Ik kan het zeker veilig bewaren, daar heb ik allang wat op. Mijn ouders verdienen goed mijns inziens, alhoewel dat varieert (zelfstandigen), schat gem. 150k/jr. Ik wil graag weten of deze methode mogelijk is.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat zou je dan met het geld willen doen? Onder je bed bewaren? Gewoon belasting betalen, een 18 jarige zonder rijke pappa en mamma met zulke bedragen valt vroeg of laat toch op.
Naief om te denken dat er geld is voor zulke dingen bij de overheid.quote:Op zondag 18 november 2012 23:52 schreef Smack10 het volgende:
Vooral dit op internet plaatsen en niet weten dat de Ivo meekijkt
Manier is wel mogelijk, maar de kans dat de fiscus je een keer een blauwe brief stuurt is best aanwezig.quote:Op zondag 18 november 2012 23:52 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik kan het zeker veilig bewaren, daar heb ik allang wat op. Mijn ouders verdienen goed mijns inziens, alhoewel dat varieert (zelfstandigen), schat gem. 150k/jr. Ik wil graag weten of deze methode mogelijk is.
Moet jij eens opletten hoe effectief de belastingdienst in Nederland isquote:Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Naief om te denken dat er geld is voor zulke dingen bij de overheid.
Dat is er zeer zeker. Het is niet ongebruikelijk dat mensen de fiscus op bezoek krijgen nadat ze bedragen op internet zetten.quote:Op zondag 18 november 2012 23:53 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Naief om te denken dat er geld is voor zulke dingen bij de overheid.
Het is puur planning van, ik voer nog niets uit. Puur afwegingen maken. Als ze je daarvoor al op komen zoeken, vind ik dat in en in diep triest dat ze niet achter al die parasieten aan gaan die niets uitvoeren de hele dag.quote:Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is er zeer zeker. Het is niet ongebruikelijk dat mensen de fiscus op bezoek krijgen nadat ze bedragen op internet zetten.
O, ze zoeken je nog niet op hoor, Beetje op afstand monitoren, en zodra je een verkeerde stap zet, hang jequote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Het is puur planning van, ik voer nog niets uit. Puur afwegingen maken. Als ze je daarvoor al op komen zoeken, vind ik dat in en in diep triest dat ze niet achter al die parasieten aan gaan.
Ik vind het zo opmerkelijk dat je je niet een beetje lijkt te generen om dit soort dingen te vragen. Als je geen belasting wilt betalen, waarom woon je hier dan? Verhuis lekker naar een of ander belastingparadijsquote:Op zondag 18 november 2012 23:56 schreef DatBoss het volgende:
Het is puur planning van, ik voer nog niets uit. Puur afwegingen maken. Als ze je daarvoor al op komen zoeken, vind ik dat in en in diep triest dat ze niet achter al die parasieten aan gaan die niets uitvoeren de hele dag.
Geen belasting betalen maar wel van alles gebruik maken dat door belastinggeld betaald wordtquote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het zo opmerkelijk dat je je niet een beetje lijkt te generen om dit soort dingen te vragen. Als je geen belasting wilt betalen, waarom woon je hier dan? Verhuis lekker naar een of ander belastingparadijs
Dat bedoel ik. Best zuur hoor, dat je belasting betaalt. Maar als je dit soort bedragen verdient, dan hoort het er in dit land gewoon bij. 'Ontduiken' dekt dan ook imho de lading niet helemaal.quote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geen belasting betalen maar wel van alles gebruik maken dat door belastinggeld betaald wordt
Ik wil best een percentage betalen, geen probleem. Maar buiten proportioneel is het nu wat ik moet afstaan. Bijna de HELFT heb ik het over. Ik wil best 20% o.i.d. (grens van mij) betalen, maar alles daarna wil ik ontduiken als het even kan.quote:Op zondag 18 november 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het zo opmerkelijk dat je je niet een beetje lijkt te generen om dit soort dingen te vragen. Als je geen belasting wilt betalen, waarom woon je hier dan? Verhuis lekker naar een of ander belastingparadijs
Is het niet zo dat je meer veel meer belasting betaald als minderjarige? Ik denk dat dit is waar TS op nadrukt..quote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Best zuur hoor, dat je belasting betaalt. Maar als je dit soort bedragen verdient, dan hoort het er in dit land gewoon bij. 'Ontduiken' dekt dan ook imho de lading niet helemaal.
Lees even goed andere topic (referentie: OP)quote:Op maandag 19 november 2012 00:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En onder dat "bijverdienen" valt zeker online pokeren?
Fucking hellquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:50 schreef DatBoss het volgende:
Ok, het klinkt misschien raar, maar het is verdient via een spelletje: RuneScape zelfs.
Lang verhaal maar ik probeer het zo short mogelijk:
Nu kan je denken, what the fuck? Das een klote kinderspelletje. Klopt, maar wel met honderden miljoenen gebruikers, maar waar het om gaat: de ''gold'' business is de grootste van alle online games.
Deze gold kan je per M verkopen op forums, in dit geval de grootste gold forums waar handelaren het goedkoop per M inkopen (Denk aan 0,4/0,5 USD aka 0,3/0,35 EUR /M)http://sythe.org/forumdisplay.php?f=374
Ik ben een zgn. Shift Leader van de grootste ''gokhal'' ingame, waar 100 mensen elk moment van de dag gokken. In RS heb je zogenoemde flowers/bloemen als je ze plant een random kleur krijgen Blue,Orange,Parlet,Purple,Rainbow,Red,Yellow.
Hoe het in ze werking gaat:
Player 1 geeft mij een bet bijv. 10M - ik zeg 10M Wager: om een caller (dus iemand die ook 10M inzet) te vinden.
Player 2 called met 10M. Nu is de POT 20M.
Degene die het dichts bij de ''A'' komt, dus als Player 1 bijv een Orange plant (O) en Player 2 een Blue(B) wint Player 2.
Ik betaal 18M uit = 2M Comissie (~60 cent euro)
De commissie is altijd 10% van de totale pot.
Het is misschien gay, maar er zijn TIENDUIZENDEN kinderen ziekelijk verslaafd hieraan bij ons. Wij zijn in feite alleen de tussenpersoon, en hebben zo onze naam gekregen omdat eerst 99% scam was. Host word je niet zomaar in onze clan/gokhal natuurlijk, daar moet je de leader/shift leaders echt goed voor kennen omdat ze je legitimiteit moeten kunnen verifiėren, daarnaast moet je ook een Fee betalen aan de eigenaar elke week.
Er word elke MINUUT 100M bij ons gegokt, dus je kan het volume al raden. (crew van 50 man internationaal overigens)
Dit is mijn YouTube, ik heb zo op deze manier van Shift Leader/Tussenpersoon zijn 100B ingame (100K M) verdient. Wat een waarde van dus ongeveer 30K heeft, maar ik verkoop niet alles.
Mijn YouTube/Ingame bank
Samenvatting: RuneScape gold voor echt geld verkopen.
Regels zijn regels, knaap.quote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Best zuur hoor, dat je belasting betaalt. Maar als je dit soort bedragen verdient, dan hoort het er in dit land gewoon bij. 'Ontduiken' dekt dan ook imho de lading niet helemaal.
Heb het m'n vader al laten lezen, die werkt daar.quote:Op maandag 19 november 2012 00:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik sta op het randje om morgen even de Belastingdienst te bellen
FIOD wordt getipt, leest topic. Eist IP adres van Fok. Stapt naar provider voor adresgegevens. Bam.quote:Op maandag 19 november 2012 00:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik sta op het randje om morgen even de Belastingdienst te bellen
Runescape heeft zijn eigen economie? LOLquote:
Hele grote onwetendheid aan jou zijde dan ja. Hoe oud ben je, 38?quote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef CurryKebab het volgende:
[..]
Runescape heeft zijn eigen economie? LOL
Misschien is het mijn gebrek aan voorstellingsvermogen maar hoe verdien je daar 75.000 mee.. klinkt te mooi om waar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |