SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik in een hoekje zitten huilen
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Ben bang van welquote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef BasEnAad het volgende:
Dat is toch niet echt man. Die eerste foto in de spoiler.
Het gebeurt helaas met heel veel vrouwen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Christina Wie ?
Who gives a fuck !
Komt ie ook nog met Kate fucking Bush aanzetten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het gebeurt helaas met heel veel vrouwen.
[ afbeelding ]
Kate Bush toen:
Kate Bush nu:
[ afbeelding ]
Monica Belucciquote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt ie ook nog met Kate fucking Bush aanzetten.
Het mooie van die tand des tijds is dat het jonge grut ook ouder wordt.
Emma Stone toen
[ afbeelding ]
Emma Stone nu
[ afbeelding ]
En oud(er) betekent niet altijd vergane glorie:
[ afbeelding ]
Daar deed ze me idd aan denken.quote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Dat is die Adele look kerel, dat is helemaal hip.
"I'm big boned"quote:Op maandag 19 november 2012 13:37 schreef WRH het volgende:
dat heeft nauwelijks iets met tijd en leeftijd te maken alswel met vrouwen die zichzelf compleet laten gaan met naar binnen proppen van voedsel en dat kom je helaas op alle leeftijden tegen.
'mijn vent moet ook van mij houden als ik in trainingspak op de bank mijn tweede shoarma naar binnen lig te werken'quote:Op maandag 19 november 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
"I'm big boned"
"Ik heb een schildklier die heel traag werkt"
quote:
tong, deze is oud hoor, je hebt de recente foto's van de mislukte plastische chirurgie toch ook wel gezien?quote:
Ik was nog bezigquote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef WRH het volgende:
[..]
tong, deze is oud hoor, je hebt de recente foto's van de mislukte plastische chirurgie toch ook wel gezien?
Die was bij mij al van zijn voetstuk gestort door zijn financiėle en openbare steun aan Romney.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |