uhm die titel trok me. volgens mij zit ik hier verkeerd tenzij dit over nagelbijters gaatquote:
Bij DD denk ik aan tetters ...quote:Op maandag 19 november 2012 12:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is zoeen forum, daar heten de kinderen DD of DS en de man heet DH want stel je voor dat de mensen achter je eckte naam komen
Dat even als spuit 11
Ik snap t nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is zoeen forum, daar heten de kinderen DD of DS en de man heet DH want stel je voor dat de mensen achter je eckte naam komen
Dat even als spuit 11
Wie zei dat je seks met een man moest hebben?quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Er komen heul geen mannen in trouwjurk pashokjes
Homo's die bij de trouwwinkel werkenquote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Er komen heul geen mannen in trouwjurk pashokjes
"Oh verkoopstertje... Wat kun je mij goed aankleden met je fręle handjes..... *wink wink nudge nudge* "quote:Op maandag 19 november 2012 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wie zei dat je seks met een man moest hebben?
Ja true, ik weet hoe het moet, het is alleen een beetje frustrerend maar aan de andere kant ben ik daar zelf 110% accountable voor dus niet mauwenquote:Op maandag 19 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
Awwww skjoe ! Komop; je kan hetGewoon weer regelmaat in je dieetpatroon zoals voorheen en go go go
Anders ga ik je zo hard komen spanken dat je er weken last van hebt
viespeukquote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Oh verkoopstertje... Wat kun je mij goed aankleden met je fręle handjes..... *wink wink nudge nudge* "![]()
AIDSPOSTquote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dear Son, Dear Daughter en Dear Husband
En dan zo'n jurk passen waar je goede tetters in hebt enzoquote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Oh verkoopstertje... Wat kun je mij goed aankleden met je fręle handjes..... *wink wink nudge nudge* "![]()
in Nederland dus ZL, DL en MLquote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dear Son, Dear Daughter en Dear Husband
oh, die heb ik toch wel....quote:Op maandag 19 november 2012 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En dan zo'n jurk passen waar je goede tetters in hebt enzo
Maar als ze er weer af gaan; ga je je er zoveel beter bij voelenquote:Op maandag 19 november 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja true, ik weet hoe het moet, het is alleen een beetje frustrerend maar aan de andere kant ben ik daar zelf 110% accountable voor dus niet mauwen
Randyquote:Op maandag 19 november 2012 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Homo's die bij de trouwwinkel werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |