abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119369608
Hallo,

Ik heb even een vraagje m.b.t. belasting etc ik hoop dat iemand hier misschien iets over weet :).

Even een situatieschets:

17j oud volgend maand 18j, ik verdien zeer, zeer veel bij. Ik heb het afgelopen jaar 75K aan betalingen ontvangen, waar een schoftelijk bedrag aan belasting vanaf is gegaan(geregeld/ingevuld door mijn ouders). Nu eerst, voor ik vragen krijg hoe dit soort bedragen verdien etc kijk hier: WGR / Bijverdienen? Belasting? (uitleg geef ik in volgende post's van mij na OP)

Ik zou graag een deel grof willen ontduiken, nu kreeg ik de tip van een vriend om ''Western Union'' te gebruiken om kopers geld naar mij te laten sturen i.p.v. internationale bankoverschrijvingen/paypal en dat hiermee niets gecheckt zou worden (een limiet van 50k ontvangen/versturen per jaar is er geloof ik). Weet iemand hoe dit gaat, Western Union is toch bedoelt voor families die geld naar elkaar sturen in verre landen? Kan ik hiermee het grootste deel zwart ontvangen?
pi_119369691
Geen idee. Maar goed bezig.
pi_119369816
En wat zou je dan met het geld willen doen? Onder je bed bewaren? Gewoon belasting betalen, een 18 jarige zonder rijke pappa en mamma met zulke bedragen valt vroeg of laat toch op.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119369876
Oja, en op de website van western union staat gewoon precies uitgelegd hoe het werkt.
pi_119369886
Als ik jou was zou ik even contact op nemen met een Nigeriaanse prins, die zijn beter bekend met western union :')
pi_119369921
Vooral dit op internet plaatsen en niet weten dat de Ivo meekijkt :')
pi_119369932
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat zou je dan met het geld willen doen? Onder je bed bewaren? Gewoon belasting betalen, een 18 jarige zonder rijke pappa en mamma met zulke bedragen valt vroeg of laat toch op.
Ik kan het zeker veilig bewaren, daar heb ik allang wat op. Mijn ouders verdienen goed mijns inziens, alhoewel dat varieert (zelfstandigen), schat gem. 150k/jr. Ik wil graag weten of deze methode mogelijk is.
pi_119369962
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:52 schreef Smack10 het volgende:
Vooral dit op internet plaatsen en niet weten dat de Ivo meekijkt :')
Naief om te denken dat er geld is voor zulke dingen bij de overheid.
pi_119369974
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:52 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Ik kan het zeker veilig bewaren, daar heb ik allang wat op. Mijn ouders verdienen goed mijns inziens, alhoewel dat varieert (zelfstandigen), schat gem. 150k/jr. Ik wil graag weten of deze methode mogelijk is.
Manier is wel mogelijk, maar de kans dat de fiscus je een keer een blauwe brief stuurt is best aanwezig.
pi_119369980
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten hoe effectief de belastingdienst in Nederland is :Y
pi_119370017
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Dat is er zeer zeker. Het is niet ongebruikelijk dat mensen de fiscus op bezoek krijgen nadat ze bedragen op internet zetten.
pi_119370038
Vooral als het om gokken gaat meneertje ;)
pi_119370071
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat is er zeer zeker. Het is niet ongebruikelijk dat mensen de fiscus op bezoek krijgen nadat ze bedragen op internet zetten.
Het is puur planning van, ik voer nog niets uit. Puur afwegingen maken. Als ze je daarvoor al op komen zoeken, vind ik dat in en in diep triest dat ze niet achter al die parasieten aan gaan die niets uitvoeren de hele dag.
pi_119370115
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef DatBoss het volgende:

[..]

Het is puur planning van, ik voer nog niets uit. Puur afwegingen maken. Als ze je daarvoor al op komen zoeken, vind ik dat in en in diep triest dat ze niet achter al die parasieten aan gaan.
O, ze zoeken je nog niet op hoor, Beetje op afstand monitoren, en zodra je een verkeerde stap zet, hang je ^O^
  zondag 18 november 2012 @ 23:57:38 #15
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_119370131
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef DatBoss het volgende:
Het is puur planning van, ik voer nog niets uit. Puur afwegingen maken. Als ze je daarvoor al op komen zoeken, vind ik dat in en in diep triest dat ze niet achter al die parasieten aan gaan die niets uitvoeren de hele dag.
Ik vind het zo opmerkelijk dat je je niet een beetje lijkt te generen om dit soort dingen te vragen. Als je geen belasting wilt betalen, waarom woon je hier dan? Verhuis lekker naar een of ander belastingparadijs :{
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_119370175
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind het zo opmerkelijk dat je je niet een beetje lijkt te generen om dit soort dingen te vragen. Als je geen belasting wilt betalen, waarom woon je hier dan? Verhuis lekker naar een of ander belastingparadijs :{
Geen belasting betalen maar wel van alles gebruik maken dat door belastinggeld betaald wordt :')
  Donald Duck held zondag 18 november 2012 @ 23:59:00 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_119370194
En de politie heeft ook een nieuw trucje. Als ze jongeren zien die 'patserig' gedrag vertonen, wordt er een onderzoek ingesteld hoe ze aan hun vermogen komen. Als dat niet in overeenstemming lijkt te zijn met het bekende legale inkomen, krijg je zeker de belastingdienst op je dak.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_119370222
¤75k op je 17e _O_

Gewoon even sparen en dan contant een huisje kopen
  maandag 19 november 2012 @ 00:00:09 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_119370228
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Geen belasting betalen maar wel van alles gebruik maken dat door belastinggeld betaald wordt :')
Dat bedoel ik. Best zuur hoor, dat je belasting betaalt. Maar als je dit soort bedragen verdient, dan hoort het er in dit land gewoon bij. 'Ontduiken' dekt dan ook imho de lading niet helemaal.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_119370265
En onder dat "bijverdienen" valt zeker online pokeren? :')
pi_119370271
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik wil best een percentage betalen, geen probleem. Maar buiten proportioneel is het nu wat ik moet afstaan. Bijna de HELFT heb ik het over. Ik wil best 20% o.i.d. (grens van mij) betalen, maar alles daarna wil ik ontduiken als het even kan.

Over het generen: waarom zou ik? Met mijn werk zet ik ook geld op 't spel constant.
pi_119370274
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Best zuur hoor, dat je belasting betaalt. Maar als je dit soort bedragen verdient, dan hoort het er in dit land gewoon bij. 'Ontduiken' dekt dan ook imho de lading niet helemaal.
Is het niet zo dat je meer veel meer belasting betaald als minderjarige? Ik denk dat dit is waar TS op nadrukt..
pi_119370326
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En onder dat "bijverdienen" valt zeker online pokeren? :')
Lees even goed andere topic (referentie: OP)
pi_119370355
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:50 schreef DatBoss het volgende:
Ok, het klinkt misschien raar, maar het is verdient via een spelletje: RuneScape zelfs.

Lang verhaal maar ik probeer het zo short mogelijk:

Nu kan je denken, what the fuck? Das een klote kinderspelletje. Klopt, maar wel met honderden miljoenen gebruikers, maar waar het om gaat: de ''gold'' business is de grootste van alle online games.

Deze gold kan je per M verkopen op forums, in dit geval de grootste gold forums waar handelaren het goedkoop per M inkopen (Denk aan 0,4/0,5 USD aka 0,3/0,35 EUR /M)http://sythe.org/forumdisplay.php?f=374

Ik ben een zgn. Shift Leader van de grootste ''gokhal'' ingame, waar 100 mensen elk moment van de dag gokken. In RS heb je zogenoemde flowers/bloemen als je ze plant een random kleur krijgen Blue,Orange,Parlet,Purple,Rainbow,Red,Yellow.

Hoe het in ze werking gaat:
Player 1 geeft mij een bet bijv. 10M - ik zeg 10M Wager: om een caller (dus iemand die ook 10M inzet) te vinden.
Player 2 called met 10M. Nu is de POT 20M.
Degene die het dichts bij de ''A'' komt, dus als Player 1 bijv een Orange plant (O) en Player 2 een Blue(B) wint Player 2.
Ik betaal 18M uit = 2M Comissie (~60 cent euro)
De commissie is altijd 10% van de totale pot.

Het is misschien gay, maar er zijn TIENDUIZENDEN kinderen ziekelijk verslaafd hieraan bij ons. Wij zijn in feite alleen de tussenpersoon, en hebben zo onze naam gekregen omdat eerst 99% scam was. Host word je niet zomaar in onze clan/gokhal natuurlijk, daar moet je de leader/shift leaders echt goed voor kennen omdat ze je legitimiteit moeten kunnen verifiėren, daarnaast moet je ook een Fee betalen aan de eigenaar elke week.

Er word elke MINUUT 100M bij ons gegokt, dus je kan het volume al raden. (crew van 50 man internationaal overigens)
Dit is mijn YouTube, ik heb zo op deze manier van Shift Leader/Tussenpersoon zijn 100B ingame (100K M) verdient. Wat een waarde van dus ongeveer 30K heeft, maar ik verkoop niet alles.

Mijn YouTube/Ingame bank

Samenvatting: RuneScape gold voor echt geld verkopen.
Fucking hell :')
pi_119370373
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Regels zijn regels, knaap.

De straffen op belastingontduiking zijn heel zwaar in Nederland..
pi_119370410
Ik sta op het randje om morgen even de Belastingdienst te bellen :')
pi_119370429
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heb het m'n vader al laten lezen, die werkt daar.
  Donald Duck held maandag 19 november 2012 @ 00:06:46 #28
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_119370462
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
FIOD wordt getipt, leest topic. Eist IP adres van Fok. Stapt naar provider voor adresgegevens. Bam.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_119370472
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Fucking hell :')
Runescape heeft zijn eigen economie? LOL
Misschien is het mijn gebrek aan voorstellingsvermogen maar hoe verdien je daar 75.000 mee.. klinkt te mooi om waar te zijn.
pi_119370510
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef CurryKebab het volgende:

[..]

Runescape heeft zijn eigen economie? LOL
Misschien is het mijn gebrek aan voorstellingsvermogen maar hoe verdien je daar 75.000 mee.. klinkt te mooi om waar te zijn.
Hele grote onwetendheid aan jou zijde dan ja. Hoe oud ben je, 38?
pi_119370512
Zie het nu pas.....

Ontduiken gaan we niet doen...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')