Kijk, ik vind het idee hartstikke leuk en hartverwarmend, maar feit is wel dat nog niemand zich als ontvanger gemeld heeft. Als er nou een grote groep stond te springen om verrast te worden, kan ik me voorstellen dat het leuk wordt om aan de gang te gaan. Nu 't precies het omgekeerde is, lijkt het me niet echt zinvol eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lynch mij niet, alstublieft!
Onlangs was er in FHF (jullie allen misschien wel bekend) een brainstormtopic over de kerst. Daar rolden meerdere topics uit voort, het alom bekende kerstpakkettentopic, het kerstkaarten topic maar ook het [kerst]Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers topic
In het brainstormtopic leek er wel animo en daarom kreeg ik ook het verzoek van de moderators te gaan broeden op een topic. Dat heb ik gedaan, zo zorgvuldig mogelijk alleen zijn er nog niet zoveel aanmeldingen. En omdat het juist iets is wat ook erg leuk is voor kinderen dacht ik, ik breek hier even in, drop mijn ei topic en hoop dat er nog wat ouders over de streep getrokken worden.
Je kan je aanmelden als creatievelingen die alleen of samen met je kids iets leuks gaat maken voor een ander of als bijvoorbeeld ontvanger van een knutselpakketje!
Daag lieve ouders!
Ach en dan nog, dan is het altijd weer dezelfde mensen die vooraan staan om hun handje op te houden.. Nee bedankt. Ik geef wel gewoon aan het leger des heils ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kijk, ik vind het idee hartstikke leuk en hartverwarmend, maar feit is wel dat nog niemand zich als ontvanger gemeld heeft. Als er nou een grote groep stond te springen om verrast te worden, kan ik me voorstellen dat het leuk wordt om aan de gang te gaan. Nu 't precies het omgekeerde is, lijkt het me niet echt zinvol eerlijk gezegd.
Ja, jammer dat het voor Fok!-ers moet zijn. Voor een verzorgingstehuis o.i.d. zou ik leuker vinden.quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach en dan nog, dan is het altijd weer dezelfde mensen die vooraan staan om hun handje op te houden.. Nee bedankt. Ik geef wel gewoon aan het leger des heils ofzo.
Of de actie van de flora en fauna... Voor de asiels... Vind ik ook een hele goede.quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het voor Fok!-ers moet zijn. Voor een verzorgingstehuis o.i.d. zou ik leuker vinden.
Het is nogal logisch dat dit voor FOK-kers is, want daar gaat dat subforum ten slotte toch om?quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het voor Fok!-ers moet zijn. Voor een verzorgingstehuis o.i.d. zou ik leuker vinden.
Nou, t valt me zat mee eigenlijk.quote:
1000 was alleen al het plaatsen van de slotjes bij Cil.. En dan elke maand ofzo een controle van 50 eu per peer..quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, t valt me zat mee eigenlijk.ik had me dan ook bedragen van 3000 euro in het hoofd gehaald. Maar voor nog geen 1000 euro zijn we klaar voor oudste. en daar krijg ik dan 3/4 van terug van de (aanvullende) verzekering. Geen kattepis, maar minder erg dan ik me voorgesteld had.
Bijna 17 uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |