Nuketown is echt niet zo heel bijzonder ik zou er geen 10 euro extra voor betalenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
40eu zonder nuketown of voor 50 nieuw kopen..
Ik lees net dat die hele DLC is verdwenen. Dus als ik m nu nieuw zou kopen voor 50 dan ben ik ook genaaid.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nuketown is echt niet zo heel bijzonder ik zou er geen 10 euro extra voor betalen
Ze gooien hem vast wel in de normale rotatie zodra het kan. Nuketown is 1 of 2 potjes leuk snap ook echt niet waarom iedereen er zo dol op is. Van de normale mappen is alleen Hijacked kut rest steekt goed in elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik lees net dat die hele DLC is verdwenen. Dus als ik m nu nieuw zou kopen voor 50 dan ben ik ook genaaid.
Precies leuk om een of twee potjes te doen maar ik ga geen hele dag lopen clippen richting de spawn van de tegenstandersquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Nuketown was in Black Ops 1 al zo'n grafmapContinue gespawnraped worden
Vergeleken met Yemen en Carrier is Hijacked een pareltjequote:Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze gooien hem vast wel in de normale rotatie zodra het kan. Nuketown is 1 of 2 potjes leuk snap ook echt niet waarom iedereen er zo dol op is. Van de normale mappen is alleen Hijacked kut rest steekt goed in elkaar
Hadden ze beter Firing Range terug kunnen laten komen, die was wèl tof en ook vrij kleinschaligquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies leuk om een of twee potjes te doen maar ik ga geen hele dag lopen clippen richting de spawn van de tegenstanders
Yemen alleen, Carrier vind ik wel mooi. Hijacked is in potentie wel leuk, maar vaak besluit de tegenstander vaak dat het leuker is te blijven campen aan beide kanten van het schip waardoor de game onmogelijk wordt. Yemen is echt de hel op aarde, Seatown uit MW3 maar dan uitgebreider.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vergeleken met Yemen en Carrier is Hijacked een pareltje
Dat is de beste map die ik ooit heb gespeeld, samen met Highrise uit MW2quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hadden ze beter Firing Range terug kunnen laten komen, die was wèl tof en ook vrij kleinschalig
Terminal of Skidrow in BO2.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is de beste map die ik ooit heb gespeeld, samen met Highrise uit MW2
Carrier is chill zolang niet iedere tegenstander aan het snipen is. Yemen ligt mij vaak wel gewoon aan de buitenkant van de map blijven en gebouwtjes clearen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vergeleken met Yemen en Carrier is Hijacked een pareltje
Baas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
V&A / [TK] Call of Duty Black Ops 2 (360)
Het valt mee dat ie nog naar die shefkee gaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
V&A / [TK] Call of Duty Black Ops 2 (360)
Sowieso moeilijk doen om die paar euro..loop naar de winkel en je kan meteen spelen als dat je intentie is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
40eu zonder nuketown of voor 50 nieuw kopen..
Ik ben arm.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sowieso moeilijk doen om die paar euro..loop naar de winkel en je kan meteen spelen als dat je intentie is.
Ja, maar perfect tegen Air Support.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Skidrow is pure aids paradijs voor noobtubes en commando
Elke map is schurft als het halve team aan het snipen is.. Waarom die dingen in een spel zitten waar de mappen niet groter zijn dan twee postzegels is mij echt een raadselquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Carrier is chill zolang niet iedere tegenstander aan het snipen is. Yemen ligt mij vaak wel gewoon aan de buitenkant van de map blijven en gebouwtjes clearen.
Firing Range is echt een genieten kan hem volgens mij met mijn ogen dicht doorlopen
Niet iedereen heeft die doekoe zoals jou hé Dagobert Duckquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sowieso moeilijk doen om die paar euro..loop naar de winkel en je kan meteen spelen als dat je intentie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |