toekomst zo blijft."
pi_119445249
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor iedereen die riep dat dit nooit zou gebeuren:
Selectief quoten?

quote:
Zo zitten huizenbezitters vast aan hun huidige geldgever, terwijl andere partijen een lagere rente bieden, stelt NHC, die wel ziet dat partijen wat soepeler worden: "Bij sommige banken merken we een eerste, voorzichtige beweging in deze richting."
pi_119446070
ah, een informercial van een ex seats 'n sofa verkoper die een gat ziet in hypotheek bemiddeling. Goeie objectieve niet-vooringenomen quote :)
pi_119447245
quote:
Minder dan 500k :7
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_119448043
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
Goed nieuws dus.

Dan is ie in jouw beleving al fors gestegen.... :+
pi_119453392
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Goed om te weten dat xenonoob er nog steeds is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')