Ik vind dat die invisibility potion het spel verpest. Zo heb je een base, zo is hij weer weg door een stel spokenquote:
Ja, was genoeg te ontdekken. Ook voelde je echt fucked als je 's nachts door een swamp door 10 creepers in je reet geneukt werd zonder eten en 9800 blocks van je base af terwijl je allemaal loot bij je hebt. Dat is pas eenzaamheid.quote:Op maandag 19 november 2012 14:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon geen regels maar wel een border er in. Mapgrootte was prima zo.
Ik zou hem gewoon dezelfde grootte houden. Bereid jullie er dan wel op voor dat het spel fucking veel langer gaat duren.quote:Op maandag 19 november 2012 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
grotere map? maar de base kan nu in principe op bedrock level hè?
Punt is dat de teamleider dat moet instellen zodra er een base is. Mochten we dit doenquote:Op maandag 19 november 2012 14:21 schreef Topiek het volgende:
Ik kan die beschermde base shit wel fixen, maar dan moet ik toegang tot de server
Dat kan toch?quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Punt is dat de teamleider dat moet instellen zodra er een base is. Mochten we dit doen
jamaar dan kan je weer gezeik krijgen dat het sponge block te goed verborgen zit en onmogelijk gevonden kan worden. Dus daarom beter een speciaal block dat je spawnpoint is? Desnoots dat je hem niet of maar 1 of 2 keer mag verhuizen.quote:Op maandag 19 november 2012 14:09 schreef Ame_thyst het volgende:
anders dit als regels:
Het verhuizen is toch juist het hele punt van dat blok? Dan heb je nog een kans als je base wordt gevonden.quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef Mender het volgende:
[..]
jamaar dan kan je weer gezeik krijgen dat het sponge block te goed verborgen zit en onmogelijk gevonden kan worden. Dus daarom beter een speciaal block dat je spawnpoint is? Desnoots dat je hem niet of maar 1 of 2 keer mag verhuizen.
ok. zo dan? :quote:Op maandag 19 november 2012 14:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het verhuizen is toch juist het hele punt van dat blok? Dan heb je nog een kans als je base wordt gevonden.
waarom een speciaal blok, doe een bedquote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
ok. zo dan? :
Ieder team krijgt een speciaal blok. Als je het neerzet is het je spawnpoint. Verhuizen mag zo vaak je wil. Sloop je het blok dan win je. Je kan ofc makkelijk verhuizen bij het zien van de eerste tegenstanders. Maar het is aan de aanvallers dan de taak een goede tactiek te bedenken. Verder geen regels behalve dat je het blok niet in de nether mag plaatsen.
Zoiets?
Alleen kan ik hier geen plugin voor vinden.quote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
ok. zo dan? :
Ieder team krijgt een speciaal blok. Als je het neerzet is het je spawnpoint. Verhuizen mag zo vaak je wil. Sloop je het blok dan win je. Je kan ofc makkelijk verhuizen bij het zien van de eerste tegenstanders. Maar het is aan de aanvallers dan de taak een goede tactiek te bedenken. Verder geen regels behalve dat je het blok niet in de nether mag plaatsen.
Zoiets?
lijkt mij een puik plan, knallen met die hapquote:Op maandag 19 november 2012 14:26 schreef Mender het volgende:
[..]
ok. zo dan? :
Ieder team krijgt een speciaal blok. Als je het neerzet is het je spawnpoint. Verhuizen mag zo vaak je wil. Sloop je het blok dan win je. Je kan ofc makkelijk verhuizen bij het zien van de eerste tegenstanders. Maar het is aan de aanvallers dan de taak een goede tactiek te bedenken. Verder geen regels behalve dat je het blok niet in de nether of the end mag plaatsen.
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |