Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef damirovic het volgende:
Ben je een racist als je sinterklaas viert?
Nee alleen als je roept dat die teringbuitenlanders van je feestje af moeten blijven en die zwarte pieten tenminste wel oprotten.quote:Op maandag 19 november 2012 21:28 schreef damirovic het volgende:
Ben je een racist als je sinterklaas viert?
Super saiyan 4 komt uit GT en is fan-made. Slaat het idee weg van de oorspronkelijke series van de "golden fighters". En ssj5 is gewoon door iemand getekend.quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef Piye het volgende:
Super Saiyan 4:
[ afbeelding ]
Super Saiyan 5:
[ afbeelding ]
Just saying.
[..]
Nee alleen als je roept dat die teringbuitenlanders van je feestje af moeten blijven en die zwarte pieten tenminste wel oprotten.
Bij deze erken ik mijn meerdere op het gebied van Dragonball kennis.quote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Super saiyan 4 komt uit GT en is fan-made. Slaat het idee weg van de oorspronkelijke series van de "golden fighters". En ssj5 is.gewoon door iemand getekend.
Sorry.quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zullen we het gewoon over zwarte pieten houden en niet over DBZ.
Dat hij feitelijk een blackface heeft en dat mensen geen tegenargumenten kunnen verzinnen betreft het ietsjes aanpassen van het feest. Verder is het goedlullen heel irritant, zo van "Hij komt uit de schoorsteen"quote:Op maandag 19 november 2012 22:32 schreef Ludachrist het volgende:
Jeetje, het is gewoon de Sint en zijn vrolijke pietermannen. Dat ze in het buitenland nu niet kunnen begrijpen hoe wij zwarten kunnen incorporeren in een traditie zonder dit racistisch te maken is niet ons probleem.
Is het probleem dan nu bij het feit dat de Sint zwarte helpers heeft, dat deze blackface ophebben, of dat de Sint de arbeidscontracten waarin duidelijk naar voren komt dat ze op vrijwillige basis werken nog niet openbaar heeft gemaakt?
Hoe ga je aan kinderen uitleggen dat Piet opeens geel is dan? Hij komt via de toiletpot zijn kado's leveren? Het is een aziaat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat hij feitelijk een blackface heeft en dat mensen geen tegenargumenten kunnen verzinnen betreft het ietsjes aanpassen van het feest. Verder is het goedlullen heel irritant, zo van "Hij komt uit de schoorsteen"![]()
Volgens mij kan het veel mensen geen fuck schelen of het feest verandert. Het zijn gewoon die vervelende teringhypocrieten die net doen of mensen -die er iets op aan te merken hebben- achterlijk zijn.
Haha kinderen geloven toch ook dat de sint op een paard over de daken rijdt? Je kan van alles verzinnen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe ga je aan kinderen uitleggen dat Piet opeens geel is dan? Hij komt via de toiletpot zijn kado's leveren? Het is een aziaat?
Enkel diegenen met baard en een rok aan he.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef Faaluser het volgende:
Sinterklaas heeft mij geleerd dat alle oude mannetjes mij kadootjes geven, want we weten allemaal dat kinderen na het zien van mensen meteen een hele soortgelijke groep stigmatiseren.![]()
![]()
En alle negers met drollenvangers aan zijn bazen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Enkel diegenen met baard en een rok aan he.
Irriteert het je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
De jaarlijkse discussie is er weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |