Jaa voor de grap. Nog nooit aan "internet dating" gedaan, eerst maar eens uitvogelen hoe het werkt alvorens ik hier ga brullen dat ik aan het internet daten benquote:
Maar de insteek is dan uiteindelijk toch daten? Ik snap dat ''voor de grap'' nooit zo. Alsof je je al indekt van tevoren.quote:Op zondag 18 november 2012 19:05 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Jaa voor de grap. Nog nooit aan "internet dating" gedaan, eerst maar eens uitvogelen hoe het werkt alvorens ik hier ga brullen dat ik aan het internet daten ben
Met "voor de grap" doel ik meer op het feit dat ik er nog niets van snap en het nog niet echt daten noem.. voorlopig ben ik alleen maar foto's, foto's en nog eens foto's aan het sorteren (ja leuk.. not..) en zie ik dat ik een gemiddelde score heb gehad uit 3 beoordelingen op mijn foto.. juist ja..quote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar de insteek is dan uiteindelijk toch daten? Ik snap dat ''voor de grap'' nooit zo. Alsof je je al indekt van tevoren.
RP heeft ook zo'n ''ik kom gewoon even kijken'' gehalte inderdaad. Right.quote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef Dizorn het volgende:
Net alsof ja!
staat dan ook op de meeste vrouwenprofielen toch?
Dat is altijd moeilijk, iets verzinnen om tegen een vrouw te zeggen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Woehoe.. ik heb een chat! snap alleen niet wat ik moet zeggen..
Sja, dan wordt t lastigquote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Dat is raar... want hier weet je dat wel blijkbaar....quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Haha, ja... maar wist even niet wat ik moet zeggen..quote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is raar... want hier weet je dat wel blijkbaar....
Wat dacht je van "Hoi, heb jij mijn auto gezien?"
Want? Je kan niet zo goed multitasken? Een leuke chat zegt nog niets. Allebei voor een date vragen als het écht wat lijkt.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Haha, ja... maar wist even niet wat ik moet zeggen..
Nu 2 leuke chats.. straks moet ik nog kiezen.. ohjee
Tenminste wat anders dan het gebruikelijke ''hoi...''. Ik moét daar een keer mee chatten.quote:Hey hoe is t? Je kijkt heel ernstig op de foto. Ben je in het echt ook zo serieus? Zin om een keertje te chatten, kijken of ik je aan het lachen kan krijgen?
HeY! ben jij mijn broer ?!quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Haha, ja... maar wist even niet wat ik moet zeggen..
Nu 2 leuke chats.. straks moet ik nog kiezen.. ohjee
"Jij hebt een opening, en ik heb zin."quote:Op zondag 18 november 2012 19:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Sommige vinden het erg spannend als ik streng kijk. Weet niet wat het is, zo kijk ik altijd.quote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is weer wat drukker met oneliners, maar dit vond ik wel een leuke:
[..]
Tenminste wat anders dan het gebruikelijke ''hoi...''. Ik moét daar een keer mee chatten.
Maar jij bent dan ook een reus van een kerel. Ik snap die paniek wel.quote:Op zondag 18 november 2012 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige vinden het erg spannend als ik streng kijk. Weet niet wat het is, zo kijk ik altijd.
Mjah, foto was dan ook van een lager standpunt genomen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een reus van een kerel. Ik snap die paniek wel.
Volgens mij staat dat ontzettend duidelijk in de OPquote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef peleetje het volgende:
Hoe kan ik me aanmelden voor die Facebook groep?
Ooow...quote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat ontzettend duidelijk in de OP
Niets om je voor te schamen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ooow...
Ik ben een man... lees nooit handleidingen!
Ik ben een vrouw, maar handleidingen lees ik ook nooitquote:Op zondag 18 november 2012 20:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ooow...
Ik ben een man... lees nooit handleidingen!
Daar hebben jullie dan ook mannen voor nodigquote:Op zondag 18 november 2012 20:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, maar handleidingen lees ik ook nooit![]()
Bij reeksen op Fok! vind ik dat een ander verhaal. Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |