Ben ik blij dat ik de defense van de Patriots in mijn fantasy team heb gezet.quote:
En Woody Johnson vond het allemaal wel amuserend vanuit z'n sky box. Je begint je af te vragen of het bij Johnson wel gaat om de sportieve prestaties of puur om de media aandacht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef zjroentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hardop lachen.
Die 'handoff' voorafgaand hieraan aan Greene. Schitterend. We callen een running play maar vertellen het de RB niet!
quote:The NFL will discuss changing the coach's challenge rule that caused the penalty to the Lions in Thursday's game.
Wel jammer dat het eerst mis moet gaan voordat ze er wat aan doen.quote:
I love my Pats last night.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef rgras het volgende:
![]()
http://www.nfl.com/news/s(...)-in-under-60-seconds
Precies, gewoon een review + 15 yards penalty.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel jammer dat het eerst mis moet gaan voordat ze er wat aan doen.
Het is gewoon krom dat een reviewable play unreviewable wordt omdat meneer de coach een vlaggetje gooit op het verkeerde moment.
Typisch Steelers, slecht spelen tegen slechte teams en goed spelen tegen goede teams.quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Littlecreep het volgende:
Jezus christus, wat zijn de Steelers slecht bezig. Weer een fumble
Yup. Frustratie ten top hier. Een third-string QB. Al drie fumbles, Voorlopig Redmann out, Mendenhall out. Het verbaast me dat we nog spelers over zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 20:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Typisch Steelers, slecht spelen tegen slechte teams en goed spelen tegen goede teams.
Haha ja echt humor. Misschen gaan de dolphins dan beter zwemmen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:01 schreef PirE het volgende:
LOL, sprinklers gaan ineens aan bij Seahawks @ Dolphins![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |