Ja, als ie z'n zaakjes fatsoenlijk voor elkaar heeft. Slechte risico's, als in zeikerts die geen cent te makken hebben maar wel een hele hoop noten op hun zang hebben, heeft elke financier schurft aan. En terecht, me dunkt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mja. En de beginner op de woningmarkt, die hier vraagt wat hij moet doen gaat het ook nog voor 1 januari redden denk je... Really?
Vergeet de feestdagen niet, in combinatie met de extra run op hypotheken... We hebben het wel over 1 januari he, niet 30 maart ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef michaelHD9 het volgende:
Ja, als ie z'n zaakjes fatsoenlijk voor elkaar heeft. Slechte risico's, als in zeikerts die geen cent te makken hebben maar wel een hele hoop noten op hun zang hebben, heeft elke financier schurft aan. En terecht, me dunkt.
Ja, dat scheelt wel twee hele dagen als ze niet overwerken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vergeet de feestdagen niet, in combinatie met de extra run op hypotheken... We hebben het wel over 1 januari he, niet 30 maart ofzo.
Nou toen ik dit jaar kocht had ik voor het accepteren van de bank zijn offerte 14 dagen geloof ik. Daarna trouwens wilden ze nog wel dingen hebben (was zeer leuk want ik zat ver weg op zee niet in nederland) voor goedkeuring een stuk papier en daarna voor tijdelijke levering van de poen bij de notaris.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Overigens bedenk ik me net dat de bank voornamelijk moeilijk deed (volgens mij dan) omdat we een offerte hadden gekregen, en tegen de tijd dat we die accepteerden, de rente 0,2 % hoger was geworden. Dus traineerden ze de boel een beetje extra vermoed ik. Ontmoedigingsbeleid zeg maar.
Tja daar heb je een punt. Mijn hypotheek mannetje was nog vrolijk in zijn vakantie aan het werk om het voor mij te regelen. Bij hem thuis ook nog geweest (terwijl hij geen pak aanhad) want hij was vrij maar ik had geen tijd meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel twee hele dagen als ze niet overwerken.
Sommige mensen hebben wel een andere arbeidsethos en gevoel voor verantwoordelijkheid dan sommige posters in dit topic hoor, dat mag je ook wel meewegen.
En dat daarbij voor de zoveelste keer EU-regels worden genegeerd, ach... Ik snap werkelijk niet dat de politici zo graag bij de EU willen, maar zich nooit aan de regels willen houden!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)er-energielabel.html
Gelukkig maar. Iemand moet de kar trekken. Succes ermee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:57 schreef michaelHD9 het volgende:
Sommige mensen hebben wel een andere arbeidsethos en gevoel voor verantwoordelijkheid dan sommige posters in dit topic hoor, dat mag je ook wel meewegen.
Ze mogen niet van michaelmoore en HD9. Graag je klacht bij hem neerleggen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dat daarbij voor de zoveelste keer EU-regels worden genegeerd, ach... Ik snap werkelijk niet dat de politici zo graag bij de EU willen, maar zich nooit aan de regels willen houden!
Was dat een plaggenhut, een appartement , een rijtjes huis, een 2 onder 1 kap, een villa, of een boerderij?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel is bij benadering een huis wat op 1-1-2008 voor 1 miljoen verkocht nu waard?
Twee kauwgomballen en een plakplaatje, begrijp ik uit dit topic.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel is bij benadering een huis wat op 1-1-2008 voor 1 miljoen verkocht nu waard?
Dat hele energielabel gaat nergens over natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:00 schreef RemcoDelft het volgende:
En dat daarbij voor de zoveelste keer EU-regels worden genegeerd, ach... Ik snap werkelijk niet dat de politici zo graag bij de EU willen, maar zich nooit aan de regels willen houden!
Behalve als het schrijven van een zinloze exercitie je kostwinnig is natuurlijk. Dit soort energielabelpushers zijn nog nuttelozer dan banksters. Uw jaren '20 woning is niet zo energiezuinig is hetzelfde als suggereren dat Lindsay Lohan een niet zo goeiekope hoer is. Iedereen weet, niemand interesseert het iets.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat hele energielabel gaat nergens over natuurlijk.
Kijk, in principe hebben ze natuurlijk gelijk dat het gewoon ordinair belasting verhogen is maar ik zou me als VEH ook eerder druk maken om zaken die de huizenbezitter méér dan 7 euro per jaar kostenquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:40 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Het is de VEH in ieder geval een doorn in het oog
zoquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:02 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Ze mogen niet van michaelmoore en HD9. Graag je klacht bij hem hullie neerleggen.
Tja, ging het nou gemiddeld 2,7% omhoog? Alles wordt duurder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, in principe hebben ze natuurlijk gelijk dat het gewoon ordinair belasting verhogen is
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:21 schreef michaelmoore het volgende:
zo zie je maar, een schizofreen is nooit alleen...
Ben ik met je eens! Maar daar gaat de discussie niet eens over: feit is dat een energielabel al jaren verplicht is, en blijkbaar gaat de EU nu handhaving afdwingen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat hele energielabel gaat nergens over natuurlijk.
quote:Volgens het Nederlands Hypotheek Collectief gaan geldverstrekkers de komende tijd woningen laten hertaxeren om te bepalen of de waarde lager is dan de hypotheek die erop rust. "Dat leek in het verleden een formaliteit, maar de vraag is of dat in de toekomst zo blijft."
Selectief quoten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor iedereen die riep dat dit nooit zou gebeuren:
quote:Zo zitten huizenbezitters vast aan hun huidige geldgever, terwijl andere partijen een lagere rente bieden, stelt NHC, die wel ziet dat partijen wat soepeler worden: "Bij sommige banken merken we een eerste, voorzichtige beweging in deze richting."
Minder dan 500kquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goed nieuws dus.quote:
Goed om te weten dat xenonoob er nog steeds is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |