Tof !quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ze zijn onze nieuwe speeltuin aan het plaatsen!Eindelijk, anderhalf jaar geleden al de aanvraag ingediend en vandaag wordt ie geplaatst! Voorheen hadden ze alleen een duikelrek, een klimiglo en een wipkiphond...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF is dat 2e ding, een glijbaan met een looping?quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ze zijn onze nieuwe speeltuin aan het plaatsen!Eindelijk, anderhalf jaar geleden al de aanvraag ingediend en vandaag wordt ie geplaatst! Voorheen hadden ze alleen een duikelrek, een klimiglo en een wipkiphond...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2012 16:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
WTF is dat 2e ding, een glijbaan met een looping?
Och ja hoor, voor mij mogen ze weer terug.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal aan het doen?
Zullen we vragen of de verbannen fokkertjes anders asje- asjeblieft weer terug mogen komen?
quote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef gomi het volgende:
alsjeblieft niet zeg. evenmin als de mensen die uit solidariteit wegblijven.
Oh ja, daar zeg je wat.. Goed dat je het zegtquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, ik ben het domme blontje.. zijn die er dan? Ik dacht dat er alleen een groep gebanden waren??
Ow wacht ff.. dit was geloof ik niet meer oke als gespreksonderwerp.
teveel gespeeld in je nieuwe speeltuin dat je nu vermoeid bent?quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zit finaal in te kakken..
Maar als ik nu mijn nest in ga lig ik vanacht om half 3 ofzo klaar wakker...
Neuh, ben alleen publiek geweestquote:Op maandag 26 november 2012 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
teveel gespeeld in je nieuwe speeltuin dat je nu vermoeid bent?
hehe, maar goed teken dat je dr mee hebt moeten sleuren.quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, ben alleen publiek geweestHeb wel Susanne met grof geweld om half 6 naar binnen moeten trekken om te eten
Yep. In september 2011 papieren ingeleverd compleet met tekening van dit toestel. Ergens in maart kregen we te horen dat het toestel niet zou passen, wat niet klopte, want het toestel was speciaal ontworpen op de maten van het plein door het bedrijf wat de toestellen levert.quote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar goed teken dat je dr mee hebt moeten sleuren.
t speeltoestel bevalt dus
is dit btw dat toestel waar je een tijd terug de schetsen van liet zien?
en dat de maten toen niet helemaal kloppens waren ofzo
dacht al dat ik t wel herkende van die schetsenquote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep. In september 2011 papieren ingeleverd compleet met tekening van dit toestel. Ergens in maart kregen we te horen dat het toestel niet zou passen, wat niet klopte, want het toestel was speciaal ontworpen op de maten van het plein door het bedrijf wat de toestellen levert.
Naderhand bleek de bouwtechnisch 'iemand' van de gemeente ineens een heel ander toestel op papier te hebben staan die dus NIET op het plein pasteNa veel gesteggel en gespeur hadden ze op het wijkbureau ineens ons toestel weer terug gevonden.. en raad eens? Het paste! Joh! Zo!
Daardoor is hij nu anderhalf jaar na inzamelen van de handtekeningen pas geplaatst. Normaal staan daar 8 weken voor na indienen aanvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |