helaas zijn ze nu op je hebt wat gemist!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar. Straatnaam? Pleinnaam? huisnummer? wijk? postcode?
* d4v1d wilt.
Mooi, een dekbed met zebraprint?quote:Op dinsdag 20 november 2012 03:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb nog wat nieuwe wekkers waar ik batterijen in moet drukken.
Bij 1 moet ik met mijn vingers een dansje doen om em uit te laten gaan
En nu slinger in de ipad aan de kant en duik volkedig onder de dekens!
[ afbeelding ]
Weltrusten!
als ze in stickervorm uitgebracht worden, kunnen ze aan de goede kant spugenquote:
preciesquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als ze in stickervorm uitgebracht worden, kunnen ze aan de goede kant spugen
Het is ook maar een spelletje tenslotte.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe zoveel haat en jaloezie altijd richting ajax. geweldig gewoon
dat maakt die haat juist zo leuk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is ook maar een spelletje tenslotte.
Precies. Alleen jammer dat een aantal hun emoties niet onder controle kunnenquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
precies![]()
Gezien het onderzoek zullen ze er niet gaan komen.
Zit je ook niet op te wachten, een postzegel met zo'n kabouter erop.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 00:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zit je ook niet op te wachten, een postzegel met zo'n kabouter erop.
thats the spiritquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:16 schreef dolfina-chica het volgende:
als ze in stickervorm uitgebracht worden, kunnen ze aan de goede kant spugen
binnenkort weer kerstzegelsquote:Op woensdag 21 november 2012 00:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
zou van neid geen postzegels meer kopen.....
*blegh*
Nee geen zebraprint, witte met zwarte strepen en her en der een ingekleurd blokje roze of roodquote:
Kon het het niet helemaal duidelijk zien, vandaar de vraag.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee geen zebraprint, witte met zwarte strepen en her en der een ingekleurd blokje roze of rood
lquote:Op woensdag 21 november 2012 00:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kon het het niet helemaal duidelijk zien, vandaar de vraag.
Waar ga je nou werken dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
l
Neee t valt mee!
Ik ga weer verhuizen met t werk, deze gaat dicht
Ik hoop oude vestigingquote:
Ibuprofen en slaapsequote:Op woensdag 21 november 2012 00:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik hoop oude vestiging
Maareh, ik ga nu slapen. Ik heb knallende koppijn.
quote:
mag je vaker doenquote:Op woensdag 21 november 2012 02:52 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
ik kwam precies op goede tijdstip om het hoekje zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |