koud he?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef espri het volgende:
een hele goede morgen allemaal,
ben weer terug in het koude kikkerlandje
Jawel hoor, heerlijk!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef t-i-m het volgende:
das geen combo...
broccoli / pastinaak / doperwtjes en spinazie
Pastinaak --> witquote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef t-i-m het volgende:
[..]
3 groene groentes
tssssssssssss
wissel dan af....
Kleurrijk geheelquote:Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Pastinaak --> wit
Kastanje champignon --> bruin met wit
Tomaat --> rood
Mini paprika's --> oranje
Aardappel --> geel
Ui --> rood
Dus dat valt toch best mee
Lekker zoet van buurman de groenteboer! Die matst mij alijd!quote:
nice, lekker vers ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Lekker zoet van buurman de groenteboer! Die matst mij alijd!
Ja die moet ik nog steeds een keer eten!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
nice, lekker vers ook.
ik vind t altijd wel lekker, maar eet t eigenlijk niet zo vaak.
net zoals schorseneren bedenk ik me nu
Ik ben geen fan van aardappels, vegetariėr en nieuwsgierig ingesteldquote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef cvboer het volgende:
wat eten we gevarieerd hier, vergeleken met wat ik eet.
is ook echt lekker, vind ik althans. schoonmaken is echter een crime geloof ikquote:Op woensdag 21 november 2012 23:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja die moet ik nog steeds een keer eten!
Ik heb wel een koolrabi meegenomen, daar had ik laatst een leuk recept mee gezien op 24kitchen..
mwah ik denk dat jij veel gevarieerder eet qua vlees en visquote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef cvboer het volgende:
wat eten we gevarieerd hier, vergeleken met wat ik eet.
Ja dat schoonmaken geloof ik direct!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
is ook echt lekker, vind ik althans. schoonmaken is echter een crime geloof ik
koolrabi heb ik dan weer niet gegeten. of staat me iig niet bij
Ik heb het niet zo op dat groenvoer, ben geen hamster.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van aardappels, vegetariėr en nieuwsgierig ingesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |