Nooit Barney onderschatten in finales :pquote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef hafcfan het volgende:
En nog denk ik dat Van Gerwen hem gaat breken. Kan wel eens 15-15 worden en dan een beslissende leg. Bijde hebben sowiezo een super tournooi gehad en zijn ook niet vernedert in de finale en dat vind ik vooral voor Barney mooi, want was ff bang dat ook hij geslacht ging worden,
Dat dacht ik ook van tevoren, Van Gerwen leek me iemand die gewoon door zou denderen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef hafcfan het volgende:
En nog denk ik dat Van Gerwen hem gaat breken. Kan wel eens 15-15 worden en dan een beslissende leg. Bijde hebben sowiezo een super tournooi gehad en zijn ook niet vernedert in de finale en dat vind ik vooral voor Barney mooi, want was ff bang dat ook hij geslacht ging worden,
Van Barneveld mag ik eigenlijk helemaal niet, maar hij speelt wel goed nu.quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef Knaller het volgende:
Ik gun het ze allebei wel.
Barney zodat ie eindelijk weer eens na jaren een aansprekend toernooi wint.
Van Gerwen als beloning voor de fantastische vorm waar hij zich deze maand in bevindt.
In een interview zei hij nog dat hij heel lang op zijn finishes heeft zitten werken, da's te merkenquote:
Denk ook dat dit de genadeslag van Barney was ja.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk niet dat van B het nu nog weggeeft.
Die is er niet meer zo vaak bij denk ik, ze is in ieder geval minder in beeld.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef hafcfan het volgende:
Kippenvel moment. Ik gun het hem ook wel. Na 5 jaar weer met een beker waarschijnlijk. Mooi ook dat zijn vrouw er bij is.
Hij zei in een interview met de RTL dat hij zonder zijn vrouw echt alleen maar dagen lang zit te vervelen. Nu zijn vrouw mee is heeft hij meer ontspanningquote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is er niet meer zo vaak bij denk ik, ze is in ieder geval minder in beeld.
Klopt.quote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is er niet meer zo vaak bij denk ik, ze is in ieder geval minder in beeld.
Die van William Hill mochten van mij nog wel wat langer in beeld eigenlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef Monolith het volgende:
Dat die vrouwen bij darts zo prominent aanwezig zijn bevalt me toch niet echt.
Inderdaad, goed setje die twee.quote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van William Hill mochten van mij nog wel wat langer in beeld eigenlijk.
quote:
Toen hij zijn eerste Embassy won gooide hij zijn 3e pijltje in de lucht kan ik me nog herinnerenquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt wel fantastisch ja op de World Cup of Darts met Van Gerwen en van Barneveld
38e.quote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
Waar staat Stompé eigenlijk op de ranglijst?
http://www.pdc.tv/pdc-order-of-meritquote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
Waar staat Stompé eigenlijk op de ranglijst?
Nou tegen Taylor en Lewisquote:Op zondag 18 november 2012 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja die moeten samen toch alles kunnen winnen.
Werden die niet laatst verslagen door Wales?quote:
Um in het eerste jaar volgens mij, maar dat waren Taylor en Wade. Lewis en Taylor wonnen vorig jaar van Australie.quote:Op zondag 18 november 2012 21:49 schreef Knaller het volgende:
[..]
Werden die niet laatst verslagen door Wales?![]()
Ah ja klopt, blijft een gevaarlijk duo al is Lewis nu wel hopeloos uit vorm zeg.quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Um in het eerste jaar volgens mij, maar dat waren Taylor en Wade. Lewis en Taylor wonnen vorig jaar van Australie.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat kan toch niet met de loting ,want die word de 27ste al gedaan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Donderdag 29 tot Zaterdag 1 december als ik me niet vergis
Nov 30-Dec 2 Cash Converters Players Championship Finalsquote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat kan toch niet met de loting ,want die word de 27ste al gedaan?
Maakt helemaal niet uit hoor. Dan gaat dat geld bij de nieuwe OoM na het WK.quote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat kan toch niet met de loting ,want die word de 27ste al gedaan?
Ja dat snap ik, maar dan loot Michael dus zeker weten Phil in de kratfinale of hij moet of de vloer nog heel goed presteren.quote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt helemaal niet uit hoor. Dan gaat dat geld bij de nieuwe OoM na het WK.
Op het vloertoernooi goed spelenquote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan loot Michael dus zeker weten Phil in de kratfinale of hij moet of de vloer nog heel goed presteren.
De kratfinale klinkt meer als iets voor een kroegtoernooi.quote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan loot Michael dus zeker weten Phil in de kratfinale of hij moet of de vloer nog heel goed presteren.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kratfinale klinkt meer als iets voor een kroegtoernooi.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kratfinale klinkt meer als iets voor een kroegtoernooi.
schakel net inquote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Syntix het volgende:
Niemand die dit kijkt? Lekker niveautje hoor.
Was een aardig potje, maar twee keer gaat me te ver.quote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Syntix het volgende:
Is een herhalingquote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef Syntix het volgende:
v Gerwen kan gewoon terug kijken op een magistraal tournooiquote:Op zondag 18 november 2012 23:55 schreef Nober het volgende:
Van Gerwen haalde zijn niveau gewoon niet en Van Barneveld had vooral de focus op zijn eigen legs in het begin en kansen benutten op Michael's legs en dat zorgde voor de voorsprong.
http://www.walkongirls.co.uk/gallery.htmlquote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef DeZoektocht het volgende:
iemand btw nog fijne plaatjes van die prachtige walk on girl?
absoluutquote:Op maandag 19 november 2012 00:32 schreef DeZoektocht het volgende:
Fantastisch gegooid door Barney, de aloude darts waarheid gaat hier ook weer op: triples for show, doubles for dough
Mooie emotie btw aan het eind, je zag die volle 5 jaar aan ellende die hij over zich heen heeft gehad in zn gezicht getekend staan.
deze overwinning is m gegund
Hier kijk ik echt naar uit!quote:Op maandag 19 november 2012 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 2 weken alweer het volgende toernooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |