lelijke kut hoerquote:Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Net zoals dit filmpje:
Mag niet filmen, want mevrouw wil graag haar mores en tradities in ere houdenWat heb ik daarmee te maken lelijke uitgezakte hoer.
Typisch zo'n meisje was die uit de op overigens.
Van veronica magazine ben ik lid, kunnen we samen kijken wanneer er leuke series opkomen enzoquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry Ricko, maar ben je uberhaupt lid?
Klinkt goed.quote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Van veronica magazine ben ik lid, kunnen we samen kijken wanneer er leuke series opkomen enzo
snakeladyquote:Op maandag 19 november 2012 17:33 schreef snakelady het volgende:
Die verdienen elkaar gewoon!!
Hij omdat hij zo'n eikel is, grote kans dat dat wijf zo dom is dat ze zwanger wordt van hem omdat hij met zijn zatte kop een condoom vergeet om te doen en zij misschien wel denkt dat ze hem zo voor altijd bij haar kan houden.
Karma is a bitch.
quote:
Even buiten of dit werkt of niet om, James Bond is een filmpersonage. Haal nooit levenslessen uit een film.quote:Op maandag 19 november 2012 08:38 schreef corehype het volgende:
Alpha-mannen
James Bond behandeld vrouwen ook als wegwerpzakjes en krijgt ze toch achter zich aan, leer ervan TS.
Wanhopig doen om chicks en dan janken dat ze je niet willen
James bond stapte een douche in met een naakte vrouw en ze gingen gelijk zoenen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:58 schreef Piye het volgende:
e. Haal nooit levenslessen uit een film.
Dat telt niet he. Dat stond ook maar in het script.quote:Op maandag 19 november 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
James bond stapte een douche in met een naakte vrouw en ze gingen gelijk zoenen.
Dusja, zo moet het snap dat dan.
Dan maak je verdomme eerst een script voordat je het doetquote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat telt niet he. Dat stond ook maar in het script.
quote:Op maandag 19 november 2012 18:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan maak je verdomme eerst een script voordat je het doet
Wat is dat voor een achterlijk gedoe...quote:Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Net zoals dit filmpje:
Mag niet filmen, want mevrouw wil graag haar mores en tradities in ere houdenWat heb ik daarmee te maken lelijke uitgezakte hoer.
Typisch zo'n meisje was die uit de op overigens.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Hyman het volgende:
Ik weet niet wie van de 2 ik nou dommer moet vinden trouwens
Met je 48 kilo?!quote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
slacht je huisgenoot af in haar bijzijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |