Gingersquote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Flying_eagle het volgende:
Was overigens in dezelfde tent als TS en heb gelijk even een kiekje geschoten:
[ afbeelding ]
marktplaatsquote:Op maandag 19 november 2012 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe ben je aan die date gekomen dan?
Stoer,quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dit.
Heb niet verder gelezen.
Dit dus. TS snapte de overduidelijke hint niet.quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Daarom achter haar gaan staan en haar helpen
Prima ook allemaal gedaan en zo, maar het zit me gewoon in een van de meest slechte hand oog coordinatie die TS ooit heeft gezien... Niet zo als een dom blondje die het begrijpt, maar meer als een retard die gewoon niks kanquote:Op maandag 19 november 2012 13:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit dus. TS snapte de overduidelijke hint niet.Lekker met je semi-stijve pik tegen haar billetjes aan.
Wat boeit dat nou?quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Prima ook allemaal gedaan en zo, maar het zit me gewoon een de meest slechte hand oog coordinatie die TS ooit heeft gezien... Niet zo als een dom blondje die het begrijpt, maar meer als een retard die gewoon niks kan
Je bent inderdaad een retard ... niet eens in staat om dit meisje in bed te krijgen .... triest geval dat je bent!quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Prima ook allemaal gedaan en zo, maar het zit me gewoon in een van de meest slechte hand oog coordinatie die TS ooit heeft gezien... Niet zo als een dom blondje die het begrijpt, maar meer als een retard die gewoon niks kan
Weet niet hoor. Zou jij je pik toevertrouwen aan zo'n retard met een onderontwikkeld motorisch vermogen?quote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou?Zolang ze je pik weet vast te houden, boeit die keu niet.
quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb een keer bij een date met een vrouw de hele vloer met mijn zatte kop onder staan pissen achter de plant, ik dacht dat ze dat niet gezien had, lege blaas, volle zak en een glimlach op mijn gezicht.
Domme meisjes kunnen goed pijpenquote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar, haar hele gedrag, praten en bewegen leek alsof ze het IQ van een zoutzak had.
Je dikke moeder is sadquote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef Kriegel het volgende:
Mensen die over zichzelf praten als TS in de derde persoon.Zo sad.
Daar doelde ze vast ook op, maar domme TS ziet dat niet.quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Daarom achter haar gaan staan en haar helpen
Grappig hoeveel autisten hier op Fok zitten die nog nooit een date laat staan relatie gehad hebben maar ondertussen wel de grootste mond hebben over hoe alles moetquote:Op maandag 19 november 2012 15:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daar doelde ze vast ook op, maar domme TS ziet dat niet.
Grappig hoe mensen een onserieuze opmerking serieus opvatten en de persoon die de opmerking maak afschrijven als autist van de site waar ze zelf ook op zitten met de random aannames van dien.quote:Op maandag 19 november 2012 15:33 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Grappig hoeveel autisten hier op Fok zitten die nog nooit een date laat staan relatie gehad hebben maar ondertussen wel de grootste mond hebben over hoe alles moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |